Epoq, tror serien heter Heritage.
Huset ligger lunt til å være på Vigra, men det røsker godt! Som utflytta østlending slutter været og brutaliteteten i det aldri å fascinere. Og ja, sover godt om natta34 m/s i kastene kan bli i overkant, men jeg sover sjelden bedre enn når et passe slemt styggvær pisker soveromsvinduet natta gjennom![]()
Har ikke prøvd sub ennå, det kommer nok etterhvert, men kommer først til å oppgradere til et Jagusch filter, vurdere det, så gå i tenkeboksen på evt sub og/ eller horntopp. Ønsket om å prøve 416/515 med horn i toppen er mest drevet av nysgjerrighet. Ønsker vel primært å prøve ut litt, skaffe meg noen referanser. Gøy å prøve utHar du prøvet sub med 604 høyttalerne?
Litt seint svar her.., ja det er selvfølgelig mulig å bruke 604 som kun basselement, for så legge til horn og driver i toppen, har vel snappet opp at 604 ligger nærmere 515 enn 416, 515 variantene er vel litt mer effektive i tillegg. Får se hva vi rekker før sommeren er herI en tråd på Diy skrev GM følgende :"All I know is the 604 started with the original 515 and TTBOMK all models since then has had some type of 515 diaphragm, though in more recent times with different 515 options, not sure which was chosen, so need GPA or a local distributor for them [if any] to confirm".
Det går jo an å koble ut hornet du har og prøve med et annet i toppen .Hvis du vil holde deg til Altec så har jeg horn og drivere du kan eksperimentere med,
da kan du dele rundt 800 hz og høre hvordan det vil fungere som 2-veis.