Helt enig. Med dagens dollarkurs er det blitt ganske billig å kjøpe musikk på nettet, dessuten.Stover skrev:Takk.MaHa skrev:Gratulerer med både salg og nykjøp!
Ja, du hadde vel ikke så mye valg? Det gleder jo en entry-level mann som meg å høre at Naiten spiller omtrent med hva det skal være. Den er jaggu en kameleon den der.
Kan se ut til at min cdx forsvinner etterhvert. Verken jeg eller potensiell kjøper har dårlig tid, så han skal få sjansen til å teste den litt. Kan da alltids leve med platespilleren alene litt og jeg
Stover skrev:Det kommer vel for en dag så jeg åpner kortene.
Da kjøper av CDX2-202 ønsket et komplett naimoppsett fulgte NAP200 med på lasset.
Av den grunn er ny effekt bestilt.
Som seg hør og bør når man har lagt lista der jeg har lagt den, må man si B, når A allerede er effektuert.
NAP300 er snart på vei. 2-3 uker gammel demo.
Så da er det vel ikke mer å oppgradere da........? Jo, platesamlingen
I mellomtiden spilles på CDS3-Nait5i og det spiller musikk det også. :
Nei, Nait5i har ikke noe å skamme seg over. For de 5-6 lappene man får i bruktmarkedet ser jeg ingen vits i å selge.
Blir spennende å følge kildediskusjonen fremover og noen grundige tester av mediaspiller, kontra cd, kontra vinyl burde vært utført.
Forøvrig tror jeg ikke kvaliteten (les prisen) på komponentene er avgjørende for musikkgleden.
Stikkordene er synergi/ balanse, rommet og å satse på kjøp av musikk.
Nå har du virkelig investert i elektronikk i super-klassen, Stover. Hva tenker du om Spendor s8e? klarer denne høyttalerne å formidle potensialet i elektronikken?