Tjorven er produsert av Kalmar Verksted AB. Drivlinjen (DAF 44) er kjøpt av DAF. NedCar kom etter at Volvo kjøpte DAFs personbilavdeling.TT: Yep, den postbilen er nok en van Doorne..og Saxon var en Cortina beregnet på US-markedet Tror postbilene var mye av grunnen til den seinere etableringen av tidligere nevnte NedCar--ved å skape interesse for DAF hos Volvo.. Bussene ti DAF er forresten mer komfortable enn en MB eller Scania. I skoletida husker jeg det var rift om plassene i DAFen når den sto på sia av en Volvo som hadde samtidig rute til samme sted..Den nederlandske bussen hadde kraftigere motor også- og ei morsom motorbrems..
Se den taklinja - the bastard son of Thunderbird
Hoho, den der skulle man snudd, også kunne man laget en helt totalt over the top coupe med rekke-16 eller noe
Det merkelige med denne er at man har greid å lage en liten bil med meget harmoniske linjer. Rett og slett übercool.
Britiske førerkortregler resulterte i en hel haug av forskjellige snodige 3-hjuls "biler".
Alle likte Malin bedre.
Du behøver ikke snu den. Det er bare å sette rekke-16 motoren din på planet ( men foran bakakselen ), så får du fort-fort bil med midtmotor.Hoho, den der skulle man snudd, også kunne man laget en helt totalt over the top coupe med rekke-16 eller noe
Det ville nok fungert, men tenk deg oppsynet med 2 meter langt panser og coupeen rett over bakhjulene a! Poenget med en diger motor måtte jo vært lyden og fenomenet mer enn selve ytelsen.Du behøver ikke snu den. Det er bare å sette rekke-16 motoren din på planet ( men foran bakakselen ), så får du fort-fort bil med midtmotor.Hoho, den der skulle man snudd, også kunne man laget en helt totalt over the top coupe med rekke-16 eller noe
Virgil Exner ble litt vel eksentrisk etterhvert
Historien bak de 1962-modellene er interessant. Exner likte dem ikke. Ikke kundene heller. Men han fikk skylden for dem til slutt.Virgil Exner ble litt vel eksentrisk etterhvert
Men fortsatt en pen dame, i motsetning til botoxtrynene du ser på fjernsy.Våte/gamle drømmer. Merker at tiden har gått ja.
Jeg synes det er en helt naturlig utvikling.Rart det der.... jo eldre man blir selv jo mer attraktive blir "voksne" damer....
Med 3 døtre i 2-åra så ser jeg mye unge damer.…uten at de yngre mister noe av sin attraktivitet av den grunn…Rart det der.... jo eldre man blir selv jo mer attraktive blir "voksne" damer....