L
Lydtekniker
Gjest
Som jeg skulle sagt det selv.
Hææææ ??? ;D ;D ;D
l337sp34k d00d!
Som jeg skulle sagt det selv.
Hææææ ??? ;D ;D ;D
Nå snakker vi samme språk.l337sp34k d00d!
Og dette fant du først ut på side 10? 8)
mvh
"Rolling on the floor laughing my ass of"Som jeg skulle sagt det selv.
Hææææ ??? ;D ;D ;D
He he, kabel "debatter" sporer av etter ikke så mange sidene, det var vel egentlig mitt poeng, til både glede og fortvilelse ;DNå er jeg fra jæren da, og der er vi kanskje litt "trege" i oppfattelsen. Så jeg kom faktisk til side 10 før jeg "oppdaget" at jeg leste noe som egentlig ikke omhandlet tråden i det hele tatt.
Hvorfor tror du det blir krig i verden ;DHerregud, av og til er det rene barnehagestemning hær.
Det tror jeg og, når här/en da blir koblet inn også... ;DDet må være på grunn av alle barnehagene
Hei!Det må være på grunn av alle barnehagene
Hei!
Full barnehagedekkning,ellers går jeg av i 2009:
Da blir med andre ord Kristin Halvorsen den fremste forkjemper for krig da ???
Det er nok en strek i regninga tror jeg ;D
Mvh.KW
;D Ja jeg lurer på hva som skjer den dagen noen går uttafor asfaltkanten.Kanksje vi skal forby sand i sandkassene? ;D
Med hennes besluttsomhet og handlekraft så er jeg redd både barnehagedekningen og hennes avgang i 2009 går åt h*****et for å si det mildt. Ellers er det vel ikke noe nytt at hun er forkjemper for krig, jeg er bare veldig usikker på om hun er klar over det selv ;DHei!
Full barnehagedekkning,ellers går jeg av i 2009:
Da blir med andre ord Kristin Halvorsen den fremste forkjemper for krig da ???
Det er nok en strek i regninga tror jeg ;D
Mvh.KW
Det er altså ingen fremtid med kabler av superledere som er nedkjølt til minus 273 grader celcius???Ahh. Endelig fant jeg løsningen på hvorfor anlegget mitt har lått så elendig! Før jeg bruker den nye kabelen her, tror jeg må varme den litt i ovnen, slik at elektronene føler seg mer komfortable, og vil dermed føre en jevnere strøm. Eller kanskje jeg skal ta med kablene på joggetur, slik at de får mosjon, og dermed kondis nok til å mer behagelig bass. Personlig tror jeg begge deler vil bli løsningen.
Gjelder det samme for høyttalerkabler også? Altså at hvis det siste meteren eller to er OK, så er det ikke så nøye med hva resten består av?
Alltid godt med HeinekenGott med Lite Heineken nu...
Aldri en dag uten.Alltid godt med Heineken
Når var det godt med Tuborg??Alltid godt med Heineken
Lavere? Du mener vel høyere?Kabeltverrsnittet ble vel økt antar jeg kurtis? Da har du effektivt mye lavere dempningsfaktor i forsterkeren.
...
.
Ja, selvsagt. Det skulle egentlig stå lavere utgangsimpedansLavere? Du mener vel høyere?