Gleder meg allerede!Ooops!
Den ser jo "hardstappa" ut mtp væskenivå? Tror jeg umiddelbart ville vært forsiktig med å flytte på den?
Forresten er den vaskeren 100% identisk med den / de jeg pusler med nå. Så du får si ifra om / når du ønsker en litt mer avansert løsning enn bruk av håndkraft for å rotere platene....
A´propos "hardstappa":
Serieproduksjon av vaskere krever sin plass, så dermed må man stable i høyden i stedet:
Vis vedlegget 218828
"Ting" er i alle fall på gang, Fosse og R.E.S!
Dere to står jo først på produksjonslisten.
Gleder meg allerede!
Takk i like måte, det var jo et svært så trivelig besøk fra to hyggelige herrer!Glede seg kan man trygt gjøre, det gjør i alle fall jeg.
Takk for titten og lytten her forleden, Scrooge.
Imponerende hva du har fått til med den vaskeren, jeg skjønte den ikke helt før jeg så den og samtidig fikk det inn med teskjeer. Har litt småtungt for det jeg, men vett nok til ikke å prøve å få gjort noe lignende, da .
Med kyndig hjelp kunne jeg kanskje fått til noe som virker tilfredsstillende, men den ville helt sikkert blekne i sammenligning. Vi lærte mye oppe hos deg, men ble samtidig "grådig" på å ville ha en av dine, ja.
Ble også skikkelig imponert - men ikke overrasket - over de andre tinga dine: den andre vaskeren og platespillerne (har jo lest og hørt om dem da). Den 701 var bare så utrolig vakker. Artig å få hørt på høyttalerne også, den ferdigvaska plata var i alle fall helt tyst. At det låt bra, får bli dagens grove understatement.
Besøket i det aller helligste - sponstua - var en opplevelse i seg selv.
Spent på om vaskeren din får skikk på noen av mine festbefengte plater, men er sikker på at de alle blir bedre.
Riktig konkludertFikk rett og slett "VIL HA-spasmer" her Scrooge
Vis vedlegget 229284
En del av mine plater kunne nok hatt godt av noen runder i en slik "kum"
Er veldig fornøyd med VPIn, men kanskje fordi jeg ikke vet hva en slik kan gjøre bedre...
Det var da usedvanlig så produktiv du har vært i det siste, Scrooge! Kan jeg få en med bladgull?
Her er en annen ULTRALYD variant, sakset fra OVK's London-eskapader...
Vis vedlegget 229281
Hehehe, den der får jeg nok visse problemer med å konkurrere mot!Det var da usedvanlig så produktiv du har vært i det siste, Scrooge! Kan jeg få en med bladgull?
Her er en annen ULTRALYD variant, sakset fra OVK's London-eskapader...
Vis vedlegget 229281
Hmm, det vil jeg nok tro?Venter i spenning på min vasker også.
Selvsagt!
Vaskeren kan riktignok ikke trylle, men om det derimot er skitt og lort nede i rillene.....
Er hjemme i morgen kveld, om det passer?
Ellers må jeg nok påberope meg status som "occupied" et par-tre dager i forestående uke. Både Dr Dong og Fosse er jo klare for mottagelse av hver sin vasker.
R.E.S hentet sin i kveld, så du må forte deg litt mtp tilgjengeligheten....