OI!!
nå kan jeg gå på jobb med et mål for livet.
nå kan jeg gå på jobb med et mål for livet.
|
Definitivt ! Det er bergtagende bilder du leverer Vidar, så her er det bare å lystre folkets røstErosLoveking skrev:Vidar, du må opprette en egen hjemme hos deg selv-bildetråd snarest!! Det er et folkekrav!!!
Hehe, beklager å strø ut bilder her, det gjør tråden mer uoversiktlig. Skal skjerpe meg. Kanskje blir det egen tråd en dag..ErosLoveking skrev:Vidar, du må opprette en egen hjemme hos deg selv-bildetråd snarest!! Det er et folkekrav!!!
SnartVidar P skrev:..Skal skjerpe meg....
FOLKEKRAV!Roberten skrev:Definitivt ! Det er bergtagende bilder du leverer Vidar, så her er det bare å lystre folkets røstErosLoveking skrev:Vidar, du må opprette en egen hjemme hos deg selv-bildetråd snarest!! Det er et folkekrav!!!![]()
Jeg tror Naim sin XS serie er meget bra uansett hvordan man ser på det jegBrasse skrev:Skal høre på Nait XS, så får vi se. Er veldig fornøgd med Audio Note, dog hadde det vært kjekt med litt mer fleksibilitet (innganger og watt). Audio Note har en bratt prisstige - 12-15k for en matchende forforsterker og et snevert antall høyttalere å velge mellom. Dette er bare av nysgjerrighet altså![]()
Tiltredes på det mest bestemte65finger skrev:FOLKEKRAV!Roberten skrev:Definitivt ! Det er bergtagende bilder du leverer Vidar, så her er det bare å lystre folkets røstErosLoveking skrev:Vidar, du må opprette en egen hjemme hos deg selv-bildetråd snarest!! Det er et folkekrav!!!![]()