Salty Dog
Hi-Fi freak
Jo, det var nettopp den ampen, bjornh. Og innmaten var MI 10.1. Som pre benyttet Roar MI 11 (overrasker vel ingen)...bjornh skrev:Ja er det ikke den ampen jeg har vist bilder av da?
Jo, det var nettopp den ampen, bjornh. Og innmaten var MI 10.1. Som pre benyttet Roar MI 11 (overrasker vel ingen)...bjornh skrev:Ja er det ikke den ampen jeg har vist bilder av da?
Det er ett sunnhetstegn ???SaltyDog skrev:4 dager uten ett eneste innlegg her på MI-tråden...!
Må bla langt ned på side 2 under Vennetråder, sånn kan det ikke fortsette.
Har alle MI-ere og Wannabe's gått i vinterdvale? ???
Smalt det?!?bjornh skrev:Huff..!
Spiller musikk og koser meg når det passer.SaltyDog skrev:Har alle MI-ere og Wannabe's gått i vinterdvale? ???
Det er vel der jeg er, jeg og. Jeg spiller masse musikk, hifi-nevrosene har helt sluppet taket og jeg koser meg med det hele. Så bra funker tingene nå. ( Les 9/11 ) Selv oppgraderingsspøkelset har vært forholdsvis fraværende i det siste. Og DET er en sjelden opplevelse! Men jeg går nok likevel svanger med en aldri så liten tekst-og-bilde greie jeg kommer til å poste etterhvert.olisn skrev:Spiller musikk og koser meg når det passer.SaltyDog skrev:Har alle MI-ere og Wannabe's gått i vinterdvale? ???
På gode innspillinger skal det faktisk lite ekstra stimulans til før jeg syns det låter som om jeg har fått besøk av musikere, ikke lyden av anlegg.
Så, hva mer er det å skrive om?
Ole G
Velkommen i gjengen, god tur til Hokksund, jeg tror du vil bli amazed over det du får høre!maxtor skrev:Hallo.
Jeg er litt sent og tidlig ute på en og samme tid. Jeg vil gjerne være en del av "Venneklikken for Musical Innovation"!
"Litt sent ute": Jeg har lest hyllemeter etter hyllemeter med hifi-litteratur opp gjennom tiden. I disse lesestundene er navnet Roar Malmin en gjenganger. Jeg har også, gjennom mitt medlemskap i HFS, igjen truffet navnet Roar Malmin og Musical Innovation. Men......til dags dato har jeg ikke eid eller lyttet til et Malmin-produkt :-[
"Litt tidlig ute": Jeg drar til Hokksund om ca 40 minutter.............
Hei maxtor! Ser at du har fjernet spørsmålstegnet bak MI 12 i signaturen din... Betyr dette at jeg kan gratulere deg som "ekte" MI-venn...? ??? Bildet viser en MI 6. Venter spent på forklaringen på det (ukontrollerte) utbruddet ditt.maxtor skrev:Yuuuuuhhhhuuuuuuuuuu!!!
Dette krever en forklaring.............. som kommer etter middagen
I et Sidewinder mk2 kabinett ;Dlassemann skrev:Som fruen sier her; Malmin redder ethvert ekteskap :bjornh skrev:Det later til at MI 10.1 erstatter den gamle innmaten. Så oppdager ikke kona det så lett heller... ;D
mvh
lassemann
bjornh skrev:Hva slags SE snakker vi om her?
AB1 skrev:De var tøffe og låter sikkert bra. Hvilken forforsterker bruker du?
Ja, heftig blir her et understatement. Regner med at anskaffelse krever et saftig innhugg i lommeboka, og strømforbruket er neppe i den beskjedene enden, heller. Men klart, en som virkelig bryr seg om musikk og god lydgjengivelse tar rett og slett ikke slike smålige hensyn. Målet helliger alle midler!SannaX skrev:Dæven! 200W klasseA blokker! Heftig ;D
Det er et par Patos Symphonic 4 (var hos Roar Moen og fikk de oppgradert til nyeste verson av delefilter og elementer for ca en måned siden.)olisn skrev:Hvilke høyttalere er det snakk om her, forresten?
Ole G
Blokkene bare smiler og ler av lave impedanserval skrev:Hvordan klarer disse blokkene lavere impedanser?
Har du tekniske data på det?SvenArne skrev:Blokkene bare smiler og ler av lave impedanserval skrev:Hvordan klarer disse blokkene lavere impedanser?
Sven Arne