De balanserte går til MC275, men jeg kan koble en sub til hver av de utgangene merket 1 og 2 da?Det burde gå fint. C220 har to sett med single-ended outputs og ett med balanserte outputs.
Burde kunne gå veldig greit, men skal du ha 4 subber?De balanserte går til MC275, men jeg kan koble en sub til hver av de utgangene merket 1 og 2 da?Det burde gå fint. C220 har to sett med single-ended outputs og ett med balanserte outputs.
Vis vedlegget 215457
Messel
Så vidt jeg kan se, har Rel T5 vanlig phono inngang. Da bruker du en helt vanlig phonokabel (eller super duper dyr hvis du vil) mellom hver sin sub og til høyre og venstre utgang på C220, dvs du bruker hvit utgang på C220 til venstre T5 og rød på utgang på C220 til høyre T5. Ingen overganger elller splittere er nødvendig. Gi oss gjerne tilbakemelding om hvordan det låter etter hvert.Nei, for guds skyld, får jeg koblet på to så skal jeg da være mer enn fornøyd. Mulig jeg må ha det inn med teskje her altså, hvilken kabel jeg trenger og hvor jeg skal koble dem. Om jeg trenger noen overganger eller splittere blir det enda verre
Supert! Akkurat det jeg trengte å høre. Da prøver jeg sånn når de dukker opp. Takk!Så vidt jeg kan se, har Rel T5 vanlig phono inngang. Da bruker du en helt vanlig phonokabel (eller super duper dyr hvis du vil) mellom hver sin sub og til høyre og venstre utgang på C220, dvs du bruker hvit utgang på C220 til venstre T5 og rød på utgang på C220 til høyre T5. Ingen overganger elller splittere er nødvendig. Gi oss gjerne tilbakemelding om hvordan det låter etter hvert.
Ja, kan tenke meg at det ikke er bare bare å få integrert to subwoofere på rett måte. Får lese litt mer om det etter hvert!...og når du kommer så langt Messel, så finnes det noe gode tråder på forumet vedrørende kalibrering av subwoofer. Det er alfa og omega for å få et godt resultat.
Hvis du har et fullt symmetrisk oppsett så er dette egentlig ikke vanskeligere enn med en sub, kanskje bare litt mer tidkrevende.Ja, kan tenke meg at det ikke er bare bare å få integrert to subwoofere på rett måte. Får lese litt mer om det etter hvert!...og når du kommer så langt Messel, så finnes det noe gode tråder på forumet vedrørende kalibrering av subwoofer. Det er alfa og omega for å få et godt resultat.
Messel
Hm . Bruker bare en sub. B & W. P.V. 1. Bør jeg ha to?Hvis du har et fullt symmetrisk oppsett så er dette egentlig ikke vanskeligere enn med en sub, kanskje bare litt mer tidkrevende.Ja, kan tenke meg at det ikke er bare bare å få integrert to subwoofere på rett måte. Får lese litt mer om det etter hvert!...og når du kommer så langt Messel, så finnes det noe gode tråder på forumet vedrørende kalibrering av subwoofer. Det er alfa og omega for å få et godt resultat.
Messel
Som sikkert i likhet med de fleste andre, blir anlegget veldig lite brukt hos meg i sommerhalvåret. Jeg hadde nesten glemt hvilken herlig følelse det gir når MCD500 sluker cd-platene! Tok et kjapt bilde med iPad'en i et svakt øyeblikk [/QUOT
Endelig, her kommer den kalde fine tida.
Eneste feilen jeg ser er Carlsberg, bildet kunne blitt enda bedre med en Aass
JA!!! Nå skal ikke jeg utrope meg til noen ekspert, men jeg har alltid fått mye bedre og jevnere bassrespons med to i stedet for en. Dette har jeg prøvd flere ganger selv, i tillegg til hos flere kamerater som jeg har hjulpet litt. Har du først prøvd to, så er det ingen vei tilbakeHm . Bruker bare en sub. B & W. P.V. 1. Bør jeg ha to?
mvh
Ja sommeren er oppskrytt!!! Jeg pleier ikke å drikke Carlsberg, men det var nesten de eneste "små-boksene" som var igjen på den lokale coop butikken. Forøvrig så er de ikke så værst hellerEndelig, her kommer den kalde fine tida.
Eneste feilen jeg ser er Carlsberg, bildet kunne blitt enda bedre med en Aass
Her har jeg ledig plass. H. side sett fra sweetspot. Synes B&W P.V. 1 er kule estetisk, men bøyer meg dersom man bør kjøpe noe bedre.JA!!! Nå skal ikke jeg utrope meg til noen ekspert, men jeg har alltid fått mye bedre og jevnere bassrespons med to i stedet for en. Dette har jeg prøvd flere ganger selv, i tillegg til hos flere kamerater som jeg har hjulpet litt. Har du først prøvd to, så er det ingen vei tilbakeHm . Bruker bare en sub. B & W. P.V. 1. Bør jeg ha to?
mvh
He, he, Ta en kikk i lyttetråden, så ser du hva jeg hører på.Jeg har ikke hørt PV1, så jeg aner ikke om du burde hatt noe "bedre". Min erfaring bygger seg som sagt på at det blir mye bedre med to kontra en
Nå har det blitt noen øl og gamlegutta spiller som aldri før! Bla. Ac/Dc med Bon Scott, Nazarath og Stones har skiftet på en stund nå. This Flight Tonight var det lenge siden jeg hadde spilt, veldig rå intro på den sangen
det var faktisk nøyaktig det samme som jeg tenkte! Jeg har et elsk-hat forhold til looken på Everestene. Jeg har imidlertid en deal med fruen - at når "hun" får nytt hus så kan jeg kjøpe valgfrie høyttalere. Huset er innflyttigsklart i November...Hvis man like godt slenger med Everest'ene også
Det ble med en denne gangen, finner vel på å kjøpe en senere kanskje... Kjenner at det er på tide med noe å bite i...Gått sulten !
Blir en jævlig trist jul da. Appelsin marmelade er ikke så hinsides godt. Nei, fornuften tok skikkelig tak og satt foten ned. Har lysst til å kunne kjøpe noen plater innimellom også...Hvis man holdt seg til feks. kun brød og syltetøy, så ville det kanskje gått?