Tipper det er vektforskjellen på loddene som gir ekstra vekt på bakre høyre fjær. Hvor mye veier det tunge loddet kontra det bakre? Bør være en del siden den sitter så nær pivot'et.Vidar P skrev:Tror det kan være kameravinkelen som lurer deg. Den ble justert da jeg satte inn DV XV-1S (som er pu'en på bildet), og dette bildet er fra rett etter det. Inspiserte visuelt nå, helt flush. Det er kameravinkelen.
EDIT; bildet kan være tatt akkurat rett før justeringen også; den ble justert da jeg satte på det ekstra tunge armloddet som XV-1S krever... husker ikke. Men den er til enhver tid justert etter forholdene, så not to worry.
MaHa skrev:Herlig, Vidar P og balthar. Men, har nå akkurat klaget over at den lokale Essostasjonen allerede har begynt med julemarsipan, så det er litt tidlig for julepynt ennå
Din Cds2 snurrer til stadighet og er vel omtrent det ypperste jeg noengang har eid, i tillegg til bla. MA'ene. Samtidig må jeg si Townshenden bare er helt fantastisk, jeg har ingen vansker med å se hvorfor Max Townshend sine spillere får kultstatus, kunne når som helst tatt imot en nyere Rock jeg.
En 52 står på den utopiske ønskelisten, men samtidig kunne jeg tenkt meg langt færre bokser. Blir artig å teste Phonosophie etterhvert, balthar. De er jo noen lekkerbiskener de og, utvilsomt.![]()
Nææh! Er det lov å si høyt at man syns det der er ganske så lekkert?Griffenfeldt skrev:![]()
.............
Man får i hvert fall tilgang til feks en NAS via trådløst nettverk med iPhone og Touch; Kontrapunkt bruker en Touch som fjernkontroll til Linn DS'ene i butikken (via NAS).Wright skrev:Det så voldsomt ut som iPhone Simulator på den ene skjermen, er styring av musikken via iPhone/iPod Touch en funksjon jeg ikke har fått med meg? Kan ikke huske å ha lest noe om det hverken til HDX eller Uniti.
Huff da. Reiser Onsdag og reiser hjem Mandag. Da får jeg se hva som skjer, men uansett regner jeg med å knipse noen bilder og høre på litt musikk hos Naim forhandlere i London.Mener å ha fått med meg at det er mandager som er besøksdag i Salisbury.
Fysj!Jøgga skrev:Nææh! Er det lov å si høyt at man syns det der er ganske så lekkert?Griffenfeldt skrev:![]()
.............
Det handler jo om matching, vel ?emotikon skrev:Fysj!Jøgga skrev:Nææh! Er det lov å si høyt at man syns det der er ganske så lekkert?Griffenfeldt skrev:
Det ser mer ut som om noen har trukket en Naim med en flatklemt Souvereign Juff......
Edit:
Skulle kanskje være-
Som en nypusset Schenkenlars
Synes faktisk flames hadde vært snillere mot Bentley'en enn dette:Bach_Man skrev:Kromfinish på Naim er omtrent like upassende som flammelakkering på en Bentley.
The tours will normally be available only on Mondays and between 10am and 4pm.Griffenfeldt skrev:Huff da. Reiser Onsdag og reiser hjem Mandag. Da får jeg se hva som skjer, men uansett regner jeg med å knipse noen bilder og høre på litt musikk hos Naim forhandlere i London.Mener å ha fått med meg at det er mandager som er besøksdag i Salisbury.
Bare hun ikke bestiller et matchende 500-series anlegg, det hadde vært verre enn krom. Regner uansett med hun går for Naim i bilen, det koster jo bare bittelitt ekstra.Fidelio skrev:Synes faktisk flames hadde vært snillere mot Bentley'en enn dette:Bach_Man skrev:Kromfinish på Naim er omtrent like upassende som flammelakkering på en Bentley.
Trenger bare et lite Naim bilde for syns skyld mellom platebildene Vidar PVidar P skrev:Flere platebilder for unge Alshus & co her; men lite Naim.
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=21027.msg732612#msg732612
Kanskje jeg burde svare på dette... Streameren til Uniti er standard UPnP og kan styres fra Iphone/Ipod vha programmet plugplayer (som jeg ikke har prøvd). Jeg har derimot brukt programet songbook på Macbooken som kontrollpunkt med suksess. I det hele tatt bruker den samme åpne standard som blant annet Linn DS og kan styres med samme programmer. HDX bruker på sin side proprietær software.Wright skrev:Det så voldsomt ut som iPhone Simulator på den ene skjermen, er styring av musikken via iPhone/iPod Touch en funksjon jeg ikke har fått med meg? Kan ikke huske å ha lest noe om det hverken til HDX eller Uniti.
Vil bare presisere nok en gang; jeg er svært fornøyd med AT33EV i min setting. Med Aro arm osv.Griffenfeldt skrev:Vidar P. Ser du er meget fornøyd med din nye A.T pickup. Har du en formening om hva en slik vil koste i butikk i England? Sjekket du litt rund forbi? Er ikke verdensmester i google og sliter med å finne en pris i pund..Det skiller noen dollar i nettbutikken til needledoctor og til anbefalt utsalgspris så jeg er litt i villrede.