Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.902
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Stover skrev:
    Lavt volum, jeg reagerte også på det. Opplevelsen av å være litt lukket, men Ovator har generellt en egenklang som gir dette inntrykket. Jeg vil heller kalle dem naturlige.
    ??? Naturlig = lukket egenklang ;)

Håper de "åpner" seg etterhvert. Å ha rimelig bra dynamikk og åpen spillestil til og med på lavt volum er en bra ting.
    Evt. kan et slikt fenomen (lukket, lite dynamisk) også ha endel med kilde/forsterker å gjøre.

M

medlem215396

Gjest
    De er absolutt ikke lukket, men spiller annerledes enn hva en er vant til. F. eks synes jeg kommentaren fra Lyd& Bilde om at de er "in your face" ikke passer overhodet.
    Det er vanskelig å forklare slik at folk forstår, for de fleste har hørt høyttalere som er "åpne"....og så sliter man med at de er pågående, romakustikk osv. Det gjør ikke Ovator. Ovator er åpne og utstrakte, men på en annen måte enn hva ihvertfall jeg er vant til. Noen vil kalle det lukket, jeg kaller det naturlig, derav eksempelet fra live symfonikonsert.
    Blir du ikke sliten av den avataren? Jeg blir det ;)

bambadoo skrev:
    Stover skrev:
    Lavt volum, jeg reagerte også på det. Opplevelsen av å være litt lukket, men Ovator har generellt en egenklang som gir dette inntrykket. Jeg vil heller kalle dem naturlige.
    ??? Naturlig = lukket egenklang ;)

Håper de "åpner" seg etterhvert. Å ha rimelig bra dynamikk og åpen spillestil til og med på lavt volum er en bra ting.
    Evt. kan et slikt fenomen (lukket, lite dynamisk) også ha endel med kilde/forsterker å gjøre.

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.902
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Har ikke hørt Ovator selv men har hatt Arriva hjemme en liten stund.

Jega

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.10.2004
    Antall liker
    10
    Liotheles:
    Synes den interne dacen i supernait er god. Men det ble mest vinyl spilling på meg. Nivået på kildene var forskjellig, så ndac ble handlet inn for å gi et løft på digital siden.
    Synes ndac er friskere og mer distinkt, ganske enkelt hørbart. Selv om jeg ikke er så god til å beskrive forskjellene.

Jega

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.10.2004
    Antall liker
    10
    Førsteinntrykket etter å ha hatt Ovator s-400 i hus i 4 dager, må tas med en liten klype salt. Men de ikke fult så glatte i toppen som kudos. Mye «tekstur» hvis man kan si noe slikt om musikk. Hører mer av opptaksrommet. De er veldig kilde transparente, og utstyr oppstrøms blir godt eksponert. Ikke overaskende. Der er godt driv i musikken og enkelt å følge med på hva som skjer. Homogene og punchy på samme tid. Noe tilvenning og innspilling så tror jeg de sitter bra.

Vedlegg

M

medlem215396

Gjest
    Ovatorkritikerne mener den er lukket eller tilsløret. Ved første lytting kan en få det inntrykket. Det var noe sånt jeg mente å skrive.
    Når jeg lyttet nærmere til denne høyttaleren viser den seg å være både detaljert og åpen, men ikke på den måten jeg er vant til. F. eks Monitor Audio Pl300 som jeg hadde en kort stund, åpen, men ikke nødvendigvis naturlig...og vanskelig å få til, både ift topp og bunn.
    Hvordan låter det i konsertsalen? Sikkert veldig forskjellig fra sted til sted, men altså under denne konserten jeg beskriver kjente jeg meg igjen. Man hører alt, men det er ikke oppe på fanget ditt. Det er musikk og nakkehårene reiser seg.

bambadoo skrev:
    Har ikke hørt Ovator selv men har hatt Arriva hjemme en liten stund.

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Postet dette i Monitor Audio tråden også, men søker råd blant Naim folket og.

Spiller i dag med en Nait 5i-2, Rega DAC og Monitor Audio RX1, samt en liten Rel sub. Fornøyd med alround soundet som dette gir, særlig etter at subben kom på plass og gitt litt ekstra i bunn.

Vurderer oppgradering av Monitor Audio RX1, fordi jeg anser at jeg har noe å hente på høytallere. Har forsøkt gulvstående tidligere (Kudos X2), men stativere passer bedre i mitt rom.

Har en ganske stor stue, men med hjelp fra subben, klarer jeg fylle rommet til et decent nivå.

Har vurdert følgende alternativer:
    Kudos C1 (ettersom jeg var ganske fornøyd med X2)
    Monitor Audio GS10
    Linn 109 (?)
    Spendor eller Harbeth
    N-Sats

Det jeg kunne tenke meg med bytte av høytallere er et noe varmere sound, ettersom jeg har en stue med relativt mange harde/nakne flater. Store vinduer etc.

Setter pris på innspill.

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Har alltid sett på deg som han som er avbildet i avataren og han ser ut som ein Harbeth-fyr ;)

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Brasse skrev:
    Har alltid sett på deg som han som er avbildet i avataren og han ser ut som ein Harbeth-fyr ;)
    Hehe. ja.

Harbeth burde vært med blandt alternative kanskje. Hvilken modell hadde du i tankene?

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Fra nå av skal jeg anbefale alle å kjøpe Harbeth :)

Neida, fra spøk til alvor. Alle høyttalerene du har nevnt er like gode. Harbeth har dog ingen høyttalere til ca 10-12 tusen. Tror du må opp ett par tusen til. Tror Brasse tenkte på p3esr. Det er vel den rimligste.

toriamos

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Todd skrev:
    Postet dette i Monitor Audio tråden også, men søker råd blant Naim folket og.

Spiller i dag med en Nait 5i-2, Rega DAC og Monitor Audio RX1, samt en liten Rel sub. Fornøyd med alround soundet som dette gir, særlig etter at subben kom på plass og gitt litt ekstra i bunn.

Vurderer oppgradering av Monitor Audio RX1, fordi jeg anser at jeg har noe å hente på høytallere. Har forsøkt gulvstående tidligere (Kudos X2), men stativere passer bedre i mitt rom.

Har en ganske stor stue, men med hjelp fra subben, klarer jeg fylle rommet til et decent nivå.

Har vurdert følgende alternativer:
    Kudos C1 (ettersom jeg var ganske fornøyd med X2)
    Monitor Audio GS10
    Linn 109 (?)
    Spendor eller Harbeth
    N-Sats

Det jeg kunne tenke meg med bytte av høytallere er et noe varmere sound, ettersom jeg har en stue med relativt mange harde/nakne flater. Store vinduer etc.

Setter pris på innspill.
    Kjøp hvilken som helst høyttaler. Sørg bare for å høre den FØR du kjøper. Dette er vel det viktigste kriteriet ved høyttalerkjøp, og merkelig nok det det syndes mest mot.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    toriamos skrev:
    Kjøp hvilken som helst høyttaler. Sørg bare for å høre den FØR du kjøper. Dette er vel det viktigste kriteriet ved høyttalerkjøp, og merkelig nok det det syndes mest mot.
    Eller kanskje ikke så merkelig slik tilgangen til enkelte høyttalermerker er her i landet.

nilsen64

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Antall liker
    89

noen som har erfaring med powerigel, kontrapunkt har tatt inn denne ser jeg.

kmolds

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2010
    Antall liker
    900
    Sted
    Ulsteinvik
    Hei!

Har hatt en slik i litt over ett år. Er meget fornøyd. Jeg kan ikke helt forklare hva som hendte da jeg plugget alle Naim-boksene i, men alt ble bedre. Jeg kjøpte min brukt i Tyskland (jeg bor i Berlin).

Hilsen Kristian

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Tyskerene som har lager Music line har laget en med Powerline. Ikke helt power igel, men den koster hvistnok ikke mer enn det powerline koster.

nilsen64

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Antall liker
    89
    toriamos skrev:
    balthar skrev:
    har hat en i 6 år. for naim en must.
    Enn Powerline da? Lar seg vel ikke kombinere?
    den heter powrigel pluss og ser slik ut:

og koster svært mye!

siden jeg har alerede powerlines er kansje et rimligere alternativ en padde:

som på lik linje med powerigel tar hensyn star earth.
    den leveres med 1 powerline og koster 600 euro.

Vegard0

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    423
    Sted
    KarmIsland
    Torget vurderinger
    1
    Etter å ha byttet litt diverse med et annet medlem her på forumet, er jeg nå den heldige eier av et par Kudos C2. De avløser et par Kudos X2. Kan godt hende at noen vil mene at Naim xs ikke vil klare å dra lasten, men det får nå bare være. For min del må jeg si at dette var akkurat det jeg håpet det skulle være. Ved første låt jeg spilte, tok det ca. 3 sekunder før jeg satt og gliste og tenkte at dette var jammen meg artig. Mer av alt det gode X2 gjorde. Hifi- terminologi er ikke min sterke side, men det låter åpnere, mer detaljert og med mer trøkk i. Var redd for buldrende bass, men den har heldigvis holdt seg unna. Høyttalerne bare står der og serverer:)

Plater med kjip lyd, låter fremdeles like kjipt, men slik er nu verden.

Vedlegg

toriamos

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Powerline: Noen som mener det kan ha noen for seg å koble denne til en motorstyringsenhet for platespiller OG få bedre lyd - Armageddon eller Lingo for eksempel. Og i så fall, kan noen forklare meg rasjonalet bak?

Har et stk. Powerline og har de siste dagene forsøkt hvor denne gi best VFM. Ingen steder ser det nesten ut til.
    Flere på moderforumet mener at å benytte Powerline på Armageddon skal gi lett hørbar forbedring av lydkvaliteten. Dett er ikke jeg kar om å høre, ikke i det hele tatt. Jeg har ikke engang fantasi nok til å inbille meg at lyden forandret seg ved bruk av Powerline.

En mulig lydforbedring på CDX2, NAP200 og HiCap2 - som forer NAC202. - Men dette framstår som en rimelig subtil lydforbedring - noe mer luft (kanskje)
    Hørte overhodet ingen forskjell med Powerline brukt på NAPSC, Armageddon eller Audiolab RIAA.

Tror jeg har fått ord på meg for å være den nye landsbyidioten på moderforumet, siden jeg ikke hører signifikant og øyblikkelig lydforbedring uansett hva en kobler Powerline til.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Du er ikke den eneste Toriamos. Jeg har nettopp fått en selv, og følte ikke at det var stort å skrive hjem om for å si det slik.
    Neste gang jeg skal ha noe nytt, sparer jeg heller en ekstra mnd og kjøper meg en Hicap til.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    toriamos skrev:
    Powerline: Noen som mener det kan ha noen for seg å koble denne til en motorstyringsenhet for platespiller OG få bedre lyd - Armageddon eller Lingo for eksempel. Og i så fall, kan noen forklare meg rasjonalet bak?
    Skal ikke mene noe om PowerLine, som jeg ikke har kjennskap til; men når det gjelder "nettfiltre" generelt (uten at jeg vet om PowerLine har slik effekt) så er rasjonalet i Lingo's tilfelle at Lingo sin kvartsmortor og smpsu støyer endel på nettet (retrograd) og et nettfilter of sorts på denne vil merkes på mindre nettstøy i de andre apparatene som er på samme kurs. Jeg kan forresten bekrefte at jeg har hørt den positive effekten av å nettfiltrere Lingo, og kjøper uten forbehold forklaringen om retrograd støy på kursen.

Kim

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.09.2002
    Antall liker
    49
    Torget vurderinger
    17
    Alle forum og forsamlinger har godt av en idiot, det gir perspektiv :)

Jeg synes PowerLine gjorde mest på Linn Akurate DS og på preamp. Dette er vel i tråd med "kilde først" ideoligien. I tilfelle DS så var endringen stor og uten tvil. Den ble aldri forsøkt på Linto, noe jeg angrer nå når den er borte.

PS: VI ER PÅ SIDE 666

toriamos skrev:

Har et stk. Powerline og har de siste dagene forsøkt hvor denne gi best VFM. Ingen steder ser det nesten ut til.
    Flere på moderforumet mener at å benytte Powerline på Armageddon skal gi lett hørbar forbedring av lydkvaliteten. Dett er ikke jeg kar om å høre, ikke i det hele tatt. Jeg har ikke engang fantasi nok til å inbille meg at lyden forandret seg ved bruk av Powerline.

En mulig lydforbedring på CDX2, NAP200 og HiCap2 - som forer NAC202. - Men dette framstår som en rimelig subtil lydforbedring - noe mer luft (kanskje)
    Hørte overhodet ingen forskjell med Powerline brukt på NAPSC, Armageddon eller Audiolab RIAA.

Tror jeg har fått ord på meg for å være den nye landsbyidioten på moderforumet, siden jeg ikke hører signifikant og øyblikkelig lydforbedring uansett hva en kobler Powerline til.

Stigimon

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.02.2005
    Antall liker
    305
    Sted
    Hommersåk
    Torget vurderinger
    26
    Da var det på tide å melde seg inn i klubben. Fikk nettopp i hus NAC202 og Dual Teddycap Plus til å fore NAP 90 eller 150X som jeg hadde i hus fra før.
    Jeg har som dere gjerne skjønner begynt i fullstendig feil ende i forhold til Naims filosofi, med å få effektforsterker i hus først :p

Kom over en veldig bra deal på en NAP 90 og ble slått i bakken av hva den lillen ampen gjorde med lydbildet hos meg i forhold til Hegel H1 mkIV som jeg hadde hatt i noen år.
    H1 spiller kontrollert, men entone-bass i forhold!

H1 ble degradert til pre- ei stund, til jeg klarte å skrape sammen nok til en brukt 202. Fikk denne i hus i går ettermiddag, og har bare såvidt fått lytta litt, og ikke fått blitt skikkelig varm engang, men liker det jeg hører så langt.

Må si gamle gode NAP90 imponerer meg. Ikke prøvd NAP150x på nac202 enda, men med Hegel som pre likte jeg NAP90 klart foran 150x lydmessig. Mye større lydbilde, med bedre perspektiv i alle retninger. Mere pukkel i bassen med 150x og.
    Hva må jeg oppgradere til for å få mer Nap-90-lyd men med litt mer muskler?
    Hadde ellers lest mye positivt om Naim samen med høyttalerne mine, og føler absolutt at det stemmer. Aldri hatt så bra lyd av dem som nå.
    Stygt redd for å ha blitt varig Naim-ifisert i alle fall :)

Chalshus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    4.173
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7

Her hadde jeg NAP250 med MA GR10. Det spilte meget bra. Med olivenserien, som Nap90 er en del av, bør du få nogenlunde samme lydsignatur.

Alternative forsterkere er NAP140/160/180/250.

Stigimon

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.02.2005
    Antall liker
    305
    Sted
    Hommersåk
    Torget vurderinger
    26
    Takker for tipset C. Alshus. Husker det lå en Olive 250 på brukten ei god stund for litt siden. Får se om det ikke dukker opp noe tilsvarende igjen.

Må nok vente på ferie-/ skattepenger likevel :)

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Jeg har hatt både nap150 og Olive nap180 på nac202. Nap180 bruker jeg enda og kommer nok iløpet av året til å gå for en 200 eller 250.2.
    Nap180 er en veldig god forsterker. Rytmisk og strømsterk. Har nok ikke så mye vekt i bunn som 250, men låter heller litt rytmisk og punchy.

Kjøp deg heller en Hicap til 202 istedenfor Teddycapen. En Napsc er også en god oppgradering.

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Er ikke forskjellen fra 180 til 200 såpass liten at ett hopp til 250 er like greit? Da får man jo en skikkelig oppgradering med en gang, tenker jeg. 250 er jo som du nevner noe annerledes, men vil vel gi mer overall fruktighet og vekt til stativhøyttalerne.

Nå som du har har de litt: hvordan er de i klangbalansen sett i forhold til evt forsterkerbytte? Noe som taler for det ene valget fremfor det andre?

Griffenfeldt skrev:
    Jeg har hatt både nap150 og Olive nap180 på nac202. Nap180 bruker jeg enda og kommer nok iløpet av året til å gå for en 200 eller 250.2.
    Nap180 er en veldig god forsterker. Rytmisk og strømsterk. Har nok ikke så mye vekt i bunn som 250, men låter heller litt rytmisk og punchy.

Kjøp deg heller en Hicap til 202 istedenfor Teddycapen. En Napsc er også en god oppgradering.

bhaagensen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Antall liker
    3
    God påske!

Følger opp på Griffenfeldt's inlegg. Synes nDAC fortjener lidt positiv opmærksomhet pga. sin enkelhet, fleksibilitet og kvalitet - en veldig fin sak!

_________________________________________________​

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    MaKi skrev:
    Er ikke forskjellen fra 180 til 200 såpass liten at ett hopp til 250 er like greit? Da får man jo en skikkelig oppgradering med en gang, tenker jeg. 250 er jo som du nevner noe annerledes, men vil vel gi mer overall fruktighet og vekt til stativhøyttalerne.

Nå som du har har de litt: hvordan er de i klangbalansen sett i forhold til evt forsterkerbytte? Noe som taler for det ene valget fremfor det andre?

Griffenfeldt skrev:

mange meninger på nettet om nap250,2. Mange mener 282 trenger Supercap for at 250,2 skal låte opptimalt. Jeg kommer nok ikke lengre enn til 2 x Hicap på min. Ser det er veldig mange som synes at 282/200 er en ypperlig kombinasjon. Kommer uansett ikke til å oppgradere på nap siden før jeg er i mål med 1Hicap til på 282 og en Hicap på Superline riiaen.

Hvis jeg kommer i en situasjon hvor jeg har anledning/ønske om en 250.2, blir det ikke uten etter en grundig test hjemme.
    Maki, vil du formulere det siste spm på nytt? Skjønte den ikke helt.

Ps. Hvis du leser dette Isac: Takk for pluggen. Prøvde å få tak i deg på jobb, men sjefen din sa du var ute på ærend. Skulle ringt deg opp igjen, men fikk ikke tid etterpå.

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Beklager utydelighet ;). Du har vel hatt de nye høyttalerne en stund og har kanskje en formening om både klangbalanse og spillestil. Og i såfall: vil inntrykkene hjelpe deg noe på vei videre i valget om hvorvidt 200 eller 250 er riktig? Heller den totale klangbalansen feks noe mot slankhet slik at en 250 vil hjelpe noe med sin tyngde og klangrikdom, eller er det feks vel så ønskelig med en kjappere og friskere presentasjon som 200 har? Uansett mente jeg at det kanskje var mer å hente på å gå til 250 istedet for 200,all den tid 200 er en nyere versjon av 180 og ikke nødvendigvis byr på en så stor oppgradering. Håper jeg klarte å uttrykke meg :)

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Ja Maki, jeg har vel en viss formening om hvordan en 250.2 eller en 200 ville låtet her. Harbeth Shl5 er fullstendig fri for betoningene i bassen som en 250.2 kunne trigget i mitt rom. Mange høyttalere legger på litt ekstra i bunn eller "kropp" i mellomtonen, men Harbeth låter nøytralt både i mellomtone og bass. Muligens har de en svak kurve som heller nedover i 800-1200 Hrtz regionen.
    Problemet mitt blir nok å kunne velge mellom litt ekstra tyngde med 250.2 eller om jeg ønsker en friskere og lettbent spillestil som en nap200 vil kunne gi.
    Vet nok mer når de 2 Hicapene jeg mangler er på plass.

Om nap200 er en oppgradering over nap180 har jeg ingen direkte formening om, men som sagt er iallefall nap200 en god samarbeidspartner sammen med nac282. Noen små forandringer ble vel gjort av Naim når de skiftet ut olive serien med black serien. Skulle jeg tatt en halvkvalifisert meningsytring, ville jeg trodd økt oppløsning som en av forskjellene.

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Det siste har du nok rett i, og kan nok i seg selv gi en aldri så liten oppgradering. Black spiller annerledes enn olive, mer moderne og oppløst opplevelse er vel nøkkelord. Høres forøvrig ut som noen knallgode høyttalere du har fått, gratulerer!

Her står alt stille: en platespiller må på plass igjen etterhvert, savnet er for stort. Hadde håpet på feks en Roksan Xerxes til fornuftig pris. I tillegg er aktivt kort på plass, må bare kjøpe en lengde til med naca. Eller kanskje to lengder med chord, det blir jo mindre plasskrevende og vel så bra.

I mellomtiden spiller det knallgodt. Forsterkeren har vist seg å være meget god, rett og slett.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    MaKi skrev:
    ... Uansett mente jeg at det kanskje var mer å hente på å gå til 250 istedet for 200,all den tid 200 er en nyere versjon av 180 og ikke nødvendigvis byr på en så stor oppgradering. Håper jeg klarte å uttrykke meg :)
    Gode betraktninger imo. 250.2 er forøvrig og imo en mye bedre forsterker enn 200 på dette nivået, om man kan huse den noe fruktigere stilen (og det kan de fleste). Ikke misforstå, 200 er god i sin klasse og glitrende til 202, men den omlag dobbelt så dyre 250.2 på 282 er en helt annen klasse. Ja simpelthen en dobbelt så dyr klasse. Høres med en eneste gang fra første note.
    Har også selv prøvd hjemme 2xHC sammenliknet med 1xHC på 282 da jeg hadde disse forsterkerne, og synes 2xHC var penger rett ut av vinduet. Fint lite forbedring å høre. Samme med SC på 282. Imo mye mer igjen for å bruke de samme grunkene (eller i nærområdet iallefall) på en 250.2 istedet for en 200.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Skal ta det i betraktning når den tid kommer. Jeg for min del tar nok endel av skriveriene på Naim forumet med en klype salt, men hvis jeg må nødt til å kjøpe en nap250.2 ny, kommer jeg nok til å deponere slik at den kan returneres hvis den ikke faller i smak. Uansett prater vi nok noen mnd frem i tid.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Maki:

Det hadde forresten vært artig om du og Even kunne tatt en tur. Even har jeg møtt ett par ganger før. Vi har en plass i Larvik vi møtes når vi kjøper hifi av hverandre. Slo av en prat også på fjorårets messe i Horten.

Thomas

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn