U
Ikke glem(!) at ekorn har en tendens til å glemme hvor de har gjemt nøttene sine. Ikke at jeg tror du ikke vet hvor du har dine, men jeg bare nevner det...Jo jeg ser selvsagt fordelene med annen avspilling egne valg, ref streaming, harddisk mm...men jeg er tydeligvis utstyrt med ett xtra sterkt ekorn gen, det er dette med å samle jeg liker, så skalte og forvalte samlingen senere, liker den derre fysiske handteringen...å disse andres valg for at det ikke passer ens egne er jeg ikke så mye for, det er mangfoldet som beriker, tross alt, eller; enighet er ikke noe mål i seg for meg, respekt! (for andres valg bl.a) derimot, er etterstrevbartEn flott samling du har musicus, storforbruker av IKEA CD-hyller ser jeg
Har noen få av de stående på kontoret her hjemme ennå, riktig nok nesten tomme for sølvskiver, står vel noen igjen fortsatt men alt er arkivert på harddisk. Men liker at folk velger forskjellig valg av musikk-avspilling og syns det blir litt håpløst med all denne dissingen av andres valg og en nærmest forguding av eget valg som det eneste riktige....
gismo
mvh
hehe, jeg har jo fått dokumentert hvor jeg har mine, ikke var de godt gjømt hellerIkke glem(!) at ekorn har en tendens til å glemme hvor de har gjemt nøttene sine. Ikke at jeg tror du ikke vet hvor du har dine, men jeg bare nevner det...Jo jeg ser selvsagt fordelene med annen avspilling egne valg, ref streaming, harddisk mm...men jeg er tydeligvis utstyrt med ett xtra sterkt ekorn gen, det er dette med å samle jeg liker, så skalte og forvalte samlingen senere, liker den derre fysiske handteringen...å disse andres valg for at det ikke passer ens egne er jeg ikke så mye for, det er mangfoldet som beriker, tross alt, eller; enighet er ikke noe mål i seg for meg, respekt! (for andres valg bl.a) derimot, er etterstrevbartEn flott samling du har musicus, storforbruker av IKEA CD-hyller ser jeg
Har noen få av de stående på kontoret her hjemme ennå, riktig nok nesten tomme for sølvskiver, står vel noen igjen fortsatt men alt er arkivert på harddisk. Men liker at folk velger forskjellig valg av musikk-avspilling og syns det blir litt håpløst med all denne dissingen av andres valg og en nærmest forguding av eget valg som det eneste riktige....
gismo
mvh
Etter et par spor med Bloodsport aner jeg forklaringen på hvorfor den ikke er spilt mye på hovedoppsettet. Lyden suger kraftig!Når du er så influert av Bowie er det som seg hør og bør at Suede kommer ut med en ny en rett etterpåHar vel som andre lave forventninger til Bowie, men jeg kan jo bli overrasket. Ble det med med Bloodsport av Suede. Synes den var bedre enn jeg hadde ventet. Suede var stort for meg i sin tid. Har derfor selvfølgelig alt av dem, og Suede var faktisk den første konserten til meg og kona sammen. Kanonkonsert!
Takker for tipset om Suede, den utgivelsen hadde jeg ikke fått med meg! Når jeg tenker meg om så har jeg ikke spilt Bloodsport så mye som den fortjener. Får ta et gjenhør i påvente av Night Thoughts![]()
Når du er så influert av Bowie er det som seg hør og bør at Suede kommer ut med en ny en rett etterpåHar vel som andre lave forventninger til Bowie, men jeg kan jo bli overrasket. Ble det med med Bloodsport av Suede. Synes den var bedre enn jeg hadde ventet. Suede var stort for meg i sin tid. Har derfor selvfølgelig alt av dem, og Suede var faktisk den første konserten til meg og kona sammen. Kanonkonsert!
Takker for tipset om Suede, den utgivelsen hadde jeg ikke fått med meg! Når jeg tenker meg om så har jeg ikke spilt Bloodsport så mye som den fortjener. Får ta et gjenhør i påvente av Night Thoughts![]()
Mennensker fra dannende hjem har da stereoanlegg med bluetooth i bilen må viteNår du er så influert av Bowie er det som seg hør og bør at Suede kommer ut med en ny en rett etterpåHar vel som andre lave forventninger til Bowie, men jeg kan jo bli overrasket. Ble det med med Bloodsport av Suede. Synes den var bedre enn jeg hadde ventet. Suede var stort for meg i sin tid. Har derfor selvfølgelig alt av dem, og Suede var faktisk den første konserten til meg og kona sammen. Kanonkonsert!
Bloodsport er spillt mye, i bilen! her i det siste, det kanskje er der den hører hjemme etter hva du sier, musikalsk er den drit bra imho!! Ta den med deg neste gang du skal ut...åhhh ja! du kan ikke det du ja, den ligger vel fil lagret inne ett sted![]()
...
mvh
Hehehe jo det er vel bare fossilen meg som fortsatt har kassett og cdspiller i bilen, begge brukesMennensker fra dannende hjem har da stereoanlegg med bluetooth i bilen må viteNår du er så influert av Bowie er det som seg hør og bør at Suede kommer ut med en ny en rett etterpåHar vel som andre lave forventninger til Bowie, men jeg kan jo bli overrasket. Ble det med med Bloodsport av Suede. Synes den var bedre enn jeg hadde ventet. Suede var stort for meg i sin tid. Har derfor selvfølgelig alt av dem, og Suede var faktisk den første konserten til meg og kona sammen. Kanonkonsert!
Bloodsport er spillt mye, i bilen! her i det siste, det kanskje er der den hører hjemme etter hva du sier, musikalsk er den drit bra imho!! Ta den med deg neste gang du skal ut...åhhh ja! du kan ikke det du ja, den ligger vel fil lagret inne ett sted![]()
...
mvh![]()
Er dette noe nytt noe.....Mennensker fra dannende hjem har da stereoanlegg med bluetooth i bilen må viteNår du er så influert av Bowie er det som seg hør og bør at Suede kommer ut med en ny en rett etterpåHar vel som andre lave forventninger til Bowie, men jeg kan jo bli overrasket. Ble det med med Bloodsport av Suede. Synes den var bedre enn jeg hadde ventet. Suede var stort for meg i sin tid. Har derfor selvfølgelig alt av dem, og Suede var faktisk den første konserten til meg og kona sammen. Kanonkonsert!
...
mvh![]()
Nope, men du gidder jo ikke kjøre med megEr dette noe nytt noe.....Mennensker fra dannende hjem har da stereoanlegg med bluetooth i bilen må viteNår du er så influert av Bowie er det som seg hør og bør at Suede kommer ut med en ny en rett etterpåHar vel som andre lave forventninger til Bowie, men jeg kan jo bli overrasket. Ble det med med Bloodsport av Suede. Synes den var bedre enn jeg hadde ventet. Suede var stort for meg i sin tid. Har derfor selvfølgelig alt av dem, og Suede var faktisk den første konserten til meg og kona sammen. Kanonkonsert!
...
mvh![]()
gismo
Trur du han lever så lenge så han rekker gi ut ny plate som han snakker om da musicusMannens navn kom opp ifbm snakk om Jason Isbell, ny for meg, men dette var bra, meget bra, big guy!
mvh
Trur du han lever så lenge så han rekker gi ut ny plate som han snakker om da musicusMannens navn kom opp ifbm snakk om Jason Isbell, ny for meg, men dette var bra, meget bra, big guy!
mvh
Ok låt
gismo
Jepp, han snakket vel om fjorårets utgivelseTrur du han lever så lenge så han rekker gi ut ny plate som han snakker om da musicusMannens navn kom opp ifbm snakk om Jason Isbell, ny for meg, men dette var bra, meget bra, big guy!
mvh
Ok låt
gismo
Hehe ja du, i min jobb er det (var iaf) snakk om å holde en viss BMI for å få beholde helseattesten og dermed få lov å jobbe, litt "usikker" på han karen her, sunt ser det ikke ut! men synge? det kan han!, kan tenke meg han gjorde det godt på konserten med Jason Isbell som bl.a impulse var så heldig å (og Karmana så uheldig å ikke) få overvære forleden...
mvh
Heavyrock?Mannens navn kom opp ifbm snakk om Jason Isbell, ny for meg, men dette var bra, meget bra, big guy!
mvh
Jo,mannen gir begrepet heavy folkrock, ny meningHeavyrock?Mannens navn kom opp ifbm snakk om Jason Isbell, ny for meg, men dette var bra, meget bra, big guy!
mvh
Ærru gærn eller! det er jo kult å vandre langs Memory Lane og huske livet så langt!! Dessuten så låter 70 & 80 tallet generellt bedre analogt enn digital, stort sett iafEr det itte litt "gørr tråkig" å hente fram og finne all denna vinylen da....
Kos dæ
gismo
hehe, nei det var vel at jeg lot irritasjonen min utvikle seg til noe usympatisk og ufint i en annen tråd, my mistakeSkjedde der noget i går kveld i forbindelse med Anne Grete Preus som ikke er egnet for offentliggjøring?
Tråden er på glid igjen nå...hehe, nei det var vel at jeg lot irritasjonen min utvikle seg til noe usympatisk og ufint i en annen tråd, my mistakeSkjedde der noget i går kveld i forbindelse med Anne Grete Preus som ikke er egnet for offentliggjøring?
mvh
Hehe....Presis! noen ganger er det viktigere "hvordan man sier noe enn hva man faktisk sier"....og her har meterologene utfärdat snø advarsel, det kan jo bli mysigt till kvelden å sitte inne og se ut, ikke for bortskjemt med snö her nereTråden er på glid igjen nå...hehe, nei det var vel at jeg lot irritasjonen min utvikle seg til noe usympatisk og ufint i en annen tråd, my mistakeSkjedde der noget i går kveld i forbindelse med Anne Grete Preus som ikke er egnet for offentliggjøring?
mvh. Enkelte ganger skulle en ønske at en hadde et stort virutuelt balltre en kunne bruke på enkelte... Ja, ja, det snør visst..
![]()
Min medfødte finfølelse forbyr meg å spørre hvilken annen tråd...hehe, nei det var vel at jeg lot irritasjonen min utvikle seg til noe usympatisk og ufint i en annen tråd, my mistakeSkjedde der noget i går kveld i forbindelse med Anne Grete Preus som ikke er egnet for offentliggjøring?
mvh
Ingen vits å rippe opp igjen der, trener på impuls kontroll og selvinnsikt her nu, noen ganger er man bare for direkte og ruser i vei litt ubetenkt..Min medfødte finfølelse forbyr meg å spørre hvilken annen tråd...hehe, nei det var vel at jeg lot irritasjonen min utvikle seg til noe usympatisk og ufint i en annen tråd, my mistakeSkjedde der noget i går kveld i forbindelse med Anne Grete Preus som ikke er egnet for offentliggjøring?
mvh