Hei!
Sist søndag var jeg og en kompis innom Hr Malmin for å hente et meget spennende prosjekt Roar har laget til kompisen min. Min egen MI Mosfet har stått en periode hos ham og det endte som det ofte gjør at denne forsterkeren måtte han bare ha.. Men så er det slik at mye vil ha mer og vi spurte Roar om muligheten for et spesialprosjekt basert på mosfet-transistor.. Kameraten min har et par ProAc Future .5 som er kjent for sin hunger etter strøm. Derfor gav vi Roar oppdraget
Resultatet er intet annet enn imponerende! ;D
Roar kunne ikke angi eksakte data, men garanterte minimun 2X250 malminwatt! Kabinettet ble mer enn dobbelt så stort som orginal MI Mofet for å få plass til overdimensjonerte ringkjerner og en ca tredobling av ladelyttkapasieteten. Roar har puttet i 2X850VA ringkjerner og det er jo ganske så imponerende..
Var innom på onsdag for en kort lytteseanse og jeg må bar igjen ta av meg hatten
Det spilte magisk med en kontroll i bunnen som imponerte meg skikkelig, resten av båndbredden var ikke dårligere. Fyldig og ren mellomtone med trøkk og dynamikk, diskanten og oppløsning bare var der. Veldig bra dette her Roar, dette kan du.. Min kamerat er kjempefornøyd ;D
Skal vel klare å få ut noen bilder etterhvert også, men først må jeg få tatt de
mvh
lassemann