Du har et våkent blikk, lassemann! Se her:lassemann skrev:Du Bjørn!
Om ikke Roar allerede har nevnt det for deg må det loddes om på de punktene hvor du henter strøm fra power og inn til effektprintene. Ledningene må flyttes lengst ut på det nye powerprintet, til den ytterste kondensatoren foran og bak. Jeg gjorde den samme kardinalfeilen selv da jeg bygget om min MI 10.1 og det tok ikke lang tid før både Roar og RoDa kontakta meg Studer bildet i tråden til Destiny hvor SE versjonen hans er avkledd.
I beste mening
mvh
lassemann
Tanken slo meg da jeg satt og så på bildene, at kobberflaten var bredere på ytterkanten av printene. Dette må gjøres om.lassemann skrev:Du Bjørn!
Om ikke Roar allerede har nevnt det for deg må det loddes om på de punktene hvor du henter strøm fra power og inn til effektprintene. Ledningene må flyttes lengst ut på det nye powerprintet, til den ytterste kondensatoren foran og bak. Jeg gjorde den samme kardinalfeilen selv da jeg bygget om min MI 10.1 og det tok ikke lang tid før både Roar og RoDa kontakta meg Studer bildet i tråden til Destiny hvor SE versjonen hans er avkledd.
I beste mening
mvh
lassemann
Glimrende og informativ fotoserie Bjørn, så er nok bunndraget på plass.... 8)bjornh skrev:...and that concludes my studies for this evening.
Blindtesting av prosessorer - AMD vs. Intel..! Tja, hva skal man si..?bjornh skrev:Om blindtester og vin.... Interessant: 1976 ble et historisk år i vinens verden: USA kunne lage god vin.
Kan ikke tenke meg at grønn tusj under CD-spilleren hjelper no særlig ;D ;D ;D 8)bjornh skrev:Nå er det slik at CD i hovedsak står for lyden her, men Spotify blir faktisk mye brukt her for tiden. Her er forresten et godt tips: Bruk sykkelslange under CD-spilleren! Grønn tusj er heller ikke så dumt.
javest, passe bra det!bjornh skrev:Kanskje det passer å lodde litt i morgen lørdag?
Skal prøve å teste i helga. Tenkte jeg. Nå er fokuset mot 85mm f/1.8 AFS etter det. Har troen på den.Jan_I skrev:Fått testet Hora mere utendørs? ( ÆH.. Horas Bennuen skulle det være ;D )
Kvalitetsinntrykk så langt?
Mvh Jan I