Cervin Vega? -PL300 er vel omtrent så langt som man kan komme fra Cervin Vega..!Steinar O skrev:Det virker på meg som om oppfatningen av MA og PL300 er at det er en "Cervin Vega" lignende høyttaler?
Nå skal det sies at den nevnte lakkeringen er med på å gi det inntrykket.
Min erfaring er at Naim kilde har best utbytte av å kobles til Naim forsterkeri, mens andre kilder fungerer fint med Naimforsterkeri.w skrev:Takk for tips. Både Rega og Naim føres vel av Kontrapunkt, så da er det enkelt og stikke innom for en sammenligning. Naim frister veldig, men blir litt skeptisk når jeg leser at man trenger Naim cd spiller, Naim strømforsyning, Naim kabler osv for at det skal noe for seg...
Hei.bjornh skrev:Cervin Vega? -PL300 er vel omtrent så langt som man kan komme fra Cervin Vega..!Steinar O skrev:Det virker på meg som om oppfatningen av MA og PL300 er at det er en "Cervin Vega" lignende høyttaler?
Nå skal det sies at den nevnte lakkeringen er med på å gi det inntrykket.
Du bør absolutt legge til Roksan Kandy K2 (kr 9.990,-) til den listen der på MA. Sammenlignet med de du nevner her er det ingen som helst tvil om hvilken jeg ville ha valgt. Bør kle MA meeeget godt...w skrev:Rega Mira (8700,-)
Naim Nait 5i (8500,-)
Creek Evolution 2 (8200,-)
Cambridge Azur 740A (6800,-)
Roksan K2 ser veldig interessant ut, men litt dumt at man må til Arendal for å prøve den. Den forsterkeren jeg egentlig er mest nysgjerrig på for øyeblikket er den nye Creek Evolution 2. http://www.creekaudio.com/products/evolution2_amp.phpbenjajon skrev:Du bør absolutt legge til Roksan Kandy K2 (kr 9.990,-) til den listen der på MA. Sammenlignet med de du nevner her er det ingen som helst tvil om hvilken jeg ville ha valgt. Bør kle MA meeeget godt...w skrev:Rega Mira (8700,-)
Naim Nait 5i (8500,-)
Hjemlån, eller 14 dagers retturrett bør vel funke det osgå---?w skrev:benjajon skrev:Du bør absolutt legge til Roksan Kandy K2 (kr 9.990,-) til den listen der på MA. Sammenlignet med de du nevner her er det ingen som helst tvil om hvilken jeg ville ha valgt. Bør kle MA meeeget godt...w skrev:Rega Mira (8700,-)
Naim Nait 5i (8500,-)
Roksan K2 ser veldig interessant ut, men litt dumt at man må til Arendal for å prøve den. Den forsterkeren jeg egentlig er mest nysgjerrig på for øyeblikket er den nye Creek Evolution 2. http://www.creekaudio.com/products/evolution2_amp.php
Vanskelig å finne noen negative omtaler av Creek på nettet. Noen som har prøvd Creek på Monitor Audio? Er det fortsatt Lyric i Torggata som selger Creek?
Da er Monitor Audio GS20 på vei fra Hifihuset. Gleder meg!Theater skrev:Hvordan tror dere min Arcam FMJ A38 vil samarbeide med Monitor Audio GS-20 ? Er på jakt etter nye høyttalere og har vært nyskjerrig på MA lenge. Er forresten noen som vet om det finnes MA-forhandlere i Bergens-området ?