Pink_Panther
Æresmedlem
- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.537
Når man så ser hvem sugetøsene er; stakkars besugde kinesere. På den annen side, Regjeringen vil jo selge endel av Norge, mulig sugingen kan presse prisen opp?......Så det vi nå ser er norsk suging av kinapikk.
Hmm, proff er proff. Skru av lyset!Når man så ser hvem sugetøsene er; stakkars besugde kinesere. På den annen side, Regjeringen vil jo selge endel av Norge, mulig sugingen kan presse prisen opp?......Så det vi nå ser er norsk suging av kinapikk.
KondolererObama fikk fredsprisen for Stoltenberg ikke fikk møte USA sin president etter å ha prøvd mange ganger.
Dette er noe av hva han gjorde etter at han ble nominert.
Barack Obama har siden han tiltrådte vedtatt å doble antallet amerikanske soldater i Afghanistan, og i løpet av de neste månedene vil rundt 100.000 amerikanske soldater være på plass i landet.
http://www.dagbladet.no/2009/12/09/nyheter/innenriks/utenriks/barack_obama/nobels_fredspris/9421719/
Fra testamentet
afskaffande eller minskning af stående arméer
Alfred Nobels testamente | Nobels fredspris
Joda, valgkampen foran høstens valg er igang. Muslimene skal taes, her i en lett forkledd kronikk.Bra skrevet kronikk av Listhaug.
Kronikk: «Du må ikke tåle så inderlig vel ...» - VG
I den forbindelse så passer denne bra.
https://www.facebook.com/video.php?v=719382228159640&set=vb.676835479080982&type=2&theater
Hørte om dette på radioen mens jeg kjørte til jobb i dag tidlig, og må innrømme at jeg absolutt syns Listhaug har noen poenger her. Hvorfor er ikke feministene mer opptatt av å kjempe mot den grove diskrimineringen som foregår i form av tvangsekteskap og omskjæring av småjenter?Joda, valgkampen foran høstens valg er igang. Muslimene skal taes, her i en lett forkledd kronikk.Bra skrevet kronikk av Listhaug.
Kronikk: «Du må ikke tåle så inderlig vel ...» - VG
I den forbindelse så passer denne bra.
https://www.facebook.com/video.php?v=719382228159640&set=vb.676835479080982&type=2&theater
Hun mangler noe. Tidligere kurerte man slikt med en omgang ku....k, men det er grenser for oppofrende man kan være.Skyt meg i hodet logikken til Listhaug,
hun selger unna skog på billigsalg og argumenterer med at forrige regjering startet salget.
Forrige regjering kjøpte skog, vurderte kort og langsiktig verdi, og solgte halvparten igjen.
Mangler dama noe, eller tror hun folk er så dumme?
;-)
Nå konstaterer jeg med en viss forundring at en rekke innvandringsskeptikere og kritikere av mulitikulturalisme, det gjelder både Listhaug og enkelte men ikke alle her på forumet, plutselig viser en rørende omsorg for innvandrede kvinners ve og vel. Jeg synes det er helt greit at norske kvinner en dag i året får sette fokus på de utfordringer vi fortsatt har rent likestillingsmessig i Norge, økt likestilling vil også hjelpe innvandrerkvinnene med de spesifikke, kulturbetingete utfordringene de har. Jeg kan ikke annet enn lukte svært vikarierende motiver hos enkelte.
Dette var da virkelig et uforståelig innlegg?Dette er bare tullprek og et typisk eksempel på dem som ønsker å ha monopol på moral og godhet.Nå konstaterer jeg med en viss forundring at en rekke innvandringsskeptikere og kritikere av mulitikulturalisme, det gjelder både Listhaug og enkelte men ikke alle her på forumet, plutselig viser en rørende omsorg for innvandrede kvinners ve og vel. Jeg synes det er helt greit at norske kvinner en dag i året får sette fokus på de utfordringer vi fortsatt har rent likestillingsmessig i Norge, økt likestilling vil også hjelpe innvandrerkvinnene med de spesifikke, kulturbetingete utfordringene de har. Jeg kan ikke annet enn lukte svært vikarierende motiver hos enkelte.
Jeg er motstander av all storstilt innvandring og såkalt multikultur, men om du innbiller deg at du og likesinnede har så mye større omsorg for verdens vanskeligstilte enn de som ser hvor håpløst dårlig løsning det er å flytte på folk/problemer så er det sikkert fin trøst å sole seg i glansen av egen innbilt godet mens de virkelig vanskeligstilte dør som fluer uten mulighet til å betale tusenvis av dollar for å bli smuglet til vesten.
1. Det har jeg begrunnet.Hvorfor skal man kun fokusere den 8 mars på utfordringene det er i Norge for norske kvinner?
Mener du at de Listhaug nevner i kronikken ikke er norske kvinner?
Multikulturalisme kommer vel av innvandringen gjør den ikke?
Dette var da virkelig et uforståelig innlegg?Dette er bare tullprek og et typisk eksempel på dem som ønsker å ha monopol på moral og godhet.Nå konstaterer jeg med en viss forundring at en rekke innvandringsskeptikere og kritikere av mulitikulturalisme, det gjelder både Listhaug og enkelte men ikke alle her på forumet, plutselig viser en rørende omsorg for innvandrede kvinners ve og vel. Jeg synes det er helt greit at norske kvinner en dag i året får sette fokus på de utfordringer vi fortsatt har rent likestillingsmessig i Norge, økt likestilling vil også hjelpe innvandrerkvinnene med de spesifikke, kulturbetingete utfordringene de har. Jeg kan ikke annet enn lukte svært vikarierende motiver hos enkelte.
Jeg er motstander av all storstilt innvandring og såkalt multikultur, men om du innbiller deg at du og likesinnede har så mye større omsorg for verdens vanskeligstilte enn de som ser hvor håpløst dårlig løsning det er å flytte på folk/problemer så er det sikkert fin trøst å sole seg i glansen av egen innbilt godet mens de virkelig vanskeligstilte dør som fluer uten mulighet til å betale tusenvis av dollar for å bli smuglet til vesten.
Jeg sier overhodet ingen ting om omsorg for kvinner i andre verdensdeler, kun at det 8 mars er OK at vi fokuserer på utfordringene i Norge for norske kvinner. Hvordan du får det til at jeg dermed vil ha monopol på godhet for innvandrerkvinnene når jeg sier at det 8 mars nettopp er greit at vi nedprioriterer dette får du virkelig prøve å forklare. Jeg sier heller ingen ting om innvandring i innlegget så hvorfor kommer du dragende med dette, det er da virkelig irrelevant når det gjelder bruken av 8 mars for å markere likestillingsutfordringer?
Et godt råd: Du bør være forsiktig med å omgås begreper som tullprek.
Okei daeg sier heller ingen ting om innvandring i innlegget
Likestillingen i Norge er vel egentlig ferdig kjempet og flere saker handler om helt andre ting enn mannens undertrykking av kvinner og en reell forskjellsbehandling mellom kjønnene.Nå konstaterer jeg med en viss forundring at en rekke innvandringsskeptikere
Som vanlig går det på autopilot å kritisere alt FRP kommer med selv om det er fornuftig.1. Det har jeg begrunnet.Hvorfor skal man kun fokusere den 8 mars på utfordringene det er i Norge for norske kvinner?
Mener du at de Listhaug nevner i kronikken ikke er norske kvinner?
Multikulturalisme kommer vel av innvandringen gjør den ikke?
2. Det er de, og jeg har begrunnet hvorfor jeg vil prioritere de tingene som gjelder alle norske kvinner.
3. Hva har det i diskusjonen om hvordan 8 mars skal benyttes å gjøre?
Så du vet at jeg er politisk korrekt og er ute av stand til å diskutere hva saken gjelder. Det er jo morsomy å få sitt pass påstemplet, uten noen referanser til virkeligheten. Så du er altså en muslimfiendtlig drittsekk og alt du sier er suspekt - sånn bare for å illustrere hva slags debattnivå du legger opp til. For ordens skyld; jeg vet ikke om du er det, og ønsker ikke å diskutere på de premisser du legger opp til. Men det heter å ta mannen stedet for ballen, og er vanligvis en god indikasjon på hva slags folk man har med å gjøre og hva de har å fare med.Jeg har da virkelig ikke skrevet at du vil ha monopol på godhet for innvandrerkvinner, jeg skrev du og resten av de politiskkorrekt ønsker å ha hevd
Dette handler om hvor undertrykkelsen av kvinner er størst, til og med du ser vel at det er innvandrerkvinner eller kvinner som kommer fra familier med innvandrerbakgrunn som er undertrykt mest.Listhaug og hennes like får lage sine egne paroler og tog, siden de har slik rørende omtanke for innvandrer-kvinner. "Hykleriet fra ytterste høyre lenge leve" burde være deres hovedparole.
At ikke alle skjønner at FrP gjennom lang og fortjenestefull kvinnekamp, og utrettelig jobbing år etter år for feminismens sak, og med utallige paroler i alle 8 mars tog siden 70-tallet, har gjort seg fortjent til å definere hva dagen bør handle om!Dette handler om hvor undertrykkelsen av kvinner er størst, til og med du ser vel at det er innvandrerkvinner eller kvinner som kommer fra familier med innvandrerbakgrunn som er undertrykt mest.Listhaug og hennes like får lage sine egne paroler og tog, siden de har slik rørende omtanke for innvandrer-kvinner. "Hykleriet fra ytterste høyre lenge leve" burde være deres hovedparole.
Du har da selv skrevet at nordmenn er bortskjemte og bør slutte å klage, gjelder ikke dette lenger eller har du på autopiloten igjen?
Nå var det du som gikk på mannen og ikke saken allerede i ditt første innlegg når det kommer til Listhaug sin kronikk.Så du vet at jeg er politisk korrekt og er ute av stand til å diskutere hva saken gjelder. Det er jo morsomy å få sitt pass påstemplet, uten noen referanser til virkeligheten. Så du er altså en muslimfiendtlig drittsekk og alt du sier er suspekt - sånn bare for å illustrere hva slags debattnivå du legger opp til. For ordens skyld; jeg vet ikke om du er det, og ønsker ikke å diskutere på de premisser du legger opp til. Men det heter å ta mannen stedet for ballen, og er vanligvis en god indikasjon på hva slags folk man har med å gjøre og hva de har å fare med.Jeg har da virkelig ikke skrevet at du vil ha monopol på godhet for innvandrerkvinner, jeg skrev du og resten av de politiskkorrekt ønsker å ha hevd
Dette handler om hvor undertrykkelsen av kvinner er størst, til og med du ser vel at det er innvandrerkvinner eller kvinner som kommer fra familier med innvandrerbakgrunn som er undertrykt mest.Listhaug og hennes like får lage sine egne paroler og tog, siden de har slik rørende omtanke for innvandrer-kvinner. "Hykleriet fra ytterste høyre lenge leve" burde være deres hovedparole.
Du har da selv skrevet at nordmenn er bortskjemte og bør slutte å klage, gjelder ikke dette lenger eller har du på autopiloten igjen?
Kvinnekampen har du helt rett i, 8. mars togene har også hatt noe å si men ikke mye, toget startet i Norge i 1962.En ting er hvertfall sikkert, listhaug hadde ikke vært i posisjon til å kritisere noe som helst hadde det ikke vært for kvinnekampen og 8 mars tog
Et velment råd; du bør ikke tro alt du leser. Høyresiden har stort sett vært motstander av alle sosiale reformer AP har innført opp gjennom det siste århundret. Dette er vel noe av det mest latterlige jeg har lest til nåKvinnekampen har du helt rett i, 8. mars togene har også hatt noe å si men ikke mye, toget startet i Norge i 1962.En ting er hvertfall sikkert, listhaug hadde ikke vært i posisjon til å kritisere noe som helst hadde det ikke vært for kvinnekampen og 8 mars tog
Kvinner fikk stemmerett i 1913, første kvinne på stortinget var i 1922.
Ellers leste dette i en av kommentarene i artikkelen som jeg linket til fra Dagbladet:
Blåstrømper gav menn stemmerett og kvinner stemmerett hakk i hel, blåstrømper gav oss lik rett til helsetjenester, blåstrømper gav alle lik rett til utdanning, blåstrømper gav par rett til prevansjonsmidler og kvinnen rett til abort, blåstrømpet gav oss barnehage og barnebidrag, blåstrømper gav alle hjemmeværende kvinner og menn rett til pensjon. Hva har rødstrømpene gitt oss?
Som folketrygden?Et velment råd; du bør ikke tro alt du leser. Høyresiden har stort sett vært motstander av alle sosiale reformer AP har innført opp gjennom det siste århundret. Dette er vel noe av det mest latterlige jeg har lest til nåKvinnekampen har du helt rett i, 8. mars togene har også hatt noe å si men ikke mye, toget startet i Norge i 1962.En ting er hvertfall sikkert, listhaug hadde ikke vært i posisjon til å kritisere noe som helst hadde det ikke vært for kvinnekampen og 8 mars tog
Kvinner fikk stemmerett i 1913, første kvinne på stortinget var i 1922.
Ellers leste dette i en av kommentarene i artikkelen som jeg linket til fra Dagbladet:
Blåstrømper gav menn stemmerett og kvinner stemmerett hakk i hel, blåstrømper gav oss lik rett til helsetjenester, blåstrømper gav alle lik rett til utdanning, blåstrømper gav par rett til prevansjonsmidler og kvinnen rett til abort, blåstrømpet gav oss barnehage og barnebidrag, blåstrømper gav alle hjemmeværende kvinner og menn rett til pensjon. Hva har rødstrømpene gitt oss?
Så du vet at jeg er politisk korrekt og er ute av stand til å diskutere hva saken gjelder. Det er jo morsomy å få sitt pass påstemplet, uten noen referanser til virkeligheten. Så du er altså en muslimfiendtlig drittsekk og alt du sier er suspekt - sånn bare for å illustrere hva slags debattnivå du legger opp til. For ordens skyld; jeg vet ikke om du er det, og ønsker ikke å diskutere på de premisser du legger opp til. Men det heter å ta mannen stedet for ballen, og er vanligvis en god indikasjon på hva slags folk man har med å gjøre og hva de har å fare med.Jeg har da virkelig ikke skrevet at du vil ha monopol på godhet for innvandrerkvinner, jeg skrev du og resten av de politiskkorrekt ønsker å ha hevd