Ja hel, jeg må si at jeg får dekket bassbehovet mitt... ;Dhel skrev:SaltyDog: Det må da bli bra bass med Mosfeten på Usherne dine??
Er det to forskjellige MOS-FETer?RoDa skrev:SaltyDog:
Har du sammenlignet de to MOS-FET ampene dine?
Spennende om du har noe å fortelle!
R
Jeg har nok bare èn Mosfet, RoDa.RoDa skrev:SaltyDog:
R
SaltyDog skrev:Jeg har nok bare èn Mosfet, RoDa.RoDa skrev:SaltyDog:
R
Salty
Tenker du på Audionet SAM V2...? ???RoDa skrev:Nope, du har en MOS-FET (eller fire stk MOS-FETs en for hver halvperiode pr kanal) i ett av anleggene dine.SaltyDog skrev:Jeg har nok bare èn Mosfet, RoDa.RoDa skrev:SaltyDog:
R
Salty
Det visste jeg ikke... da har jeg jo faktisk to Mosfets! ;DRoDa skrev:Bingo. Det er også en MOS-FET amp.
Det blir vel å sløse med ressursene, men det du beskriver der, ligger veldig an til et elevforsøk i biamping!SaltyDog skrev:MI Mosfet har et vanvittig pådrag i bassen, men uten å ødelegge den; den er fortsatt stram og veldefinert.
Noen vil kanskje kalle dette en imponatoreffekt, men den har en deilig bass, imo.
Audionet SAM V2 har en utrolig luftig diskant, med flott utklinging, her slår den sin MI-fetter.
SAM V2 er helt fri for imponatoreffekter (mange vil kalle den "nøytral"), og blir derfor lenge hos sine eiere.
:'(bjornh skrev:MI Mosfet er hjemme igjen! ;D
Da blir'e vel shopping og en flott bildetråd med masse utpakking snart håper jeg ;DStereofix skrev::'(bjornh skrev:MI Mosfet er hjemme igjen! ;D
mulig det ja, eller et nattraid tell et hvit hus på tromsøya...... ;DLudo skrev:Da blir'e vel shopping og en flott bildetråd med masse utpakking snart håper jeg ;DStereofix skrev::'(bjornh skrev:MI Mosfet er hjemme igjen! ;D
Svarte ikke til forventningene?AB1 skrev:Jeg har en MI11 tilsalgs meget billig.
Rørpre...?AB1 skrev:Jo, den gjorde det, men har andre planer. Tor
Det er mange som sier at MI 10, med 10 eller 15 watt klasse A er den beste forsterkeren Roar Malmin har laget. Jeg vil tro 60 watt kl A er overkill til dine høyttalere med driftseffekt på 98 dB..slartibartfast skrev:en liten dumm spørsmål:
hvilken MI hadde passet best til en høyttaler med 98db / m ? (ikke horn hvis det spiller noen rolle)
MI 10 med 15W hadde nok gjørt susen, den, eller?
kan tenke meg at MI9 er vel litt av en overkill der?
takk for hjelpen
MI 10 med 10 w på 91 db høyttalere gjør susen her. Men så er lytterommet mitt bare på 38 m2.slartibartfast skrev:MI 10 med 15W hadde nok gjørt susen, den, eller?
Ja det vil jeg troSaltyDog skrev:Mange takk, JanR. Nå er jeg utrolig fornøyd...
Ingen pusteproblemer her nå nei, selv om Usherne mine er mer tungdrevne enn dine Klipsch'er.JanR skrev:Ja det vil jeg troSaltyDog skrev:Mange takk, JanR. Nå er jeg utrolig fornøyd...
Den har vel ikke så mye pusteproblemer heller vil jeg tro ?
/jan
Mange takk, Ole G!olisn skrev:Gratulerer!
Tenker det blir mange fine stunder på gutterommet framover (med og uten vibrator ;D)
... forresten, kunne du be han nissen ta en liten svipptur til Larvik også?
Ole G
;D ;D ;Dolisn skrev:Gratulerer!
Tenker det blir mange fine stunder på gutterommet framover (med og uten vibrator ;D)
Ole G
Vil vi vite ??? :SaltyDog skrev:;D ;D ;Dolisn skrev:Gratulerer!
Ole G
Fikk med meg den her tidligereSaltyDog skrev:Jeg burde kanskje ikke si dette, men du kan jo se litt lenger opp i tråden, JanR...