Du kan jo ta de med slik at jeg får sjekket byggekvalitetenREX skrev:Jeg kan alltids ta med mine meget eksotiske kabler for en test, hvis det er ønskelig.
Hva tror du, OS?
Dette plastrekket = shrinkwrap?BT skrev:Ah... Playtime... *mimre mimre*
Kurt ville jo ikke selge annet enn LP. Kanskje Playtime gjenoppstår nå som vinylen er på full fart ilbake. Jeg fikk Deep Purple In Rock i gave av ham en gang jeg jobbet der på operasjon Dagsverk. Har den fortsatt in mint condition, med det obligatoriske plasttrekket på.
Det kommer nok flere anledninger. Ønsker deg god bedring!toref skrev:Ble truffet av noen lumske influensavirus tidlig i uka og de har visst ikke helt gitt opp kampen. Så jeg må dessverre avstå fra møtet i kveld OS. Håper å få hørt oppsettet ditt ved en senere anledning.
Mvh
En eksiltrønder er med på den skålen!Signature skrev:skål trøndelag å ære være vinylen ;D
Dere er hjertelig velkommen ved en senere anledning. Emotikon var innom en tur før jul så han har hørt lyden før.toref skrev:Kanskje vi skal spørre OS om audiens snart emotikon, sånn at du får tatt noen bilder og jeg får hørt VPI og Accuphase?
Mvh
Han hadde ikke med kamera men dere ser jo av bildene jeg har lagt ut hvordan det ser utBurnt_Island skrev:...og hvorfor tok ikke E noen bilder da da? OS har da selv lagt ut bra bilder av oppsettet sitt
Jeg brukte såkalt hvit lutlakk på furutaket på kjøkkenet og mange som har vært innom har skrytt av resultatet. Panelet var dog nytt og ikke gulnet når jeg gjorde dette så det kan jo påvirke resultatet. Den er veldig lett å påføre og gir lite søl for den som står under penselen. Gikk med tre strøk dog. Du er forøvrig hjertelig velkommen innom (om det nå er for å kikke på taket eller/og høre musikk på Audio Aero, Krell og ProAc).OS skrev:Han hadde ikke med kamera men dere ser jo av bildene jeg har lagt ut hvordan det ser utBurnt_Island skrev:...og hvorfor tok ikke E noen bilder da da? OS har da selv lagt ut bra bilder av oppsettet sitt
Ang. panelene så vurderer jeg å male/beise den. Malte et rom på hytta og det var utrolig mye jobb. Tror vi endte opp med fire strøk til slutt. Vurderer derfor en mellomløsning med slik gjennomsiktig hvit beis (eller er det lut?). Noen som har noen tips?
Ole
Jeg har prøvd både hvit lut og hvit panellakk. Resultatet ble veldig likt, men lakken var mye enklere å jobbe med.OS skrev:Han hadde ikke med kamera men dere ser jo av bildene jeg har lagt ut hvordan det ser utBurnt_Island skrev:...og hvorfor tok ikke E noen bilder da da? OS har da selv lagt ut bra bilder av oppsettet sitt
Ang. panelene så vurderer jeg å male/beise den. Malte et rom på hytta og det var utrolig mye jobb. Tror vi endte opp med fire strøk til slutt. Vurderer derfor en mellomløsning med slik gjennomsiktig hvit beis (eller er det lut?). Noen som har noen tips?
Ole
Hadde ikke med kamera fordi jeg ikke kjørte bil selv, skulle på byen og OS var så vennlig å hente meg. Men bilder loves ved en senere anledning.OS skrev:Han hadde ikke med kamera men dere ser jo av bildene jeg har lagt ut hvordan det ser utBurnt_Island skrev:...og hvorfor tok ikke E noen bilder da da? OS har da selv lagt ut bra bilder av oppsettet sitt
Ole