Hva syns du skiller DP-430 og DP-570 lydmessig?Hmmm...ikke bare vinylen som fikk seg en oppgradering...gikk på en digital oppgradering også, fra DP-430 til DP-570 fra minste til mellomste i one box cd spiller serien deres
mvh
Hva syns du skiller DP-430 og DP-570 lydmessig?Hmmm...ikke bare vinylen som fikk seg en oppgradering...gikk på en digital oppgradering også, fra DP-430 til DP-570 fra minste til mellomste i one box cd spiller serien deres
mvh
Ikke fått den ennå, den kommer om en uke eller to, men kjenner de rett er det den berømte "mer av alt"...og jeg liker DP-430Hva syns du skiller DP-430 og DP-570 lydmessig?
Hehe har funnet tonen med "label´n" min igjen! og mot hvordan det rører seg rundt om på hfs er jo jeg blitt rene dovendyret i sammenhengenDet er kanskje roligere i båten enn det var for noen år siden, men det er jaggu urolig nok i Strømstad også Grattis!
Har DP-430 selv og er godt fornøyd med den.Ikke fått den ennå, den kommer om en uke eller to, men kjenner de rett er det den berømte "mer av alt"...og jeg liker DP-430
mvh
Det skjønner jeg godt, liker den selv veldig godt, men så var det her med bare litt til da....Har DP-430 selv og er godt fornøyd med den.
En gammel kjent kode , ble introdusert for den av Timbre på det Svenske forumet Euphonia i begynnelsen av tiden (2003-2021) jeg bodde i Gøteborg, han kjørt Accuphase & Sonus Faber (Serblin) rene museet hjemme hos ham og du verden hva det spilte de gangene man var innom.Du har knekket koden med Accuphase og Serblin
Takker! Jo det begynner å ligne noe jeg er meget fornøyd med og kan fokusere mer på plater og musikk enn utstyr.Et veldig flott musikkanlegg og rom Musicus. Musikkvalgene treffer meg også, Tony Joe White traff hardt i sjela
Den Tony Joe White skiva kjøpte jeg på AP etter tips fra @bluesbreaker . Skikkelig fet lyd og musikkNattjobbing kan være dyrt!! Bestilte meg to svine dyre vinyler som bør være på plass ...
Tony Joe White "Home made ice cream" (Analog Prod)
mvh
Analouge ProductionBeklager dersom det sporer av musicus? TJW plata finner jeg tilgjengelig hos Elusivedisc, mens Lou Reed finner jeg hos Acousticsounds. Noen tips til hvor kjøpe? Hva står AP for 812?
Bestilte den hos Big Dipper.Takk, tok den egentlig, men kjøpte du direkte der ifra?
Det er @bluesbreaker som også inspirerte meg til denne skiva, har endel av ham på cd, TJW altsåDen Tony Joe White skiva kjøpte jeg på AP etter tips fra @bluesbreaker . Skikkelig fet lyd og musikk
Fant min på Amazon, mener den kommer ny fra en handler i Tyskland, svindyr! men verdt detBeklager dersom det sporer av musicus? TJW plata finner jeg tilgjengelig hos Elusivedisc, mens Lou Reed finner jeg hos Acousticsounds. Noen tips til hvor kjøpe? Hva står AP for 812?
Ikke noe avsporing her, bare hyggelig att tråden kan brukes til å dele gode opplevelserBeklager dersom det sporer av musicus? TJW plata finner jeg tilgjengelig hos Elusivedisc, mens Lou Reed finner jeg hos Acousticsounds. Noen tips til hvor kjøpe? Hva står AP for 812?
Begge top notch.Nattjobbing kan være dyrt!! Bestilte meg to svine dyre vinyler som bør være på plass ...
Tony Joe White "Home made ice cream" (Analog Prod)
Lou Reed " a perfect night live in London" (RSD edt)
Perfect Night: Live in London is an acoustic live album recorded during the Meltdown '97 festival. It Includes a version of the Velvet Underground's "I'll Be Your Mirror", originally sung by Nico. This Record Store Day release is the first time this album will be available on vinyl. (Limited worldwide release of 7000.)
mvh
Hmm det der var en liten blåsning i annonsen, det var ingen puck men ett 45 rpm adapter ...En liten oppgradering til P8, Rega´s egne skivpuck
mvh
Hmm, litt betenkt her nu, ventetiden på 2 stk som er på vei nå var 2 år og det kjennes ikke helt bekvemt å forhånds betale for så å måtte vente noe i närheten av det, 1 år er for lenge også...samtidig som butikken er på flyttefot...setter kjøpet i st.by og venter heller til det blir litt mer oversiktlig og konkret leverings schedule, på hele situasjonen, dessverre !Har ingen konkrete (utenom i min egen lille verden) vinylavspiller planer videre, men gjorde nå idag en bestilling på denne, det er laaaang ventetid, tror jeg..
Accuphase C-47
mvh
Toget er ikke gått, håper jeg! Men det er ikke helt rett forutsetning her nå, selv om jeg ikke har hatt noen problem med Lyric, tvert om egentlig! Men det er jo en første gang for alt! så jeg sikrer meg!!Trist. Utan å vita noko om Lyric (som sikkert er ein heilt fin butikk), eller vera på jakt etter komponentar på prisnivået til C-47, trur eg at Accuphase hadde vore tent med å ha ein importør med litt større musklar/eigenkapital.