Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• e-h

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.04.2006
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    2
    Hei,

Husker tidligere å ha funnet en engelsk forhandler som var anbefalt med en del brukt utstyr her i denne tråden. Nå finner jeg den ikke igjen. Noen som husker og kan gi meg et hint?

Mvh Eivinn

e-h

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.04.2006
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    2
    Da lette jeg altfor langt tilbake i tid skjønner jeg. Trykket meg gjennom s 60-100 uten hell ::)

Har gått på smellen med oppgradering etter en kompis fikk Nait5i/CD5i. Ønsker meg nå en Supernait for å få litt mer å gå på samt innebygget DAC. Høres jo nesten for godt ut til å være sant. Eneste problem er at jeg er litt usikker på tilgjengelighet og ikke minst pris i Norge.

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Uhes, ja...

Litt blåøyd, kanskje, men oppga anlegget mitt til Norman/Uhes og ba om råd for neste oppgradering. Nye høyttalere eller elektronikk?

What to do next? Well you are quite right
    that you have a very well balanced system and it is one of those rare occasions
    when the next upgrade is very straightforward, it is of course to upgrade the
    202 to the 282 it will be very like taking a blanket off the ProAc’s or I have
    also heard it described and opening a window wider. You can expect a great deal
    more detail and clarity, yet retaining its smooth presentation but it actually
    is a whole bunch of little things that really makes the difference and you will
    notice just how hard the musicians are working with all the new subtleties &
    nuances revealed.
    Og avslutter selvfølgelig med et bra tilbud på en fabrikkny NAC282.
    Men har litt is i magen, ingen oppgradering på denne siden av sommeren, trur jeg.. ;)

Mvh

K

Kaarelars

Gjest
    e-h skrev:
    Hei,

Husker tidligere å ha funnet en engelsk forhandler som var anbefalt med en del brukt utstyr her i denne tråden. Nå finner jeg den ikke igjen. Noen som husker og kan gi meg et hint?

Mvh Eivinn
    Har god erfaring med Tom Tom Audio. God service og kommunikasjon, de sender raskt. http://www.tomtomaudio.co.uk/

S

Stover

Gjest
    Svein skrev:
    e-h skrev:
    Hei,

Mvh Eivinn
    Har god erfaring med Tom Tom Audio. God service og kommunikasjon, de sender raskt. http://www.tomtomaudio.co.uk/
    Har prøvd meg på privatkjøp fra UK. Pakken er allerede på vei....til Poste Restante i Sverige.
    Spent på hvordan det går.
    Erfaringer?

K

Kaarelars

Gjest
    stover skrev:
    Har prøvd meg på privatkjøp fra UK. Pakken er allerede på vei....til Poste Restante i Sverige.
    Spent på hvordan det går.
    Erfaringer?
    Har kun gode erfaringer med bruktkjøp og salg fra UK og andre steder. Mangler bare Belgia, Sveits og Hellas, ellers har jeg handlet med hele det som ble kalt Vest-Europa da jeg gikk på skolen ;) Spennende og interessant, får jo kontakt med entusiaster fra andre land. Dette går helt sikkert bra stover.

Mvh/S

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    C._Alshus skrev:
    Du får heller oppgradere platesamlingen din. ;)
    He,he, platesamlingen min blir oppgradert nesten ukentlig den.

Interessant med noe nytt...forøvrig selges Spendor med 20% rabatt nå!
    Oppdaga det ikke før idag på Fryd HiFi.

mvh

bruce

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.10.2005
    Antall liker
    0
    Dette kan sikkert være et bra tilbud på Spendor. Men vær oppmerksom på at veiledende pris kan være litt villedende hos Norsk Hifi center. Veiledende pris i england for s8e var £2000 da jeg handlet. Det betyr vel at 24000 -25000 er en grei pris å betale i Norge. Hvis de selger den billigere enn dette, er det et kupp (i mine øyne).

S

Stover

Gjest
    bruce skrev:
    Dette kan sikkert være et bra tilbud på Spendor. Men vær oppmerksom på at veiledende pris kan være litt villedende hos Norsk Hifi center. Veiledende pris i england for s8e var £2000 da jeg handlet. Det betyr vel at 24000 -25000 er en grei pris å betale i Norge. Hvis de selger den billigere enn dette, er det et kupp (i mine øyne).
    Da har jeg gjort et kupp ;D

Forøvrig ser det ut til at det for tiden er billigere å kjøpe Naim fra UK. Prisene i Norge er høye og det virker ikke som det er noe å gå på heller.

Dersom Fryd Hifi`s priside på SuperNait stemmer er den 3K dyrere i Norge enn i UK.

bruce

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.10.2005
    Antall liker
    0
    Det er bra! Da holder de jo absolutt gode priser, sammenlignet med England. Jeg skulle ønske at det ikke var så mye villedende priser ute og gikk. Selv er jeg ikke så glad i å prute...

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Bruce: Hvordan vurderer du soundstage/størrelse på lydbildet ProAc 1.5 vs. Spendor S8e?

Jeg er fremdeles imponert over D15 på dette området, så jeg er nysgjerrig på hvordan Spendor gjør det...

Ellers har jo NHC tilbud på 9'ern (demomodell) til 25 K... :D

Men greier Nap 200 denne, tro?

Mvh

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    costello skrev:

Enkelt svar; nei. Selv 282/HC/250.2 sliter og er ikke en optimal match imo.
    Det lager jo fine lyder, jøss bevares. Men man får litt av en aha-opplevelse når man bytter til et større forsterkersett; da først ser man hva S9e har å by på.

Mvh Vidar P

S

Stover

Gjest
    costello skrev:
    Bruce: Hvordan vurderer du soundstage/størrelse på lydbildet ProAc 1.5 vs. Spendor S8e?

Jeg er fremdeles imponert over D15 på dette området, så jeg er nysgjerrig på hvordan Spendor gjør det...

Mvh
    Denne fella er det lett å gå i. Kanskje jeg allerede har gjort det?

S8e modnes stadig med innspilling og er mye tightere og hurtigere enn tidligere. Det er allikevel en viss fylde, særlig nedover som jeg ikke er helt sikker på, men nå skal jeg altså smøre meg med tålmodighet :)

Når passer en høyttaler rommet og elektronikken? For min del, jeg bare hører det ganske så umiddelbart. Da synger det til meg på et vis.

Erfaringen er at;
    1. Høyttalerne ikke må være for store for rommet.
    2. Elektronikken må kunne drive med letthet.

bruce

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.10.2005
    Antall liker
    0
    costello skrev:

Mvh
    Når det gjelder høyttalere tror jeg det er alfa og omega og prøve selv, hjemme. Kan du ikke ta kontakt med Norsk hifi center? De er utrolig fleksible når det gjelder hjemlån. De sender sikkert også.

Jeg mener fortsatt at ProAc er en MEGET god høyttaler. Jeg vet ikke om lydbildet er noe bredere med S8e. Spendor har mer detaljer, mer hurtighet og større "trøkk". Dette gjør at lytting blir mer engasjerende for meg. Samtidig er den veldig allsidig og kan brukes på alle typer musikk.

Men som sagt: Du bør prøve selv. Det vil jo koste en del å bytte. Det er ikke sikkert du vurderer forskjellen så stor at det er verd det for deg.

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Har vært i kontakt med NHC om Spendor.

Fremdeles 20% rabatt på S8e, men ingen på lager akkurat nå. Men de låner IKKE ut varer til nedsatt pris, så det er take it or leave it.... :(
    Men har mulighet til å bytte inn til andre høyttalere som NHC fører. Innen ett år faktisk.

Nå har jo også Fryd Hi-Fi inngått samarbeid med NHC og de har jo som kjent Totem.

Har hatt D15 lenge nå, og selv om de er svært bra imo, låter de som ProAc..artig med litt forandring også. Og mere detaljer, hurtighet og trøkk mottas med takk! Men her må man jo ta i betrakning at vi her sammenligner S8e mot 1.5, som er mer laidback enn D15.

Ikke enkelt...

mvh

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Joda costello, det er enkelt :) The proof is in the pudding; og man hører, deretter velger det man synes er best :)
    Bor ikke du på Nordmøre da? Får ta deg en tur til KSU så skal du få høre Naim via Spendor. Og ta gjerne med deg dine ProAc'er, så kan vi sette de S/S med Spendor'er også om du vil.

Mvh Vidar P

e-h

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.04.2006
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    2
    Da folkens har jeg tatt beslutningen om å selge EC-utstyret. Var nettopp på full retrett angående avgjørelsen, men en særdeles oppløftende epost fra Norman hos Uhes fikk meg til å ta steget. Det var en tung beslutning og jeg håper virkelig Naim kan få frem rockefoten også hos meg i fremtiden. Nå blir det en spennende tid med mye venting ::)

S

Stover

Gjest
    e-h skrev:
    Da folkens har jeg tatt beslutningen om å selge EC-utstyret. Var nettopp på full retrett angående avgjørelsen, men en særdeles oppløftende epost fra Norman hos Uhes fikk meg til å ta steget. Det var en tung beslutning og jeg håper virkelig Naim kan få frem rockefoten også hos meg i fremtiden. Nå blir det en spennende tid med mye venting ::)
    What`s in coming?
    Har fått veldig balanserte råd fra UHES. Veien er imidlertid kort til 552 :)

Over til noe annet.
    Fikk Grado RS-1 i hus idag.
    SR-225 er veldig god og engasjerende. RS-1 er "fløte" og engasjerende.
    Nå mangler det bare HH`s Hicap2. Du verden.... ;)

Har ikke vært artigere å høre på musikk etter at Headline- Grado/ Spendor kom i hus.
    S6e er dronning og satser på at S8e er konge om noen sommermåneder.

Costello. Litt av et tilbud Vidar P gir deg der. Sørg bare for å slette alle linker osv til Kontrapunkt før du drar.

e-h

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.04.2006
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    2
    Må bare få gratulere så meget med dem RS-1. Har selv bare sett dem, men har hatt lyst på dem siden.
    Er jo noe spesielt med å "bure seg inne" i sin egen lille verden med god musikk på øret. :)

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Vidar P skrev:
    Joda costello, det er enkelt :) The proof is in the pudding; og man hører, deretter velger det man synes er best :)
    Bor ikke du på Nordmøre da? Får ta deg en tur til KSU så skal du få høre Naim via Spendor. Og ta gjerne med deg dine ProAc'er, så kan vi sette de S/S med Spendor'er også om du vil.

Mvh Vidar P
    Joa, Vidar, det høres fristende ut. Men litt skummelt, da...må først sperre sparekontoen og tilgangen til aksjene...vi får se... ;)

Da folkens har jeg tatt beslutningen om å selge EC-utstyret. Var nettopp på full retrett angående avgjørelsen, men en særdeles oppløftende epost fra Norman hos Uhes fikk meg til å ta steget. Det var en tung beslutning og jeg håper virkelig Naim kan få frem rockefoten også hos meg i fremtiden. Nå blir det en spennende tid med mye venting
    Gratulerer e-h, er det SuperNait du har kjøpt?
    Uansett skal rockefoten få røre på seg. Har hatt EC selv en gang i tida og Naim spiller på en helt anderledes måte.
    Men hva med kilden? Ser ut som du har en DVD-spiller? Naim fortjener vel bedre enn det?

Og jada, Norman er så tvers igjennom hyggelig at man nærmest får lyst til å handle... :D

mvh

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    costello skrev:
    Joa, Vidar, det høres fristende ut. Men litt skummelt, da...må først sperre sparekontoen og tilgangen til aksjene...vi får se... ;)
    For all del; det var bare meningen å tilby deg en mulighet å høre Spendor før evt kjøp. Du bør ikke stenge sparekontoen for særlig lang bindingstid om du tenker S9e iallefall, den krever langt mer av elektronikken din enn du kanskje tror, og en oppgradering av forsterker kommer til å stå på ønskelisten fra dag 1 :)

Mvh Vidar P

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Akkurat, det var det jeg mente, Vidar. Men takk for innbydelsen!
    Men kanskje jeg tar en tur uansett. (Men det bli i så fall ikke på denne siden av St.Hans).

Fikk jo det svaret jeg ventet meg på N-forumet og det samsvarer med tidligere svar fra Norman. Og magefølelsen sier meg at D15 fortjener bedre elektronikk for å få fram det som bor i dem. Såpass bør jeg vel unne dem før de blir solgt.

Så 282 blir vel det neste.

mvh

e-h

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.04.2006
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    2
    costello skrev:
    Uansett skal rockefoten få røre på seg. Har hatt EC selv en gang i tida og Naim spiller på en helt anderledes måte.
    Men hva med kilden? Ser ut som du har en DVD-spiller? Naim fortjener vel bedre enn det?

Og jada, Norman er så tvers igjennom hyggelig at man nærmest får lyst til å handle... :D
    En SuperNait stemmer godt det ja 8)

Angående kilde så har jeg fått noen tips fra Norman.
    Uansett så tilsier budsjettet mitt at jeg først skal teste ut min DAC-60 og den innebygde DAC-en mot en lånt Naim spiller. Hva utfallet blir får vi se, men at det blir mer Naim utstyr i fremtiden er vel ikke usannsynlig.

EDIT: Ventetiden på levering blir god...

Liotheles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Antall liker
    817
    Torget vurderinger
    4
    e-h skrev:
    costello skrev:

En SuperNait stemmer godt det ja 8)

Angående kilde så har jeg fått noen tips fra Norman.
    Uansett så tilsier budsjettet mitt at jeg først skal teste ut min DAC-60 og den innebygde DAC-en mot en lånt Naim spiller. Hva utfallet blir får vi se, men at det blir mer Naim utstyr i fremtiden er vel ikke usannsynlig.

EDIT: Ventetiden på levering blir god...
    Spennende e-h! Gratulerer med en killer-amp! Håper du gir oss masse tilbakemeldinger på den nye forsterkeren! :)
    Går det an å spørre hva du må gi for den?
    Jeg kjører selv på komboen B&W 805s og NAIM, men opererer helt i "NAIM-startgropa" med en Nait5 med FC2 og CD5i. Bruker også en REL sub for å fylle på bassen i mitt 30m2 store rom. Selv om dette oppsettet neppe kan kalles balansert låter det forbløffende bra på mange områder. så jeg har nok blitt Naimist jeg også tror jeg :)

e-h

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.04.2006
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    2
    Tilbakemeldinger vil nok komme når jeg har mottatt den, men må forberede folk på at det blir en stund til. Det eneste Norman har antydet er at det tidligst blir i slutten av juni og at jeg nok blir første eier i Norge. Vi får se. Blir en lang ventetid uansett. Jommen godt det er sommer så det passer jo egentlig bra :)

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    C._Alshus skrev:
    Sett denne?

Ligner på noe jeg har sett før... ::)
    Phonosophie pleide å være Tysklands Naim-importør før i tiden (hvem som er det nå vites ikke av undertegnede, men for alt jeg vet kan det godt være samme); deres platespillere er vel kjente; No3 er f.eks originalen til den rimeligere (og lavere spesifiserte) Thorens-kopien TD2001/3001.
    Deres produkter har en lydtype helt iht Naims produkter, og er følgelig absolutt produkter i den ypperste klasse, og alt for lite kjente ift ytelse.

Jeg er stor fan av Phonosophie, selv om de ikke er musikkapparater fra UK :), og må simpelthen si at jeg håper de får en oppegående norsk importør.

PS; produktene kan faktisk gå S/S i system med Naim/Linn.

Mvh Vidar P

S

Stover

Gjest
    Og mere detaljer, hurtighet og trøkk mottas med takk!
    Jeg har kun hørt Proac D25 med Naim (CDS3-202/FC2/napsc-200) hos Lyric. Jeg fikk rommet for meg sjøl etpar timer og sammenlignet D25 mot Naim Allae.
    Mellomtonen var virkelig deilig synes jeg. Bassen var svulstig og 200 hadde liten kontroll....eller var det rommet.

Etter å ha lyttet til D25 en stund koblet jeg inn Allae. Den blei plassert langt fra optimalt. Allae hadde strammere og mer artikulert bass (passet 200 bedre eller rommet). Det som overrasket meg var Allae`s silkemyke topp som fikk D25 til å virke som spiss eller pågående. Allae stod IMO ikke tilbake for D25 på noen områder.
    Jeg velger å tillegge rommet endel av skylden, men burde være stort nok for begge??

Om du etterlyser detaljer, hurtighet og trøkk vil jeg si at 282 vil gi deg detaljer og kanskje følelsen av bedre hurtighet.
    282 kontra 202 i grove trekk. Mer lettflytende, luftigere og dypere bass. Jeg lyttet aldri til 282 med 1 eller 2 hicap, alltid 2. Vidar P beskriver forskjellen som hørbar, men liten.

Spendor S8e er tyngre å drive enn S6e. S9e sikkert ditto.
    Min erfaring er om en ønsker hurtighet, må bassen være med. For stor, treg eller svulstig bass roter til lydbildet oppover og bremser farten. Her var S6e veldig god i mitt rom. S8e nærmer seg mer og mer for hver dag. Her kan min grådighet bli mitt fall?

Ditt rom er vesentlig større enn mitt og S8e burde passe bra.

282 gir forbedring på luftighet og bass. Ganske så hørbar. Har du sibilanter fremdeles, kan de kanskje avta eller forsvinne med 282?

Skulle jeg velge h.t til mitt oppsett idag? Spendor eller Allae.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Stemmer det, stover; jeg synes 2xHC2 (ift 1xHC2) på 282 var et lite skritt i riktig retning, men muligens ikke nok til å forsvare fullpris på oppgraderingen her iallefall.
    Mellomtonen ble litt mer organisk med litt mer tredimensjonale artistbilder, toppen litt mer solid og litt mindre "frenetisk" (alt dette var ørsmå forskjeller), men den største forskjellen var at bassen ble strammet opp, gikk subjektivt litt dypere og ble lettere å følge.
    Allikevel lurer jeg på om det er verdt pengene; det er mulig at de kablene (NAC A5)jeg brukte skjulte noen klangmessige fordeler, og vil anbefale å prøve selv istedet for å høre på mitt prat her.

Stor test av oppgraderingsmuligheter med CDX2, med 3 oppgraderinger i HFW; først CDX2 alene med originalkabel, deretter med HiLine, så XPS2 og til slutt 555PS.
    Som seg hør og bør foregikk testingen i rammene av et av HiFi-Worlds referansesystemer, et velbalansert Naim-system; guess what; 252/SC/300 og Spendor S9e :D

Mvh Vidar P

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Vidar P skrev:
    Stor test av oppgraderingsmuligheter med CDX2, med 3 oppgraderinger i HFW; først CDX2 alene med originalkabel, deretter med HiLine, så XPS2 og til slutt 555PS.
    Som seg hør og bør foregikk testingen i rammene av et av HiFi-Worlds referansesystemer, et velbalansert Naim-system; guess what; 252/SC/300 og Spendor S9e :D
    Men fortell mer da...særlig om forskjellen fra XPS2 til 555PS... :D

Tror ikke de fører HFW i de grisgrendte strøka jeg bor i.

Nysgjerrig jeg nå, og det ser ut til at det er en felles forståelse på N-forumet at 2 HiCap's på 282 egentlig ikke gjør så store forskjellen. Men det er mulig at NA CA5 er skyld i dette.

Mvh

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    costello skrev:
    Men fortell mer da...særlig om forskjellen fra XPS2 til 555PS... :D
    Bladet mener at de er overrasket over i hvor stor grad utbyttet av oppgraderingene sto svarende til de relative prisforskjellene mellom HiLine, XPS2 og 555PS.
    555PS gav mer energi og drama til lyden enn XPS2. Iflg HFW.

Mvh Vidar P

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Høres bra ut, gikk inn på prislisten til Kontrapunkt, men klikket meg fort ut igjen.. :(

Og 555PS blir sikkert ikke lett å oppdrive på bruktmarkedet, men det blir sikkert mange XPS'er!

Mvh

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    costello skrev:
    Høres bra ut, gikk inn på prislisten til Kontrapunkt, men klikket meg fort ut igjen.. :(

Og 555PS blir sikkert ikke lett å oppdrive på bruktmarkedet, men det blir sikkert mange XPS'er!

Mvh
    Det er sikkert en korrekt vurdering av sannsynligheter fremover ja. For å være ærlig, så har jeg vanskelig for å se for meg at den ekstra ytelsen 555PS tilfører CDX2 (ift XPS2) kan være verdt forskjellen mellom en ny 555PS og en brukt XPS2.
    Må ikke glemme at XPS2 fra før er en svært, svært bra psu! Ikke minst til CDX2!

Ny 555PS (som du sier blir den neppe å få brukt) kommer på snaut 60k, brukt XPS2 på kanskje rundt 20k, eller noe i overkant. Det blir en prisforskjell på 35-40k det... for sammenlikning så mente HFW at 555PS forsvarte en prisdifferanse på £1400... til deres store overraskelse.

Så har man den voicingmessige siden av saken; nå har ikke jeg sammenliknet XPS2 og 555PS, men om jeg skal driste meg til å lese mellom linjene i tester, så gir XPS2 en noe roligere, mer laidback og mer ørevennlig presentasjon, mens 555PS drar av med mer "frempå" energi (i kjent highend Naim-stil). Sikkert velkommen energi i de fleste tilfeller, men ikke nødvendigvis ubetinget.. skulle ikke forbause meg om kanskje noen systemer skulle være vel så komfortable med XPS2? Vel, far shot; men en teoretisk mulighet?

Mvh Vidar P

K

Kaarelars

Gjest
    Bilde av Naim's eldre (og gode!) preamper med alle kortene montert. Fra venstre Nac32-5 så kommer Nac72 og den smaleste er Nac12, den siste har jeg ikke hørt men får jeg tak i en i bra stand så kanskje..

g-h

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    15.11.2005
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    2
    Dere må ha holdt på atskillig lengre enn oss andre :)

Er det samlemani eller bare nostalgi? ::)

K

Kaarelars

Gjest
    g-h skrev:
    Dere må ha holdt på atskillig lengre enn oss andre :)

Er det samlemani eller bare nostalgi? ::)
    Ingen av delene for min del, mest for moro. Spiller bra gjør de også. Betrakter både 32-5 og 72 som meget kapable preamper og de har litt forskjellig spillestil. Begge har vært Naim's toppmodeller i sin tid og det ser ut som mange har glemt, eller ikke vet hvor gode de er.

Mvh

Chalshus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    4.057
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Og det fine med dette gamle utstyret er at det spiller knallbra til en rimlig penge.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn