Norlenning
Hi-Fi freak
råeste motorlyd ever? Ja,kor fikk dem soundet i Flåklypa fra?
Ikke verst denne heller, mtp at den er bygget i 1936 og gjorde 340km/t og hadde hjulspinn i 160 km/t..... V16 m kompressor, 540 hk
Syk doning. En kompis har boka "In To The Red" av Pink Floyd trommis Nick Mason. Følger med en cd med lydspor av bilene som presenteres i boka. BRM'en vinner helt klart på lyd ja!
Vet at sporet fra cd'en ligger på youtube, men jeg finner det ikke nå av en eller annen grunn.Hehe,takk for informasjonen,det ante æ ikkje Ja,e en sjuk lyd av den lille V16en
mvh Filip
Jay Leno har en samling som ligner grisen:Vet at sporet fra cd'en ligger på youtube, men jeg finner det ikke nå av en eller annen grunn.Hehe,takk for informasjonen,det ante æ ikkje Ja,e en sjuk lyd av den lille V16en
mvh Filip
Nick Mason er bil elsker på sin hals, han har en samling som ikke ligner grisen!
Iflg deltagere på Briskoda forumet som eier vrs 2.0 tsi så er den fast, men ikke stump slik at den slår i understellet.Fin blåfarge. Den jeg kjørte var også blå
Vurderer RS-utgaven hvis fjæringen ikke blir for stiv.
jeg tror dette er lydsporet fra In the Red;Vet at sporet fra cd'en ligger på youtube, men jeg finner det ikke nå av en eller annen grunn.Hehe,takk for informasjonen,det ante æ ikkje Ja,e en sjuk lyd av den lille V16en
mvh Filip
Nick Mason er bil elsker på sin hals, han har en samling som ikke ligner grisen!
Jeg sammenlignet litt på noen deler til min E36. Ca. dobbel pris av hva koed.no har.Er skruvat.no en side for å lure folk til å tro at det er billig? Markedsprisen de tar utgangspunkt i er gjerne 100% over merkeforhandlers veiledende pris.
Det må da være den styggeste bilen i verden?Fikk øye på denne sjeldenheten i dag. Er vel den høyeste originale spoileren i bilhistorien? Bilen er forøvrig en Plymouth Roadrunner Superbird, muligens en 1970 modell.
Vis vedlegget 258947
mulig det, men de koster fra $70-250 000,- avhengig av stand!!!Det må da være den styggeste bilen i verden?Fikk øye på denne sjeldenheten i dag. Er vel den høyeste originale spoileren i bilhistorien? Bilen er forøvrig en Plymouth Roadrunner Superbird, muligens en 1970 modell.
Vis vedlegget 258947
Det må da være den styggeste bilen i verden?Fikk øye på denne sjeldenheten i dag. Er vel den høyeste originale spoileren i bilhistorien? Bilen er forøvrig en Plymouth Roadrunner Superbird, muligens en 1970 modell.
Vis vedlegget 258947
Dette er ingen "Pace-car", de kjørte Nascar med disse, bilen på bildet er kanskje en org. variant for gata.Det må da være den styggeste bilen i verden?Fikk øye på denne sjeldenheten i dag. Er vel den høyeste originale spoileren i bilhistorien? Bilen er forøvrig en Plymouth Roadrunner Superbird, muligens en 1970 modell.
Vis vedlegget 258947
Beauty is in the eye of the beholder.
Den er stor og den er vulgær så det holder, men den er laget med kjærlighet til "BIL"!
Sikkert ikke verdens beste bil å kjøre heller men du verden for et "statement" det må
være å kjøre i noe slikt! Personlig synes jeg at "originalen" dvs produksjonsbilen uten
vinge og snute er mye penere, men dette må da være en av de mest spektakulære
"pace cars" som er produsert?