NATTRANGLER

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Tidlig kveld igjen, det har nok noe med alderen til min kjære å gjøre...

Hvordan går det med monoblokkene dine styx?
Det går strålende! Takk som spør :)

Forresten er fyrstekake og eplemost sterkt undervurdert.

Linklem
Det kan jeg skrive under på! Tomt kjøleskap her i huset... Det nærmeste jeg kommer fyrstekake og eplemost er ukesgammel First Price-kneipp med Nugatti og springvann... Heia studentliv og monoblokker! ;)

Edit: For å bidra til emnet litt, kom jeg nettopp hjem fra en helg med omtrent konstant PA-jobbing på Bakkenteigen. Skuffende edru, men sliten som faen! Holder det? ???

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Jøss, ingen bidrag siden sist?

Jeg er full da, håper det ses som et positivt bidrag.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Jøss, ingen bidrag siden sist?

Jeg er full da, håper det ses som et positivt bidrag.
Jeg skal gi deg bidra jeg!! Nå har jeg testa juleøl. Alle sammen. Mange ganger. ;D

Bortne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
0
Julebord er bra! Ha en fin Kveld. Morgen er kanskje mer passende.

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
UURRRGGGHHHHHH!!! Skal aldri drikke mer!

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Uff da.. Naboen kom en tur på besøk gitt. Sønnen hans hadde våknet....Men han var blid da. Han hadde heldigvis drukket! ;D

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
572
Jeg er riktig nok bare natterangler wannabe foreløbig. Men på mandag er det hjem til sivilisasjonen :) Da bærer det rett til en kompis for å hente julebrennevinet. 5 liter ekte jærsk husflid..Eller 5 liter med varetekt som vi sa før. Gleder jeg meg? jepp! Gleder naboene seg? neppe. :)

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Jeg MÅ flytte snart! ! ! ! ! !!

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
7.175
Sted
Holmestrand
For øvrig har rørleggern akkurat gått. Konemor og jentene har lagt seg for lenge siden.
Rørleggern har sittet stille med sukat i øya, drukket cognanc, spist Dajm og hørt på diverse musikk komme ut av mine nye Audio Pro Blue Diamond/XTZ A-100. Tilslutt reiste han seg og sa; "Dæven, detta var bra Frank". Dæven er ellers uttrykk som bare benyttes om biler fra den kanten. Må innrømme at småsvimle jeg ble litt glad. Artig at folk som er TOTALT uinteressert helt uoppfordret kommer med entusiastiske tilrop.

P

Parelius

Gjest
Jeg legger nå hodet i hvilestilling. Om jeg bare hadde kunnet lagt det på sprit!

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.144
Torget vurderinger
1
Schønner derre, nårr man kommr hejemm fra julhbord, sjå må man jio schnakke litt med dehre. Schønner duh. De nye høyhtalerne. Schønner duh?

Meh vehnli hilschen

Bjørn

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Jeg legger nå hodet i hvilestilling. Om jeg bare hadde kunnet lagt det på sprit!
Jeg legger meg nå i fosterstilling.... Må Forberede meg til morradagen............uuuuuuuuuuuuuuuu

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Har julebord neste helg... Dog så jobber jeg the night shift så jeg er stortsett våken værnatt hele året, the nighshift anbefales ikke ! Men det er da godt å nyte en singel malt eller 10 i fred å ro en lørdag/søndag ;)

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
572
Øyyh! Nattskift ruler! Da slipper jeg å vri om døgnet når jeg kommer hjem hehe.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.144
Torget vurderinger
1
Uff da.. Naboen kom en tur på besøk gitt. Sønnen hans hadde våknet....Men han var blid da. Han hadde heldigvis drukket! ;D
-hadde sønnen hans drukket? Enda godt han var blid.

;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.144
Torget vurderinger
1
Har julebord neste helg... Dog så jobber jeg the night shift så jeg er stortsett våken værnatt hele året, the nighshift anbefales ikke ! Men det er da godt å nyte en singel malt eller 10 i fred å ro en lørdag/søndag ;)

Shit. Et julebord denne helga, to neste helg; fredag og lørdag. Audioanlegget bevare meg vel....

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.144
Torget vurderinger
1
...uooooaaaah....

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
hahahaha....Såpass ja! Det er ikke rart folk drikker!

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Peace skulle det være..... hmmmmm

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.144
Torget vurderinger
1
...uff...slitsom søndag...

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.144
Torget vurderinger
1
...trenger ei dame....uff......

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
4
...trenger ei dame....uff......
Jeg kunne ha hjulpet deg, men hun var desverre ikke kompatible med kriteriene dine (lest i en annen tråd), så nå har jeg gitt henne til Donald ;)

Så Donald nå har du ei strøken dame på 26, med god økonomi ;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.144
Torget vurderinger
1
Åh, du tenker på julegaveønsket??????

-glem Donald, det meg som fortjener det mest -spør bare nissen!!!!

Tresko

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.02.2006
Antall liker
0
Jobber ombord på et skip, og været til havs er dritt.  Ligger til kai i Molde, og siden det er helg blir det en tur på byen.

Tenk dere.....
det er en fredags kveld i oktober og det er +20 C kl 20 på kvelden.  Ville det ikke være normalt at det er en del mennesker ute på byens serveringssteder?

Ikke i Molde nei!

Jeg har hørt at dere fra Møre og Romsdal er noen kjipe j......, men jeg trodde dette var mest spøk og vitseri.......det er det ikke!!!

Hva gjør folk da?  Sitter hjemme å sparer så de kan kjøpe mer spoiler og glitter til bilene sine?

Lørdag kveld og nytt forsøk?
Forsatt nydelig vær, men labert med folk.
Og så sære....... prøvde å snakke med noen lokale (og jeg var relativt edrulig, nykjemmet og ren i tøyet), men de satte nesa rett til værs og virket nokså avvisende.  Hva er galt?  Startet jeg ikke samtalen med å fortelle hvor mange fiskebåter eller møbelfabrikker jeg har i portoføljen?

Ærlig talt Moldensere.....jeg har reist og jobbet langs hele landet vårt, og truffet mange hyggelige representanter av rasen normenn.  Men særere eksemplarer enn Moldenserne tror jeg ikke jeg har møtt!

Et unntak!  Han karen som jobber i butikken til HIFI Center Kjeden (jeg var innom og kjøpte et sett hodetelefoner av ham i går) kom bort og slo av en fylleprat sånn i 0230 tida.  Trivelig kar.  Men han var innflytter og hadde kun bodd 12 år i byen.  Det tar nok lengre tid å bli så sær som resten av byens innbyggere.

Og forresten, snakket også med to søte damer som kom og satte seg ved bordet vårt.  Men de var fra Trondheim!!!  

Nå er det morgen å på tide å sove.  Håper vi kan reise ut på Ormen Lange og jobbe neste uke og helg.  Ut på byen i Molde vet jeg ikke og jeg makter ;D
Jaja,
Er god og full etter å ha holdt på I studio i hele kveld med avslutningen av et prosjekt(ble kjempebra!) og en del god drikke som tilbehør, med avsluttende styrting av Fernet og lignende rett før stengetid.  Kommer til å være enda fullere i morgen tidlig, faen også.

Så denne tråden, da.

Oppdaget at jeg var i Molde samme helg som deg, med omtrent samme opplevelse!

Var Lørdagen på et sted (Rød/Blå et eller annet) hvor stemmningen var full hæla i taket klokka ett på natta. Kl. 1.30 var lokalet folketomt. Enda man søren meg kunne sitte ute i nærmere 20grader å drekke til klokka 3.30.

Skjønte ikke en dritt.
Men vi var da en hyggelig gjeng, heldigvis.

Tror jeg så båten din også.

Er den Rød/gul, med Høy Bru helt foran. Altså slik at den ser litt fortung ut?
Dominerte havna i molde fullstendig?

justme

Medlem
Ble medlem
24.09.2005
Antall liker
0
Lin:

Hvem er det du har gitt vekk? Litt fornærmet for at din single, snille og skjønne venninne er utelatt. Dette er notert...

Har vel sjeldent fælt meg sykere enn det jeg gjør nå etter å ha lest denne tråden. Her ligger jeg en lørdagskveld og roper på elgen i ensomhetens land. Men det er jo akkurat som å være fyllesyk, så jeg later som om jeg var ute i går og hadde det super-festlig ;D ;D ;D

Flaks jeg er skjønn.

Drikke litt for meg og dere som kan det.
Juleklem fra Jannicke

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Jeg er nå i mitt femte døgn med influensa. Natt til i går kunne termometeret konstatere 40,7. Med andre ord ikke akkurat klar for byen i dag. Men natterangling blir det allikevel. Nærmer jeg meg horisontalen med mer enn 30 graders vinkel så kjenner hostingen ingen grenser. Dritt lei. :(

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Jeg er nå i mitt femte døgn med influensa. Natt til i går kunne termometeret konstatere 40,7. Med andre ord ikke akkurat klar for byen i dag. Men natterangling blir det allikevel. Nærmer jeg meg horisontalen med mer enn 30 graders vinkel så kjenner hostingen ingen grenser. Dritt lei. :(
Føler med deg,

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Takk for det. Grattis med bryllupet forresten. :)

Topp Bunn