ambiance
Overivrig entusiast
Litt nostalgi fra min side, men synes denne er verdt og nevne:
Vedlegg
-
97.5 KB Visninger: 63
April 20, 2011
Kamkorp Autokraft, part of the Frazer-Nash group, has announced that it has acquired the assets and goodwill of Bristol Cars, the luxury car manufacturer, from its administrators. This acquisition will re-establish the connection between Bristol Cars and Frazer-Nash which dates back to Frazer-Nashs close involvement in the foundation of Bristol Cars 65 years ago.
William Chia, the groups Director of Operations, said: Bristol Cars is a British institution and an important part of our national motoring heritage. Over the next few months we will start to reveal the details of our plans to combine Bristol Cars tradition and iconic marque with Frazer-Nashs pioneering technology to showcase our cutting-edge electric and range-extended powertrains.
British engineers are globally recognised for their inventions and the quality of their innovation and these attributes are inherent in all our systems and products. Mindful of Bristol Cars rich heritage and our responsibility as custodians of the brand, we are certain that our technology will blend seamlessly and successfully with the Bristol Cars tradition of engineering integrity.
Owners and enthusiasts of the cars should be assured that, even though these are early days in our tenure of the brand, we are committed to providing them and their cars with the highest levels of quality, technology and service.
For further information, please contact:
Ben Samuelson, Samuelson Wylie Associates
Tel: 07976 442602
Email: ben@samuelsonwylie.com
Ellie Hargreaves, Samuelson Wylie Associates
Tel: 01524 590610
Email: ellie@samuelsonwylie.com
Pingle...... ;DAnonym skrev:Jeg vil så absolutt anbefale bruk av verneutstyr i form av kevlarhansker, hørselvern og briller til sånt arbeid.
La meg få sitere min storebror, overlege og øyelegespesialist ( og en gudbenådet bilmekaniker !! ;D )Brasse skrev:Cowboymetoden er grei den til tider ;D
Smart frue, og smart vernebrillebrorSpiralis skrev:Dette er en morrobil jeg har hatt lyst på i mange år. men fruen har dessverre lagt ned veto !! :'(
Tatra 813 8X8 Kolos. Denne tar seg fram stort sett overalt. Drift på alle 8 hjul, 12 sylindret diesel/multifuel motor på 17,6 liter, 266 Hk ved 2000 RPM og 990 Nm ved 1300 RPM. Ikke noen turbo her nei.
Ja, ja, neste gang, lover! 8)Spiralis skrev:La meg få sitere min storebror, overlege og øyelegespesialist ( og en gudbenådet bilmekaniker !! ;D )Brasse skrev:Cowboymetoden er grei den til tider ;D
"Vernebriller og hørselværn SKAL du bruke broder !!!! Øyne og ører kan ikke repareres!!!" Så på det området er jeg helt "nazi"!
Tror nok Vidar vil bifalle den holdningen!?
Brasse skrev:Ja, ja, neste gang, lover! 8)Spiralis skrev:La meg få sitere min storebror, overlege og øyelegespesialist ( og en gudbenådet bilmekaniker !! ;D )Brasse skrev:Cowboymetoden er grei den til tider ;D
"Vernebriller og hørselværn SKAL du bruke broder !!!! Øyne og ører kan ikke repareres!!!" Så på det området er jeg helt "nazi"!
Tror nok Vidar vil bifalle den holdningen!?
På mitt arbeidsstedet hadde man iallfall blitt sendt rett ut porten uten noen mulighet for retur etter et stunt av den typen.BHO skrev:Brasse skrev:Ja, ja, neste gang, lover! 8)Spiralis skrev:La meg få sitere min storebror, overlege og øyelegespesialist ( og en gudbenådet bilmekaniker !! ;D )Brasse skrev:Cowboymetoden er grei den til tider ;D
"Vernebriller og hørselværn SKAL du bruke broder !!!! Øyne og ører kan ikke repareres!!!" Så på det området er jeg helt "nazi"!
Tror nok Vidar vil bifalle den holdningen!?
Tøffel, pingle, eller hva du vil..... ;D
Mulig ironiflagget var vondt og se til tross for at jeg la det helt fram litt lenger opp i tråden.Anonym skrev:På mitt arbeidsstedet hadde man iallfall blitt sendt rett ut porten uten noen mulighet for retur etter et stunt av den typen.BHO skrev:Brasse skrev:Ja, ja, neste gang, lover! 8)Spiralis skrev:La meg få sitere min storebror, overlege og øyelegespesialist ( og en gudbenådet bilmekaniker !! ;D )Brasse skrev:Cowboymetoden er grei den til tider ;D
"Vernebriller og hørselværn SKAL du bruke broder !!!! Øyne og ører kan ikke repareres!!!" Så på det området er jeg helt "nazi"!
Tror nok Vidar vil bifalle den holdningen!?
Tøffel, pingle, eller hva du vil..... ;D
Innlegget mitt var ment som et tillegg, ikke som svar.BHO skrev:Mulig ironiflagget var vondt og se til tross for at jeg la det helt fram litt lenger opp i tråden.Anonym skrev:På mitt arbeidsstedet hadde man iallfall blitt sendt rett ut porten uten noen mulighet for retur etter et stunt av den typen.BHO skrev:Brasse skrev:Ja, ja, neste gang, lover! 8)Spiralis skrev:La meg få sitere min storebror, overlege og øyelegespesialist ( og en gudbenådet bilmekaniker !! ;D )Brasse skrev:Cowboymetoden er grei den til tider ;D
"Vernebriller og hørselværn SKAL du bruke broder !!!! Øyne og ører kan ikke repareres!!!" Så på det området er jeg helt "nazi"!
Tror nok Vidar vil bifalle den holdningen!?
Tøffel, pingle, eller hva du vil..... ;D
Forøvrig er arbeidsplass og hobby to helt forskjellige ting ang. f.eks sånne ting som verneutstyr.
Ikke det at utfallet trenger og bli annerledes.
Det er smart å skaffe seg kone som er smartere enn seg selv. Det viser dette innlegget med all tydelighet.Spiralis skrev:Dette er en morrobil jeg har hatt lyst på i mange år. men fruen har dessverre lagt ned veto !! :'(
Tatra 813 8X8 Kolos. Denne tar seg fram stort sett overalt. Drift på alle 8 hjul, 12 sylindret diesel/multifuel motor på 17,6 liter, 266 Hk ved 2000 RPM og 990 Nm ved 1300 RPM. Ikke noen turbo her nei.
Egenvekt 14.000 kg
Toalvekt 22.200 kg
Max vogntogvekt 79.000 kg
"Heavy hauler" (trekkvogn) versjonen har følgende tall
Egenvekt 21.050 kg
Totalvekt 22.000 kg
Max vogntogvekt 121.050 kg
Finnes også i versjoner med "Stalinorgel" og en med et interkontinentalt atomvåpenbærende missil. Mao noe for enhver smak. Bare ikke en som fruen vil approbere! :-\
At hun er smart, ja bevares hun fant jo meg ! ;D ;Dxerxes skrev:Det er smart å skaffe seg kone som er smartere enn seg selv. Det viser dette innlegget med all tydelighet.
Bare som en kurusitet: Vet du hva en slik bruker på mila?
plutoniumsfet!!!Brasse skrev:
Ny morrobil i dag.
Kjøpte en NB 1.8l i sommer. Du har mye moro i venteBrasse skrev:
Ny morrobil i dag.
NÅR!!!Brasse skrev:Jada, skal bli eit syn, eg og du i den der over grensa for å hamstre skinke og sparke i hjørnehorna til Jan.
1990 mod, gått 149.000. Mekanisk perfekt, noko smått i lakken. Rustfri.baluba skrev:Se der, se der! Gammal Miata. Hvilken modell og hvor mye vridde selgeren ut av deg?
Hytteroadster. ;D
og den chippinga er oppgitt til myndighetene? Kanskje ikke så lurt å identifisere bilen......lakki_luke skrev:En kamerat av meg har denne Poloen.Det er en 2.0 med 200hk.Den er et leketøy for voksne gutter selv om den brukes som lærevogn
Nå vet ikke jeg lenger hva som er vanlig pris, men det betyr vel at du har fått en pris som bilen klart er verdt. En velholdt MX5 må vel være veldig god valuta for pengene, samme hva den sammenlignes med. Fint når japansk masseproduksjon, markedets smak og faktiske kvaliteter går opp i "en høyere enhet".Brasse skrev:1990 mod, gått 149.000. Mekanisk perfekt, noko smått i lakken. Rustfri.baluba skrev:Se der, se der! Gammal Miata. Hvilken modell og hvor mye vridde selgeren ut av deg?
Hytteroadster. ;D
Selgeren vridde ingenting! Eg pruta ikkje eingang :-X
Den videoen får det virkelig til å rykke i gassfoten! Hvem er det som organiserer banekjøringen du deltar på, NSK?Brasse skrev:Kult!
Ja, eg gledar meg veldig og kjem til å nyte dagane som er igjen med toppløs-vær.
Og deretter vinteren, som i år blir ekstra kjekk med bakhjulstrekk.
Heilt ukjent er eg dog ikkje med NA, sjå video i svar #222
Blir Vålerbanen igjen om 3 helger. Denne gangen i eigen bil!