U
|
Jo, vi pratet litt om det, han husket deg og demoen, mye merkelig musikk, men vellykket var vel omtrent kommentarenDefinitivt et sted å oppsøke hvis en skulle forville seg til Gøteborg!
Kler deg å være hemmelighetsfullHva syntes du? Skulle spurt ham om hvordan han syntes det låt ift fjorårets demo i Belgia
![]()
Mye merkelig musikkJo, vi pratet litt om det, han husket deg og demoen, mye merkelig musikk, men vellykket var vel omtrent kommentarenDefinitivt et sted å oppsøke hvis en skulle forville seg til Gøteborg!
Kler deg å være hemmelighetsfullHva syntes du? Skulle spurt ham om hvordan han syntes det låt ift fjorårets demo i Belgia
![]()
Jeg liker jo Marten og fikk meg noen låter alene i sweetspot, det var ikke helt ferdig oppstillt ennu, men absolutt noe jeg kunne levd med, for å si det forsiktig!
mvh
Det var knyttet om mot noe Belgisk öl osv, det var nå hva han sa iafMye merkelig musikkJo, vi pratet litt om det, han husket deg og demoen, mye merkelig musikk, men vellykket var vel omtrent kommentarenDefinitivt et sted å oppsøke hvis en skulle forville seg til Gøteborg!
![]()
Jeg liker jo Marten og fikk meg noen låter alene i sweetspot, det var ikke helt ferdig oppstillt ennu, men absolutt noe jeg kunne levd med, for å si det forsiktig!
mvhJaja, det var vel broren hans som sto for mesteparten av den
![]()
Tøffe tak for en svenskeDet var knyttet om mot noe Belgisk öl osv, det var nå hva han sa iafMye merkelig musikkJo, vi pratet litt om det, han husket deg og demoen, mye merkelig musikk, men vellykket var vel omtrent kommentarenDefinitivt et sted å oppsøke hvis en skulle forville seg til Gøteborg!
![]()
mvhJaja, det var vel broren hans som sto for mesteparten av den
![]()
![]()
mvh
Hehe, kanskje noe VIP tilstellning eller etterfest el lignTøffe tak for en svenskeDet var knyttet om mot noe Belgisk öl osv, det var nå hva han sa iafMye merkelig musikkJaja, det var vel broren hans som sto for mesteparten av den
![]()
![]()
mvh![]()
Jepp, var ikke der selv, men Marten importøren her nede fortalte meg senere at det hadde vært tøffe takHehe, kanskje noe VIP tilstellning eller etterfest el lignTøffe tak for en svenskeDet var knyttet om mot noe Belgisk öl osv, det var nå hva han sa iafMye merkelig musikkJaja, det var vel broren hans som sto for mesteparten av den
![]()
![]()
mvh![]()
mvh
Ikke din kopp med te?!Jepp, var ikke der selv, men Marten importøren her nede fortalte meg senere at det hadde vært tøffe takHehe, kanskje noe VIP tilstellning eller etterfest el lignTøffe tak for en svenske![]()
mvh
Fikk forresten Supreme Sessions eller hva nå cden til gutta heter på den demoen. Spilt en gang![]()
Kaffedrikker, jeg ogsåIkke din kopp med te?!Jepp, var ikke der selv, men Marten importøren her nede fortalte meg senere at det hadde vært tøffe takHehe, kanskje noe VIP tilstellning eller etterfest el lignTøffe tak for en svenske![]()
mvh
Fikk forresten Supreme Sessions eller hva nå cden til gutta heter på den demoen. Spilt en gang![]()
mvh
Ikke helt som WB, men skulle nok klart å leve med dette også
Jo, det var 3 500 000,- for talerene, 1 200 000,- for ampene, så kommer kabler, en heftig MSB digital rigg osv...top notch helt enkelt!! ikke uten grunn at det kommer en Malaysier med 4-5 manns entourage i slutten av uka og skal lytte på det...Artig å få hørt slike beist. 5-6 mill er avsindig, men ser en bort fra pris, er det et imponerende skue. Skjønner godt at en kan like Marten, lyden hos karmana var meget bra. På den annen side foretrekker presentasjon gjort mer rufsete, eller med større egenklang. Føler enkelte ganger at moderne hifi blir en øvelse i glitrende diskant og bass med trøkk. Men, for meg, er det i mellomtone magien ifht å tro på det jeg hører. Og da er det ofte elementer lagd av papir etc som gjør denne disiplinen best. Så langt.
Hvordan låt dette? Mye varme saker der, bortsett fra EAR som jeg oppfatter som bortimot nøytral. Husker impulse og jeg pepret deg med info om de. De har vel aldri tatt av, dessverre, salgsmessig.
Hehe, nutrilett næh vil ikke si det! mer Entrecote og en tung rød en ved siden avDu føler lyden er mer Nutrilett nå?. Ja, finering var ikke aspara sin greie. Rør kan være pålitelig, men sannsynligheten for krøll er større og.
Den er enkel! Det meste av kabler som har vært innom låter ”Clear as mud” ifht VertereIkke bra. Synd de måtte gå. Og hva er bedre med kabler av idag kontra Cardas? Nysgjerrig.