Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• K

Kaarelars

Gjest
    FESty skrev:
    Hei Svein, interessant det du sier om 202/150x. Tanken på den komboen dukket ganske tidlig opp etter anskaffelse av 112x/150x, fordi sjøl om lyden var både engasjerende og dynamisk og musikken helt herlig, så var det noe lite og lavt og trangt mellom musikerne; sammenklumpet om man kan si det. 10ampere kurs og gammel installasjon; ny 16A kurs(er)hehe..og da er det at hele lydbildet åpner seg opp og det er romslig med god plass til musikerne; for nå var musikerne med , ikke bare instrumenta. Bildet løftet seg,bredde og innsyn og lengre klangforløp; ja kort fortalt; nesten som eit lysår bedre. Klasseforskjell imo :) Så tydelig var dette på tross av at naim ikke var ferdig innspilt,ingenting var helt som det skulle være ang ht-kabler og underlag, rack til systemet, rommet osv..Siden har det gått langsomt fremover til, TAKKET være dere etablerte her på naim-tråden, ;D ,fikk retta opp den famøse dobbelt-kurs varianten, som også var et stort fremskritt når det kom til ro og orden i lydbildet. Så med veldig god match på høyttalere; tonalt kunne jeg godt tenkt meg det bedre; så leverer cd5i/112x/150x varene. SÅ kommer det jeg vil frem til: tenkt at man får demonstrert/prøver hjemme dette forsterker-settet, så skal flere av de betingelsene som nevnt ovenfor, parametre heter det visst, være til stede for å få ut det beste. Høres ikke det plausibelt ut? Og dermed har tanken på 202 sluppet taket, nå vil jeg ha det moro med anlegget som det er. Nyte.... Enn så lenge ;DMvh F....
    Selvsagt er det viktig å få maksimum ut av det man har og finne en balanse i systemet som er til å leve med. Dedikert jordet 16a kurs til anlegget var på plass i 1995 og har hatt tro på Naims kabler siden jeg startet med dette merket. I Hifigurus tilfelle med bl.a CDX i front mener jeg at en 202 er veien å gå gitt at han av en aller annen grunn vil oppgradere. 202 er så ekstraordinært ;) bedre enn 112x at mye skal være galt om det ikke høres.

FESty

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    10.03.2008
    Antall liker
    0
    Svein skrev:
    FESty skrev:
    Hei Svein, interessant det du sier om 202/150x. Tanken på den komboen dukket ganske tidlig opp etter anskaffelse av 112x/150x, fordi sjøl om lyden var både engasjerende og dynamisk og musikken helt herlig, så var det noe lite og lavt og trangt mellom musikerne; sammenklumpet om man kan si det. 10ampere kurs og gammel installasjon; ny 16A kurs(er)hehe..og da er det at hele lydbildet åpner seg opp og det er romslig med god plass til musikerne; for nå var musikerne med , ikke bare instrumenta. Bildet løftet seg,bredde og innsyn og lengre klangforløp; ja kort fortalt; nesten som eit lysår bedre. Klasseforskjell imo :) Så tydelig var dette på tross av at naim ikke var ferdig innspilt,ingenting var helt som det skulle være ang ht-kabler og underlag, rack til systemet, rommet osv..Siden har det gått langsomt fremover til, TAKKET være dere etablerte her på naim-tråden, ;D ,fikk retta opp den famøse dobbelt-kurs varianten, som også var et stort fremskritt når det kom til ro og orden i lydbildet. Så med veldig god match på høyttalere; tonalt kunne jeg godt tenkt meg det bedre; så leverer cd5i/112x/150x varene. SÅ kommer det jeg vil frem til: tenkt at man får demonstrert/prøver hjemme dette forsterker-settet, så skal flere av de betingelsene som nevnt ovenfor, parametre heter det visst, være til stede for å få ut det beste. Høres ikke det plausibelt ut? Og dermed har tanken på 202 sluppet taket, nå vil jeg ha det moro med anlegget som det er. Nyte.... Enn så lenge ;DMvh F....
    Selvsagt er det viktig å få maksimum ut av det man har og finne en balanse i systemet som er til å leve med. Dedikert jordet 16a kurs til anlegget var på plass i 1995 og har hatt tro på Naims kabler siden jeg startet med dette merket. I Hifigurus tilfelle med bl.a CDX i front mener jeg at en 202 er veien å gå gitt at han av en aller annen grunn vil oppgradere. 202 er så ekstraordinært ;) bedre enn 112x at mye skal være galt om det ikke høres.
    Jada, tviler ikke på det Svein, hadde nå vært rart ellers.. Men må vel ta cdp-bytte først her og da.. Mvh F....

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Jøje meg. Enten er været for fint, eller så har herværende publikum litt research og mye glede foran seg; den ultimate Naim-sympatiserende høyttalerkabel; Chord Co Signature!

Vedlegg

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Vermin skrev:
    Vidar P skrev:
    Har du et effekttrinn da?

Mvh Vidar P
    For tiden har jeg det ja, men ikke fra Naim. Men har likt det jeg har hørt av Naim så funderer litt
    Vermin; om du liker det du har hørt fra Naim, så er det vel knapt noen stor risiko å kjøpe utstyr derfra; kan du gi oss litt mer spørsmålsstillinger og info, så kan man jo se om man her i tråden kan gjøre sitt beste med å reflektere omkring det.

Mvh Vidar P

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.915
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Vidar P skrev:
    Vermin skrev:
    Vidar P skrev:
    Har du et effekttrinn da?

Mvh Vidar P
    For tiden har jeg det ja, men ikke fra Naim. Men har likt det jeg har hørt av Naim så funderer litt
    Vermin; om du liker det du har hørt fra Naim, så er det vel knapt noen stor risiko å kjøpe utstyr derfra; kan du gi oss litt mer spørsmålsstillinger og info, så kan man jo se om man her i tråden kan gjøre sitt beste med å reflektere omkring det.

Mvh Vidar P
    Takk :)

Høytalere er Avantgarde UNO, cd-spilleren er dCS Delius da konverter med purcell upsampler. Kablene er rent flatsølv. Jeg mener og ha lest om en annen som mente at Naim var veldig bra på Avantgarde. Og jeg har såvidt hatt innom en CD5 og synes den virket veldig bra. Hvilke effektforsterkere vil passe tro? Når klang og fylde foretrekkes foran maksimal oppløsning og gjennomsiktighet

Chalshus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    4.174
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Vidar P skrev:
    Vidar P skrev:
    Ny Naim-quiz; denne gangen er det Naim relatert.. hva er dette?
    Ingen flere enn Stover som tar denne virkelig? :)

Mvh Vidar P
    Denne var med på forrrige side av anlegget ditt. Du ser den der, like bak høyttaleren.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Er det en aktiv god preamp i disse apparatene tro?

Husk; i Naim-verdenen så er man veldig kildeorientert (med god grunn selvsagt :) ) og anser preamp for å være langt viktigere, og foran i kjeden, for effektforsterker.

Når det så er sagt; en fyldig Naim effektforsterker? Den fyldigste er kanskje NAP250.2; som forøvrig er en formidabel effektforsterker når den drives av 282; hvordan den vil bli i et system hvor den ikke "kjenner" noen av partnerne ( :) ) vet jeg ikke. Men den er utrolig sterk, og vil ikke ha noe problem med å la en hornhøyttaler lette fra gulvet iallefall.

Men det er generelt og allmennt kjent, og konsensus for, at Naim effektforsterkere ikke liker å drive veldig lettdrevne høyttalere.  Det er et eller annet som skjer da; de surrer bare på tomgang; mens de liker godt å ha "noe å sette tenna i" ellers; virker som om de går inn i boogie-modus da; så jeg hadde nok ville ha tenkt som følger (ren gjetting mind you!);

1) lettdrevne hornhøyttaler vil kanskje ikke være den beste match for en Naim power, det må man ha i bakhodet
    2) dette er utråkket territorium; ingen kan pre-evaluere noe sikkert; her må definitivt prøve hjemme
    3) NAP250.2 er den Naim effektforsterker med mest fyldig, tung klang
    4) resultatet når man driver den fra en passiv pre er elendig ift potensialet,
    5) resultatet når man driver den fra en aktiv ikke-Naim pre er noe ingen kan forutsi, må prøves først

Bare mine løse tanker.

Mvh Vidar P

bruce

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.10.2005
    Antall liker
    0
    Jeg tenkte at jeg omsider skulle lage ferdig F-connections til Naca5. Er det ok og bruke vanlig loddetinn, eller bør man bruke sølv-loddetinn? Noen som vet?

S

Stover

Gjest
    bruce skrev:
    Jeg tenkte at jeg omsider skulle lage ferdig F-connections til Naca5. Er det ok og bruke vanlig loddetinn, eller bør man bruke sølv-loddetinn? Noen som vet?
    Jeg brukte sølv, og føler meg tryggest på det. En reinere forbindelse.
    En rull fra Clas Ohlson kostet ikke mange kronene.

Husk å ta av plasten før du lodder, og sett på igjen etterpå.

Olscar

Fersking
    Ble medlem
    01.08.2007
    Antall liker
    0
    122x/150x vs Supernait

Noen som har sammenlignet 122x/150x med Supernait ?

Har sett at 200/202 blir anbefalt, men prismessig er det litt over det jeg har planer om å bruke. Med en gammel CD-spiller har jeg også bruk for den innebygde DAC-en i Supernaiten, så om Supernaiten er lydmessig bedre enn 122x/150x vil jeg foretrekke den.

Skal brukes sammen med Epos 11.

Noen som har erfaringer, gjerne med beskrivelse utover bedre/dårligere.

bruce

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.10.2005
    Antall liker
    0
    Takk for tipset, Stover. Gjorde dette i går kveld. Dette hadde faktisk merbar innvirkning på lyden. Fascinerende at små detaljer gir utslag.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    122x/150x vs Supernait

Olscar skrev:
    Noen som har sammenlignet 122x/150x med Supernait ?

Har sett at 200/202 blir anbefalt, men prismessig er det litt over det jeg har planer om å bruke. Med en gammel CD-spiller har jeg også bruk for den innebygde DAC-en i Supernaiten, så om Supernaiten er lydmessig bedre enn 122x/150x vil jeg foretrekke den.

Skal brukes sammen med Epos 11.

Noen som har erfaringer, gjerne med beskrivelse utover bedre/dårligere.

Om jeg ikke husker feil; det var en test i HiFi World som sammenliknet de to forsterkerne. Husker ikke beskrivelsene deres, men om dette er av interesse så får du sikkert kjøpt testen eller backissue.

Mvh Vidar P

bruce

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.10.2005
    Antall liker
    0
    Stover skrev:
    Vidar P skrev:
    C._Alshus skrev:
    Vidar: Bruker du skiferplater under høyttalerne dine? Bedre enn kun spikes? Prøvd Base Technology?
    Brasiliansk granitt av noe slag om jeg husker rett, Stover kan utdype.

Mvh Vidar P
    Ja, noe sånt, eller Brasiliansk skifer. 30mm.

Jeg var ute etter noe litt massivt som stabiliserte parketten der h.t stod.

1. Det ser bra ut i mine øyne.
    2. En lydforbedring iform av reinhet, klarhet, mer tight.

Forsøkt med Holfiputer under hellen, men det gikk helt motsatt vei. Ullent lydbilde hos meg.
    Har dere tips om hvor dette kan kjøpes?

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Eller hos meg; fordi jeg har kjøpt nye høyttalere, og de blir for store for granitten min :)

Neida, vil tro at mange steinleverandører kan levere tilskjært på mål; jeg kjøpte i Trondheim på samme sted som Stover.

Mvh Vidar P

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    C._Alshus skrev:
    500 for platene og 500 for frakten? ;)
    Blir for dyrt å frakte ja. Men de er litt dyr å kjøpe også; jeg innbiller meg at det var over en tusenlapp. Men så var det ekstra fjong stein også :)

Nå blir det nye høyttalere til mitt Naim-anlegg gitt; skjønner ikke hvorfor egentlig; Spendor'ene mangler lite og ingenting, men det var vel det Charles sa om Diana også kanskje; det er så rart med det.

Mvh Vidar P

FZ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    441
    Torget vurderinger
    4
    Vidar P skrev:
    Spendor'ene mangler lite og ingenting, men det var vel det Charles sa om Diana også kanskje; det er så rart med det.
    Og du har vel sett hva han endte opp med ;D ;D ;D

S

Stover

Gjest
    Steinplatene kostet kr 500,- stk. om jeg ikke husker feil. 40 x 40 x3cm er mine.
    Vi kjøpte våre hos Modena i Trondheim. Tilsvarende finnes i Oslo mm.

http://www.modena.no/

mandag

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.12.2005
    Antall liker
    204
    Torget vurderinger
    2
    Noen erfaringer fra eldre naim som har vært utsatt for (ekstrem)forvandling som jo er i tiden - har sendt innmaten fra en nac 32.5 til Israel for oppgradering - nå har den kommet tilbake - har vært i bruk et par uker - jeg fikk med en ny interconnect for utprøving - og isammen låter dette bra!!
    (samme interconnect er til salg på ebay.com/uk (søk på naim)- teknisk forklaring finnes der)
    Det høyeste jeg tidligere har vært på naimstigen er 82+2xhicap+ cd5+hicap - dette er bedre!(riktignok uten fjernkontroll)
    Jeg har vel kanskje lite naim igjen siden nap 250(chrome) er serviced i Norge og hicapene er erstattet med Teddycaper laget av TeddyPardo - cd5 er riktignok så langt urørt - men blir snart erstattet av Sveins gamle cd3.5 som har vært til ekstrem forvandling i Israel(skal ved hjemkomst være på nivå med cds/cdsII) - om det stemmer blir spennende å høre.

Tror dette kan være et eksempel på at det går an å få veldig bra lyd/musikk for ikke altfor mye penger - og at det ikke behøver være nytttt!

(han som har forvandlet 32.5 og laget interconnecten - AR sound - han kom jeg i kontakt med via Teddy Pardo som lager 2xhicap inkl.napsc for røverkjøppris for hicapII)
    (for de som titter på pinkfish er dette kjent - andre kan kanskje bli nysgjerrige!!)

Og Spendor s5e er fine - men får avløsning av og til av gamle kef ref 102.

Erik B

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Flotte smykker, Vidar. Gratulerer så mye! Blir moro med inntrykk når den tid kommer.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Takk. Den tid, som du sier, blir ikke så lenge til faktisk. Importøren Akustikk fremviser et noe annet tempo enn hva vi naimister er vant til når det gjelder å få ting i orden; høyttalerne er faktisk i produksjon denne uka, og blir ferdig en gang neste uke, og kommer i postkassa mi uka etter det igjen, dvs innen to uker.

Mvh Vidar P

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Det var jaggu raskt levert. Alle importører og forhandlere i Norge bør sporenstreks lese dette, og gå i seg selv. Det er vel ikke mange bransjer som somler så mye som hifi-bransjen.

bruce

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.10.2005
    Antall liker
    0
    Takk for hjelp Stover og VidarP.

Det var litt av et udyr av noen høyttalere, Vidar. Blir spennende å høre dine lytteintrykk.

FZ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    441
    Torget vurderinger
    4
    Vidar P skrev:
    Takk. Den tid, som du sier, blir ikke så lenge til faktisk. Importøren Akustikk fremviser et noe annet tempo enn hva vi naimister er vant til når det gjelder å få ting i orden; høyttalerne er faktisk i produksjon denne uka, og blir ferdig en gang neste uke, og kommer i postkassa mi uka etter det igjen, dvs innen to uker.

Mvh Vidar P
    Gratulerer med nyinvestering, Vidar. Dette bør bli bra. Mulig du bør satse på en temporær oppgradering av postkassa ;)

FZ

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Leste omtalen i S.phile, flotte saker. Vet du noe om de har den samme tilgivende evnen som Spendorne på "dårlige" innspillinger?

S

Stover

Gjest
    På søndag reiser cdx2-202-200 på salgsdemo.
    Det blir spennende å høre dem i andre omgivelser, på andre høyttalere.

På telefonhenvendelser angående cdx2`s fortreffelighet, svarer jeg at den trives best i et Naim oppsett.
    Det har jeg hørt med egne ører.
    Hos Johna, med Bryston og ATC, kontra 202-200-diverse annet.

Som å vekke noen fra de døde....eller som å spenne en cd5i foran 252. Det fungerer, men er ikke optimalt.

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.997
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Enig, det fungerte, men ikke optimalt.
    Jeg er rimelig sikker på at spilleren hadde fungert bedre med de nye høytalerne og ampen jeg bruker nå.
    Komboen ATC/Bryston ble nok for monitoraktig for en slik kilde...... :)

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Er ikke Atc ganske naim-vennlig vanligvis? Men, kanskje ikke kombinert med andre elektronikkmerker.
    "Monitoraktige" (dårlig ord) høyttalere har det med å vise den minste feil eller mismatch, det er det ingen tvil om, spør du meg.

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.997
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    MaHa skrev:
    "Monitoraktige" (dårlig ord) høyttalere har det med å vise den minste feil eller mismatch, det er det ingen tvil om, spør du meg.
    Jepp, og det var slikt jeg digget den gangen.
    Lett å høre forskjeller og memorere dem.
    Egentlig skulle jeg gjerne hatt et slikt oppsett som et oppsett nr2...... ;D

Slik mitt oppsett er nå, er det mer tilgivende på "dårlige" innspillinger, men det bugner fremdeles av detaljer både oppover og nedover i frekvensregisteret og ikke minst i mellomtonen. :)

Skulle veldig gjerne ha fått testet et komplett Naim sett på mine MilesIII

S

Stover

Gjest
    emotikon skrev:
    Enig, det fungerte, men ikke optimalt.
    Jeg er rimelig sikker på at spilleren hadde fungert bedre med de nye høytalerne og ampen jeg bruker nå.
    Komboen ATC/Bryston ble nok for monitoraktig for en slik kilde...... :)
    Med all respekt for deg, Bryston og ATC, og smaken er så forskjellig osv. Det var også en kortvarig lytting for min del, men når sant skal sies synes jeg cdx2 på flere områder fungerte bedre enn EMC-1, roligere, svartere og mer naturlig. EMC var mer åpen eller klinisk IMO og blir kanskje trettende.

Poenget mitt er at CDX2 i et Naimoppsett løftes opp atskillig. Det var vel sånn jeg oppfattet Rognlien også, I Fidelity. Han var ikke videre imponert over CDX2 aleine, med kombinasjonen med 282-200 likte han tydeligvis?

Emotikon: Jeg er farga av Naim og det må tillegges ;)

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    MaHa skrev:
    Leste omtalen i S.phile, flotte saker. Vet du noe om de har den samme tilgivende evnen som Spendorne på "dårlige" innspillinger?
    Joda, JA sier vel at oppsummert dette er et highend varp, den beste høyttaleren han har hatt i sitt lytterom, den best målende høyttaleren han har målt, og at man lett kan betale fem ganger prisen (pris i Norge i pianolakk er 180.000,-) uten at det blir noe bedre høyttaler av den grunn. Nokså store ord for en fyr som vanligvis er svært så tilbakeholden med superlativer.

Velvel, det viktigste er vel om man liker hva et produkt gjør; ikke hva testere sier. Om de har de samme tilgivende evner som Spendor? Jeg vet ikke, men har kanskje noe grunnlag for å gjette, siden jeg har brukt 205/2 lenge.
    Jeg vil si at de har ikke de samme tilgivende evner. Men de har tilgivende evner, ikke de samme som Spendor men på en annen måte; de har en annen svært så forlokkende egenskap; "dårlige" innspillinger låter bra allikevel. Merkelig nok.

Jeg var litt redd for dette med 205/2, men det viser seg, iallefall sammen med Naim-elektronikken, at lyttefokus faktisk blir mot alle de positive og spennende aspektene i musikken og innspillingene; så de har tilgivende evner, men ikke på samme måte som Spendor kanskje. Det er ultrahøy oppløsning med 205/2, antakelig enda mer så med 207/2, men dette er ikke analytiske høyttalere i negativ forstand. Som JA sier, og jeg vet akkurat hva han mener;

While the 207/2 had no discernible character in the midrange, there was something magic going on, almost as if the sound glowed—as if neutrality were a positive attribute rather than an absence of negatives.
    Oppsummert sett så er faktum det at jeg har aldri spilt så mye historiske innspillinger og alskens musikk som da jeg hadde 205/2 hjemme. Det er et godt tegn det!

Og så er de svært så Naim-vennlige. Det er forresten nytt for meg at ATC er Naim-vennlige; det blir vel ellers nevnt her og der at deres upfront monitortype spillestil kanskje ikke er det ideelle for Naim?

Mvh Vidar P

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    FZ skrev:
    Vidar P skrev:

Mvh Vidar P
    Gratulerer med nyinvestering, Vidar. Dette bør bli bra. Mulig du bør satse på en temporær oppgradering av postkassa  ;)

FZ
    Postkassa trenger i dette tilfelle å tåle en pakke på 230kg iflg importør, så det kan bli en liten utfordring ja.

KEF'ene er faktisk litt lette ift størrelse og noen av konkurrentene. Jeg har latt meg fortelle at det bl.a er fordi KEF bruker neodynium magneter i elementene i denne! Dette er jo ellers ikke uvanlig i highend diskanter; men i dette tilfelle så er visstnok alle elementene fluxet med dette. Det medfører at et KEF basselement veier 1/4-del av et "ordinært" basselement.

Litt kjapp hoderegning, når man har 3x 10-tommere a 5 kg, blir dette 15 kg. Legger man til mellomtone, så la oss si 16kg for enkelhets skyld. 1/4-del av dette er da 4 kg. Det medfører en vektbesparelse på 12 kg pr høyttaler. Velvel, det er da noe, men prolaps blir det vel allikevel :)

Mvh Vidar P

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn