De er konk igjen.Nei, det ser ikke ut som at Soundgarden er i stand til å levere Gold 200 til meg i ønsket piano sort. Etter 5 uker er det helt ute i det blå, og jeg får nå refundert forskuddet. Irriterende greier, mtp. at jeg har blitt forespeilet at de er bestilt og snart på vei.
Har registrert det. Det blir ikke noen umiddelbare "ulemper" for meg, og ting er refundert så langt.De er konk igjen.Nei, det ser ikke ut som at Soundgarden er i stand til å levere Gold 200 til meg i ønsket piano sort. Etter 5 uker er det helt ute i det blå, og jeg får nå refundert forskuddet. Irriterende greier, mtp. at jeg har blitt forespeilet at de er bestilt og snart på vei.
https://www.elektronikkbransjen.no/artikler/soundgarden-no-as-konkurs/457721
Jeg kan jo trøste deg med at uten staten, så hadde vi ikke hatt det slik vi har det. Den moderne stat med folke-legitimitet gjennom rettigheter og samfunnskontrakten oppstod jo som følge av tenkning, hendelser og endringer for +/-300 år siden som endret forholdene som var gudegitt.Må innrømme at jeg leste Satan et øyeblikk.. dog er jo staten og tidligere nevnte ganske like både i stavelse og natur..
Vi er ikke ferdige å diskutere her. Nå er det opp til leverandøren å komme med et tilbud vi kan leve med.Ble det en konklusjon på høyttalersiden?
Man kan ikke være helt fornøyd når 3% får mye maktJeg kan jo trøste deg med at uten staten, så hadde vi ikke hatt det slik vi har det. Den moderne stat med folke-legitimitet gjennom rettigheter og samfunnskontrakten oppstod jo som følge av tenkning, hendelser og endringer for +/-300 år siden som endret forholdene som var gudegitt.Må innrømme at jeg leste Satan et øyeblikk.. dog er jo staten og tidligere nevnte ganske like både i stavelse og natur..
Men det er lov å si at man ikke er fornøyd med alt, satan eller ikke.
Det er jo demokratiet er laget for: kompromisser. Når alle får noe igjennom, føler færre seg maktesløse og det i seg selv er en måte å redusere konflikt på.Man kan ikke være helt fornøyd når 3% får mye maktJeg kan jo trøste deg med at uten staten, så hadde vi ikke hatt det slik vi har det. Den moderne stat med folke-legitimitet gjennom rettigheter og samfunnskontrakten oppstod jo som følge av tenkning, hendelser og endringer for +/-300 år siden som endret forholdene som var gudegitt.Må innrømme at jeg leste Satan et øyeblikk.. dog er jo staten og tidligere nevnte ganske like både i stavelse og natur..
joda, og det viser også demokratiets svakhet når 3% av landet en stund skulle bestemme landets skjebne.. men vi slapp heldigvis AP en stund tilDet er jo demokratiet er laget for: kompromisser. Når alle får noe igjennom, føler færre seg maktesløse og det i seg selv er en måte å redusere konflikt på.Man kan ikke være helt fornøyd når 3% får mye maktJeg kan jo trøste deg med at uten staten, så hadde vi ikke hatt det slik vi har det. Den moderne stat med folke-legitimitet gjennom rettigheter og samfunnskontrakten oppstod jo som følge av tenkning, hendelser og endringer for +/-300 år siden som endret forholdene som var gudegitt.Må innrømme at jeg leste Satan et øyeblikk.. dog er jo staten og tidligere nevnte ganske like både i stavelse og natur..
De gjør ikke det. De har bare fått gjennomslag i noen saker i bytte mot at de store partiene får igjennom sine prioriterte saker.joda, og det viser også demokratiets svakhet når 3% av landet en stund skulle bestemme landets skjebne.. men vi slapp heldigvis AP en stund tilDet er jo demokratiet er laget for: kompromisser. Når alle får noe igjennom, føler færre seg maktesløse og det i seg selv er en måte å redusere konflikt på.Man kan ikke være helt fornøyd når 3% får mye makt
men ser man på totalen i det hele har disse stakkars 3%'ene fått mye bedre betalt enn de fortjener fordelingen er ikke rettferdig om man regner i prosent hva hver enkel har fått gjennomslag forDe gjør ikke det. De har bare fått gjennomslag i noen saker i bytte mot at de store partiene får igjennom sine prioriterte saker.joda, og det viser også demokratiets svakhet når 3% av landet en stund skulle bestemme landets skjebne.. men vi slapp heldigvis AP en stund tilDet er jo demokratiet er laget for: kompromisser. Når alle får noe igjennom, føler færre seg maktesløse og det i seg selv er en måte å redusere konflikt på.Man kan ikke være helt fornøyd når 3% får mye makt
Kjenner flere som har lyd av det formatet der... Men langt større komponenter!...men nå er det "micro-hifi" som er in..!