Smorte24 skrev:
Gjestemedlem skrev:
Smorte24 skrev:
En liten oppsummering om det fantastiske Arbeiderpartiet.
http://www.dennaknesannhet.no/
Liker særlig godt at budsjettet til kultur har økt med 5 milliarder de siste 5 årene, var det ikke et problem at de eldre ville koste 1-2 milliarder mer i året?
Ikke rart at kultur eliten i Norge driver hetskampanjer mot FRP, alle vil vel ha betalt for å nesten ikke gjøre noe.
Hvem skal da sponse kokainen de har på selskaper osv.
Det er forståelig at frp-ere er for underutviklede til å verdsette kultur... nesten underlig at de har tatt seg bryet med å lære å lese å skrive. Men det var vel fordi de ble tvunget til det som barn. :-\
Det er vel bare en egoist som setter kultur foran eldre og de syke.
Igjen er du ute med å angripe personen, hvor lenge skal du få lov til dette?
Deph er drøy, men jeg kan ikke se at du nevnes med et eneste ord. Hvis du ikke definerer deg selv inn i den gruppen selv, for utover det så kan jeg ikke se at kommentaren var myntet direkte på deg. Nå er du direkte paranoid, hvis du ikke hevder at du representerer grunnfjellet i FrP personlig.
Hvis du mener at Deph bør modereres så er du på feil vidde. Jeg har for eksempel aldri ment at Deph bør modereres, selv om han angriper "meg" på en grotesk måte i forhold til dette angrepet på "deg". Og i mitt tilfelle så er det faktisk myntet indirekte på meg uten mulighet for noen annen tolkning. Dette sitatet som du kritiserer og ønsker moderert har ingen adresse som er tydelig, i motsetning til når han deltar i religionsdebatter. Så hårsår som du fremstår her trodde jeg ikke det var mulig å være. Du ønsker at Deph modereres/sensureres fordi han har en krass oppfatning av FrP-ere generelt. Hvis jeg tar feil, og det er noe som står skrevet med så liten skrift at jeg ikke kan se det med det blotte øyet, så ber jeg om at blåser det opp slik at jeg kan lese det. For det er umulig å se at det han skrev skulle være myntet på en bestemt person på forumet, som du ser ut til å mene.
Hvorfor skal dere (ja, deg også) alltid stille grupper opp mot hverandre?
Ps: Den blodrøde Bjørn kan ikke moderere et innlegg for personangrep før det er foretatt et personangrep. Hvis de skal modereres ville OT dødd ut. For når så mange skriver at kristne er ditt og datt så rammer det faktisk personer direkte, uten unntak. Da må jo det også være regelbrudd som må modereres. Jeg regner med at siden du i teorien kan rammes av hans uttalelse er du enig i at når folk ubestridt blir rammet (religionsdebattene) så må det også modereres. Alt som er negativt ladet mot enhver gruppe som er representert på sentralen ville måtte modereres. Jeg vet at vi i alle fall har en ekte muslim her inne. Hvis du står for det du mener så er det mye av dine meninger om muslimer som må modereres, for du kan jo støte han (eller de).
Du har vel satt rekord i hårsårhet i det innlegget her.