Se her ja, Stua er tatt i bruk. Slik skal det være.Lodder stemningen på en fredagskveld Vis vedlegget 678525
Du kan vel utvikle det du?Ser lovende ut dette!
Tenk så digg om sånne fulltoner var typ 80-100 ohm...
Må si jeg sikler litt på den ja... Har ikke sett noe Black Friday - tilbud på den vel? Isåfall send link !Svært lekkert arbeide!
Men skulle tro at en snekker av ditt kaliber og med en slik utstyrspark skulle kunne finne både plass og bruksområde til en aldri så liten Domino-fres
Høres ut som en flott søndagsfrokost...Oskar Sylte iskald julebrus her, styrtes, for å skremme systemet i gang! Etterfulgt av Kaffe og havreflarn/krumkaker
BTW, har du prøvd de Dayton elementene?
Send en pm til "Professor" Willy så tenker jeg at han kommer med forslag på løpende bånd ..Dayton er normalt fine ting. Har du gjort noe research på elementer som ikke trenger å være fulltoner (men trenger hjelp i diskanten f.eks.) Ser etter optimalt element for område 200-3k. sånn ca.
Supert, tusen takkHerlig å se nytt prosjekt igjen fra den kanten!
Ser elementene er koblet i serie 3 og 3, og gruppene i parallell. Uten noen form for power tapping?
Det har blitt en del linjekilder i forskjellige varianter, tror det er få som har større erfaring med dette enn dere. Blir morro å se hva dere sier om lyden.
For morro skyld klister jeg inn en link hvor W.Sand sier litt om de forskjellige mulighetene.
Knalltøft!!!Jeg har ferdig tegnet for støping i alu singel hus til drivere for mine planlagte linjekilder, ikke ulikt de du ser der.
Jeg har ferdig tegnet for støping i alu singel hus til drivere for mine planlagte linjekilder, ikke ulikt de du ser der.