Sort piano.Grattis!
Finish på dem?
Jeg haddde en sjekk på en flaske her med Lerwick Lucky Jack, som jeg tror har en liten infeksjon. Det gjelder noen flasker bare etter det jeg kan se. Men Amber Christmas ble veldig bra.Lurer på noe fra sørfylket har du smakt på ølet?
Det var nok atskillelig billigere når Andre solgte dem.Jeg kjenner jo litt til Monitor Audio fra den tiden jeg selv solgte dem. De har gjerne en syklus på 3-5 år på noen serier, og jeg hadde mistanke om at en ny Gold var i gjære, ettersom Platinum kom i Platinum II, en ny Silver-serie. Felles for dem begge var at begge ble noe dyrere. Og så har det kommet en ny Bronze-serie, den nye Monitor-serien og Studio. Nå er det vel snart Apex som står for tur.
Jeg synes prishoppet på den nye Gold-serien var skrekkelig stort, og jeg hadde egentlig ikke regnet med at de ville snobbe så mye oppover i pris på de nye modellene sine. 13 000,- opp i pris for billigste gulvstående modell synes jeg er altfor mye. Med tanke på "restparti" tilbudet så synes jeg at jeg Soundgardens tilbud på utgående Gold 200 var relativt rimelig, særlig når den nye serien hoppet opp over 20 Store i differanse.
Ja, han kunne presse prisene til tider. Et spørsmål er vel om han kunne solgt dem billigere enn 20K.Det var nok atskillelig billigere når Andre solgte dem.Jeg kjenner jo litt til Monitor Audio fra den tiden jeg selv solgte dem. De har gjerne en syklus på 3-5 år på noen serier, og jeg hadde mistanke om at en ny Gold var i gjære, ettersom Platinum kom i Platinum II, en ny Silver-serie. Felles for dem begge var at begge ble noe dyrere. Og så har det kommet en ny Bronze-serie, den nye Monitor-serien og Studio. Nå er det vel snart Apex som står for tur.
Jeg synes prishoppet på den nye Gold-serien var skrekkelig stort, og jeg hadde egentlig ikke regnet med at de ville snobbe så mye oppover i pris på de nye modellene sine. 13 000,- opp i pris for billigste gulvstående modell synes jeg er altfor mye. Med tanke på "restparti" tilbudet så synes jeg at jeg Soundgardens tilbud på utgående Gold 200 var relativt rimelig, særlig når den nye serien hoppet opp over 20 Store i differanse.
Det burde du.Gold og Platinum serien til monitor audio skulle man kanskje lånt ørene til en gang.. låter de like bra som de ser ut så kanskje de har noe for seg
Ja André kunne selge. Men mot slutten da han hadde agenturet begynte det å bli vanskelig.Fikk tilbud om å kjøpe de siste Gold 200 André hadde igjen da Soundgarden tok over Monitor Audio. Den gang fikk jeg tilbud på 23k, mens Soundgarden solgte meg i fargen jeg ville ha til 26k på black fridag.
Tja, det kunne kanskje vært litt hjelp i det også..! To flasker Svartediket ga litt føling.Trenger ikke du hjelp til kvalitetssikring av drikkevarene...?
Fint å se du tar lett på det jeg hadde vært rasende men håper det ordner segJa. Men det vil alltids dukke opp en løsning!
Det gikk 5 uker da... Ja, det har vært noe vagt etter hvert men jag var innstilt på litt venting. Det som har bitt sagt er at de gikk i bestilling og ble bekreftet og forskuttert. Men vi får se her nå hva jeg finner på.Fint å se du tar lett på det jeg hadde vært rasende men håper det ordner segJa. Men det vil alltids dukke opp en løsning!
mvh