En prototype av MI 11SaltyDog skrev:@td160: Hvilken forforsterker brukte du foran Mosfet'en?
Takker, jeg bruker også preampen MI 11. Som tidligere nevnt hadde jeg MI 9 på prøve en uke,td160 skrev:En prototype av MI 11SaltyDog skrev:@td160: Hvilken forforsterker brukte du foran Mosfet'en?
Jeg har ikke full oversikt, men dette er vel ikke så langt fra sannheten (prisene er veiledende):sveinh skrev:Virkelig en interessant tråd dette med gode innlegg. Lurte på om noen av dere har en komplett oversikt på hvilke modeller som kan leveres og om mulig med prisen på de..?
sveinh skrev:Virkelig en interessant tråd dette med gode innlegg. Lurte på om noen av dere har en komplett oversikt på hvilke modeller som kan leveres og om mulig med prisen på de..?
Bra, td160. Jeg har sjekket mitt forrige innlegg mot denne linken, og det ser ut til å stemme bra.td160 skrev:http://www.norskhificenter.no/musical_innovation.htmlsveinh skrev:Virkelig en interessant tråd dette med gode innlegg. Lurte på om noen av dere har en komplett oversikt på hvilke modeller som kan leveres og om mulig med prisen på de..?
Er det ikke flere?hel skrev:Grågåsa og fantastisk allerede er nye
Niks, blei litt skuffa dær ja, men fin sammling uansett!bjornh skrev:Er det ikke flere?hel skrev:Grågåsa og fantastisk allerede er nye
Jeg hadde MI 9 på besøk en ukes tid for noen måneder siden, og jeg kan underskrive på at den blir varm...lassemann skrev:Takker for et hyggelig, men kort møte Mbare.. Spilte flott hos deg i kveld og spennende oppsett!
Sånn ja.. Noen som vil ha stekt egg og bacon?? MI9 har stått på noen timer, og ja, det er hett her! Denne tørr jeg ikke la stå på 24/7, eller hva sier dere?
Jeg røper ingen ting ennå, men dette spiller det ja..
mvh
lassemann
En hyggelig ekstraradiator vinterstid, det.bjornh skrev:Den tåler vel å stå på litt. Men det merkes nok også på strømregninga, kan jeg tenke meg.
Gratulererlassemann skrev:Etter en grei avtale med Roar Malmin er nå MI Mosfet i hus... Så da er jeg også en ekte venn ;D
mvh
lassemann
Ja, vi MI-gutta er nok en (sær) liten gruppe...? ???JanR skrev:Dere altsåbjornh skrev:Oss gutta, veit du..! ;D
/jan
Selvsagt er dere det. Hvorfor skulle dere være annerledes enn oss andreSaltyDog skrev:Ja, vi MI-gutta er nok en (sær) liten gruppe...? ???JanR skrev:Dere altsåbjornh skrev:Oss gutta, veit du..! ;D
/jan
;D ;D ;DJanR skrev:Selvsagt er dere det. Hvorfor skulle dere være annerledes enn oss andreSaltyDog skrev:Ja, vi MI-gutta er nok en (sær) liten gruppe...? ???JanR skrev:Dere altsåbjornh skrev:Oss gutta, veit du..! ;D
/jan
/jan