Jo, men du vet, det der med hormoner er jo spennende til tider... ;DHCS skrev:Grattis. Skal bli godt å komme over puberteten snart vel ? ;D
Det har du helt rett i. Og musikalsk eufori er bare toppers det . Kos deg med pizza og "slikt"bjornh skrev:Jo, men du vet, det der med hormoner er jo spennende til tider... ;DHCS skrev:Grattis. Skal bli godt å komme over puberteten snart vel ? ;D
Mulig jeg misforstår deg, men skjevhet i lydbildet som varierer med lydstyrke har ikke noe med dac å gjøre. Slike feil må preampen nok ta skylden for.bjornh skrev:I racket:
Abrahamsen er en bra DAC. Jeg har merket meg at det er en liiiten forskjell på H/V side i lydbildet når jeg spiller helt lavt, noe som også var tilfelle på en EC 4.5 jeg hadde i 1998. Det skal være lett å fixe, men jeg har planer om malmifisering av DAC.
Nei, det er nok DAC'en. Allerede sjekket, og det er bare den som har det problemet. Ingen andre kilder. Det er kun DAC'en her som produserer det problemet.SOEDAL skrev:Mulig jeg misforstår deg, men skjevhet i lydbildet som varierer med lydstyrke har ikke noe med dac å gjøre. Slike feil må preampen nok ta skylden for.bjornh skrev:I racket:
Abrahamsen er en bra DAC. Jeg har merket meg at det er en liiiten forskjell på H/V side i lydbildet når jeg spiller helt lavt, noe som også var tilfelle på en EC 4.5 jeg hadde i 1998. Det skal være lett å fixe, men jeg har planer om malmifisering av DAC.
-det uttrykket hadde jeg også fått..!! ;Dtyan skrev:Fint bilde av den nye MI11. Ser at det krever en del mer innmat å kjøre balansert. MI11 spiller jo like bra som den ser ut også! 8) Lekker bil 911. Sjekk utrykket på han som sitter i bilen. ;D