K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Hvor mye koster en slik boks?
Denne ;D65finger skrev:Hva bruker du den til musicman?musicman skrev:En tur på claser`n og handle
699.- fingern65finger skrev:Hvor mye koster en slik boks?
Her kan du sjekke den ut;http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=15889441665finger skrev:er det en slags PSU til skvisen? skal ha en slik skvis selv
Takkermusicman skrev:Her kan du sjekke den ut;http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=15889441665finger skrev:er det en slags PSU til skvisen? skal ha en slik skvis selv
Tenker touch med iPad som fjernkontroll. det funker veldig bra med ipeng som fjernkontroll-appmusicman skrev:Fingern @ vær obs på at squeezebox duet IKKE støtter hi-rez. Det gjør derimot squeezebox "touch" ( 24/96)
Det som jeg ikke liker med "touch", er fjernkontrollen. Når jeg sitter og spiller er det for langt frem til anlegget til at jeg ser hva som er på skjermen til "touch".
På "duet" er ikke dette noe problem da kontrollen har innebygd skjerm.
Jeg skal ha en sgueeze "touch" i tilleg til "duet", for da får jeg det beste fra begge. Max lyd og max brukervennlighet.
Sitter en derimot nært nok til å se skjermen på "touch" holder den i massevis.
det blir konge,,,65finger skrev:Tenker touch med iPad som fjernkontroll. det funker veldig bra med ipeng som fjernkontroll-appmusicman skrev:Fingern @ vær obs på at squeezebox duet IKKE støtter hi-rez. Det gjør derimot squeezebox "touch" ( 24/96)
Det som jeg ikke liker med "touch", er fjernkontrollen. Når jeg sitter og spiller er det for langt frem til anlegget til at jeg ser hva som er på skjermen til "touch".
På "duet" er ikke dette noe problem da kontrollen har innebygd skjerm.
Jeg skal ha en sgueeze "touch" i tilleg til "duet", for da får jeg det beste fra begge. Max lyd og max brukervennlighet.
Sitter en derimot nært nok til å se skjermen på "touch" holder den i massevis.
Er det ikke bare å bygge det ut i høyden eller tilsiden da...bjornh skrev:Nesten så jeg tror det trengs et nytt rack her... ;D
Takk d samme Johnnyjohnnygrandis skrev:Pc basert avspilling er nok kommet for å bli, utrolig herlig å kunne "browse" hele musikksamlingen sin uten å flytte seg fra SS..
Den buffalo dacen tror jeg er knallbra, hadde jeg hatt større interresse for lodding på mikroeletronikk skulle jeg sannelig laget meg en selv.
Overfører du signalet til Squeezeboksen trådløst eller har du strekt kabel ? Hadde ikke du en Audio Aero også mener jeg å huske ?
Flott oppsett !
Så kan du overta det gamle ? ;Dbjornh skrev:Nesten så jeg tror det trengs et nytt rack her... ;D
Bra tips, men mellomtonen i denne skal være enda bedre ,, og at den er meget bra kan jeg skrive under på, selv om den må få kjørt seg noen dager fremover.pahf skrev:Jbl k2?
emotikon skrev:Hmmmm...dette kreves det inspeksjon av- snarest.