U
utgatt25555
Gjest
Kult å se igjen St Johns, var der for 20 år siden og vi leverte 1 mill fat Nordsjø olje, rakk en tur i land, men husker ikke like mye som deg derfra, nice med bilder!
mvh
mvh
Vet ikke så mye om den appen, men etter det jeg fortolket hos What Hi-Fi? så skal de visstnok gjøre noen beregninger av akustikken når man stiller inn systemet. Men som alt annet når det gjelder slik teknologi, så krever den at man setter seg inn i hva man gjør. Jeg er fristet til å installere appen og se på hva slags oppsett det dreier seg om.Jeg hørte de i stereo-oppsett på Høstpuls. Lytterommet var ikke ideelt, og det var heller ikke helt min musikk. Jeg spurte om det var brukt noen form for DSP løsning. Svaret var nei. (?) Stilige på sin måte og unektelig imponerende mye lyd som produseres av de forholdsvis små eggene.
Har en Mazda 323F jeg har anskaffet meg, et riktig bra eksemplar av arten, til og med. Året etter kom det vi kjenner som Mazda 3.Har en mazda her nede til deg.. kom og hent
har en 08 mazda 6.. hatt den i snart 3år.. superfornøyd med denHar en Mazda 323F jeg har anskaffet meg, et riktig bra eksemplar av arten, til og med. Året etter kom det vi kjenner som Mazda 3.Har en mazda her nede til deg.. kom og hent
Jeg tror det blir lenge til det blir levert Nordsjø olje igjen der. 500 Km til havs ligger en av Statoils oljeplattformer og vaker. Det er store investeringer Statoil på Newfoundland har foretatt, og selskapet har store forventninger til investeringene sine noe også myndighetene har. Lokalbefolkningen, i alle fall drosjesjåførene virket delte i sine meninger om dette men de er jo ikke representative for lokalbefolkningen.Kult å se igjen St Johns, var der for 20 år siden og vi leverte 1 mill fat Nordsjø olje, rakk en tur i land, men husker ikke like mye som deg derfra, nice med bilder!
mvh
Kjørte en gang en Mazda 6, det må ha vært i 2005 eller 2006 med 1.8 liter. Det var en kvikk kjerre syntes jeg da. Men så klart, det finnes alltid noe med mer krefter.har en 08 mazda 6.. hatt den i snart 3år.. superfornøyd med denHar en Mazda 323F jeg har anskaffet meg, et riktig bra eksemplar av arten, til og med. Året etter kom det vi kjenner som Mazda 3.Har en mazda her nede til deg.. kom og hent
Jeg tror det blir lenge til det blir levert Nordsjø olje igjen der. 500 Km til havs ligger en av Statoils oljeplattformer og vaker. Det er store investeringer Statoil på Newfoundland har foretatt, og selskapet har store forventninger til investeringene sine noe også myndighetene har. Lokalbefolkningen, i alle fall drosjesjåførene virket delte i sine meninger om dette men de er jo ikke representative for lokalbefolkningen.Kult å se igjen St Johns, var der for 20 år siden og vi leverte 1 mill fat Nordsjø olje, rakk en tur i land, men husker ikke like mye som deg derfra, nice med bilder!
mvh
Ikke alt går på skinner økonomisk i provinsen, noe som bla. skyldes den lave oljeprisen.
Firtrekk er kjekt da. Særlig i våre områder.Ja altids noe.. sikkler veldig på helt ny mazda 6 med 4x4 og 175hk diesel.. men men..
08modellen får holde en del år til.. 2.0 140hk turbodiesel så den er kvikk nok
Også drar den huset
Vis vedlegget 408285
Mine foreldre seilte ute med oljetankere på 60-tallet borti der og innover i Canada og USA. De trafikkerte mellom der og Venezuela på den tiden da Cuba-krisen fant sted, og befant seg da i området. Min far var maskinist, og mor stuepike.Jeg tror det blir lenge til det blir levert Nordsjø olje igjen der. 500 Km til havs ligger en av Statoils oljeplattformer og vaker. Det er store investeringer Statoil på Newfoundland har foretatt, og selskapet har store forventninger til investeringene sine noe også myndighetene har. Lokalbefolkningen, i alle fall drosjesjåførene virket delte i sine meninger om dette men de er jo ikke representative for lokalbefolkningen.Kult å se igjen St Johns, var der for 20 år siden og vi leverte 1 mill fat Nordsjø olje, rakk en tur i land, men husker ikke like mye som deg derfra, nice med bilder!
mvh
Ikke alt går på skinner økonomisk i provinsen, noe som bla. skyldes den lave oljeprisen.
Er ute av den bransjen nu, var der som styrmann med denne, riktignok under ett annet navn da, men...
mvh
vet ikke hvordan klemmeboksen er, men kan anbefale bluesound helhjertet.. bluesound node 2 gjør en fantastisk jobbJeg sitter å lurer på å ta en oppgradering/overgang fra min Squeezebox til Bluesound. Noen som har noen tanker rundt det..?
Tenkte å prøve meg på Vault 2, så kan man smekke inn et par CD'er også. Det som frister litt, er at den får støtte for MQA. Men jeg har noen spørsmål angående dette, særlig om hvordan MQA overføres til en DAC med støtte for dette.vet ikke hvordan klemmeboksen er, men kan anbefale bluesound helhjertet.. bluesound node 2 gjør en fantastisk jobbJeg sitter å lurer på å ta en oppgradering/overgang fra min Squeezebox til Bluesound. Noen som har noen tanker rundt det..?