Det er nok fult mulig, det finnes mye både dyrt og sjeldent i omløp her oppe så akurat den der har jeg ikke sett personlig endaHehe. Takk. Lurer på om ikke det var en kar fra det distriktet som hadde en slik..?
Det kommer helt ann på hva du jobber med det Bjørn, selv bruker jeg for det meste Peltor. Men jeg tenker at dersom jeg hadde en "renslig" jobb hadde jeg uten tvil valgt og bruke mine Sennheiser Momentum.Jeg ser for meg i min visjon: et nytt sett med hodetelefoner, til bruk på jobb. Mon tro hva som kan egne seg..?
Sennheiser Momentum har jeg liggende hjemme, der de brukes daglig. Problemet blir at dersom jeg bringer med på jobb, så blir de nok liggende permanent på kontoret.Det kommer helt ann på hva du jobber med det Bjørn, selv bruker jeg for det meste Peltor. Men jeg tenker at dersom jeg hadde en "renslig" jobb hadde jeg uten tvil valgt og bruke mine Sennheiser Momentum.Jeg ser for meg i min visjon: et nytt sett med hodetelefoner, til bruk på jobb. Mon tro hva som kan egne seg..?
blir bra når flyet også kommerLook at our beautiful weapon:
Vis vedlegget 300841
Over 100 produsert, de første 4 norske er under produksjon.
originalfil: http://blogg.regjeringen.no/kampfly/files/2015/01/F-35-viser-tenner-e1421331057629.jpg
Det er en vellydende sak.. har en selv i oppsettet her og må si meg greit fornøyd med denDa har jakten på ny DAC begynt. Starter med å se etter en Hegel HD11.
Ja min ble kjøpt den helsorte fredagen til en grei pris.. kan nok selges brukt til omentrent samme i dag.. Ligger vel noen ute på finn vis jeg ikke tar feil?Ja, jeg har lagt merke til at den har fått mye positiv kritikk. Den var også veldig overkommelig i pris, særlig da Soundgarden hadde kampanjepriser på den. Men der og da hadde jeg ikke overskudd til å slenge inn et kjøp av en slik. HD12 er selvsagt interessant, men litt for dyr, slik det er nå.
Tja.. rundt 2500kr.. kansje opp mot 3000..Jeg har fått et tilbud her på en HD11. Hva vil være en fornuftig pris på en slik?
Ville vel tatt 3000 for min, men da med tanke på at den er 3månder gammel bare..Det høres fornuftig ut.