|
Klarer ikke dy meg jeg heller:SaltyDog skrev:Klarte bare ikke å dy meg... Dette er post nr 1000 i MI-tråden! ;D
Du har nok rett, Dazed... Det var svar nr 1000.Dazed skrev:Klarer ikke dy meg jeg heller:SaltyDog skrev:Klarte bare ikke å dy meg... Dette er post nr 1000 i MI-tråden! ;D
Strengt tatt var det post nr. 1001.![]()
JA -jeg har hatt MI Mosfet her med både MI 11 og MI 12. MI Mosfet er undervurdert men er faktisk en kraftig og meget vellydende forsterker. Jeg synes den er billig, og burde fått flere til å invitere seg inn i borderlands of High End.SannaX skrev:Da er det bare å glede segbjornh skrev:Ja den fargen ser utrolig helseskadelig ut. Noe amerkanske greier som likner marsipan, men det er marshmellows i den... -smakte ikke ulikt en marsipankake, men nyanser, nyanser og dermed et annet uttrykk.
Ja, min MI 10.1 er nok "der" -men snart kommer kabinettene og da er den på vei hit. Snakket med Roar i går, og det er vel snakk om et par uker nå. Klarer han det på under 2 uker, så er MI 10.1 her 1 uke før estimert. Helt glimrende!Blir spennende å høre hva du synes. Du har bare spillt på Mosfet til nå?
We, The People..! ;DSaltyDog skrev:Du har nok rett, Dazed... Det var svar nr 1000.Dazed skrev:Klarer ikke dy meg jeg heller:SaltyDog skrev:Klarte bare ikke å dy meg... Dette er post nr 1000 i MI-tråden! ;D
Strengt tatt var det post nr. 1001.![]()
Edit: Men hvis vi fortsetter sånn, så tar vi snart igjen Naim, AN og Klipsch...
Hmmmm...ikke bra kanskje.lassemann skrev:Min samboer må oftere trekke til sengen uten megVel, skal ikke trekke den så langt men MI Mosfet har gitt meg et avhengighetsforhold som nok vil vare..
He, he.. Min samboer er en musikkelsker av rangemotikon skrev:Hmmmm...ikke bra kanskje.lassemann skrev:Min samboer må oftere trekke til sengen uten megVel, skal ikke trekke den så langt men MI Mosfet har gitt meg et avhengighetsforhold som nok vil vare..
Til å begynne med lurer hun på hva f..du holder på med- etterhvert bryr hun seg ikke......
Trollmannen Roar Malmin gjør det igjen.SannaX skrev:Hø? Her spilles det iallefall hver eneste dag for tiden...lurer på hvorfor gitt ;D Forøvrig fikk jeg melding fra Roar før i dag om at han nå har løsningen på "prosessor-inn" funksjonen. Kan hende gjør dette at flere film-nerder også får opp øya for MI...
Jeg har sagt det hele tida..!SannaX skrev:Hø? Her spilles det iallefall hver eneste dag for tiden...lurer på hvorfor gitt ;D Forøvrig fikk jeg melding fra Roar før i dag om at han nå har løsningen på "prosessor-inn" funksjonen. Kan hende gjør dette at flere film-nerder også får opp øya for MI...
Tror ikke det krevde veldig mye tankevirksomhet for Mr. Malmin det derbjornh skrev:Jeg har sagt det hele tida..!
Det bør være en enkel sak for Roar Malmin å implementere i sine konstruksjoner. Det er egentlig bare det som trengs. Hvis man skulle begynne med "5.1/7.1" inngang måtte man ha redesignet nokså mye. Så da holder med en prosessor inn.
Interessant! Håper en 'prosessor inn' lar seg ettermontere i eksisterende 11'ere, det betaler jeg gladelig en slant for. Om det går på bekostning av en inngang, lever jeg godt med de resterende tre.bjornh skrev:Jeg har sagt det hele tida..!SannaX skrev:Hø? Her spilles det iallefall hver eneste dag for tiden...lurer på hvorfor gitt ;D Forøvrig fikk jeg melding fra Roar før i dag om at han nå har løsningen på "prosessor-inn" funksjonen. Kan hende gjør dette at flere film-nerder også får opp øya for MI...
Det bør være en enkel sak for Roar Malmin å implementere i sine konstruksjoner. Det er egentlig bare det som trengs. Hvis man skulle begynne med "5.1/7.1" inngang måtte man ha redesignet nokså mye. Så da holder med en prosessor inn.
Dine drømmer er oppfylt..retteP skrev:Interessant! Håper en 'prosessor inn' lar seg ettermontere i eksisterende 11'ere, det betaler jeg gladelig en slant for. Om det går på bekostning av en inngang, lever jeg godt med de resterende tre.bjornh skrev:Jeg har sagt det hele tida..!SannaX skrev:Hø? Her spilles det iallefall hver eneste dag for tiden...lurer på hvorfor gitt ;D Forøvrig fikk jeg melding fra Roar før i dag om at han nå har løsningen på "prosessor-inn" funksjonen. Kan hende gjør dette at flere film-nerder også får opp øya for MI...
Ja, det gikk nesten litt for fort! Men mannen vet hva han driver med, så han har nok grublet i ca 5 minutter vil jeg tro ;D Husker det er tatt opp tidligere i tråden.bjornh skrev:Jeg har diskutert dette med Roar tidligere, jeg også. Regner med at han har fått tid til å pønske litt på løsningen her.
Sug det inn, det er iallefall vel fortjent utfra hva jeg selv hører på annlegget her hjemme!RM skrev:Må bare få sagt at det er deilig med positive reaksjoner for en gangs skyld. Nyter det så lenge det varer.
Roar