NorCargo på besøk

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Hmmm. Ja, smaken er jo som baken. Jeg har etterhvert hørt SME20/V i en del oppsett og jeg opplever den kontrollert heller en kjedelig, absolutt ikke det siste (eller muligens dette bare er en uheldig formulering? VidarP gav jo en forklaring som var aldeles glimrende tidligere i tråden). Spiller forsåvidt ingen rolle for meg den tid jeg ikke har kjøpt SME drivverk, kun arm. Men jeg ønsker likevel å si at jeg synes 20/2 drivverket er ypperlig. I dette tilfelle har jeg latt match være avgjørende. (Dynavector er vel like god eller kanskje endatil bedre match, men det har jeg ikke tenkt å finne ut av i denne omgang - tre ting om gangen... det holder).
     

    Boe

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.09.2005
    Innlegg
    205
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    1
    Dette er jeg fullstendig ening i. Hadde selv en SME20 2a med V arm. For kjedelig for meg også. Er solgt. Faktisk var REGA P7 mer dynamisk og gøy å høre på.
    Nå har jo ikke Fosse en Sme 20, så argumenetene mot at han skulle handle Sme V faller allerede der - kanskje vanskelig for noen av oss å vite hvor godt/dårlig Sme V jobber sammen med Avid Acutus?

    Kjedelig lyd? Neppe når alle justeringsmuligheter er tilstede på Sme V-d, i motsetning til alle Rega-armene.

    Pussig i grunnen at Rega uten disse mulighetene skulle slumpe å være mer dynamisk og gøyal når vi vet hvor vesentlig sra/vta er for å gjengi det som faktisk eksisterer i rillene - og også hvor små justeringer som skal til for de helt store forskjellene.

    Og Rega'en solgte du jo også.... :D
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.684
    Antall liker
    8.069
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    Dette er jeg fullstendig ening i. Hadde selv en SME20 2a med V arm. For kjedelig for meg også. Er solgt. Faktisk var REGA P7 mer dynamisk og gøy å høre på.



    Er ikke helt sikker på om jeg skal le eller gråte........... tror jeg enkelt og greit velger det siste......... her er det ikke mye håp.
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.684
    Antall liker
    8.069
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    Hmmm. Ja, smaken er jo som baken. Jeg har etterhvert hørt SME20/V i en del oppsett og jeg opplever den kontrollert heller en kjedelig, absolutt ikke det siste (eller muligens dette bare er en uheldig formulering? VidarP gav jo en forklaring som var aldeles glimrende tidligere i tråden). Spiller forsåvidt ingen rolle for meg den tid jeg ikke har kjøpt SME drivverk, kun arm. Men jeg ønsker likevel å si at jeg synes 20/2 drivverket er ypperlig. I dette tilfelle har jeg latt match være avgjørende. (Dynavector er vel like god eller kanskje endatil bedre match, men det har jeg ikke tenkt å finne ut av i denne omgang - tre ting om gangen... det holder).



    Spilleren din er laget med henblikk på optimailisering for bruk sammen med SME serie V, hvis ikke det er en absolutt topp combo så er det noe alvorlig galt ett sted. Det er svært få spillere som er direkte optimalisert mot en spesifik arm, men når de er det, bruker det til gjengjeld og være så bra at skal man finne noen "feil" må lete ett annet sted i anlegget enn på spilleren.
    Jeg håper du finner den uuuuuuuuutrolig kjedelig og grå, totalt uten bobler og at det den dynamisk sett blir overkjørt av samtlige Rega spillere............. mail adressen for salg til meg har du ?? ;D............... jeg kan leve lykkelig leeeeeenge med spilleren din...... nemmelig.
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.802
    Antall liker
    28.832
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Og skulle Rudi være blakk/syk/indisponert/på ferie, send meg en PM, så skal jeg selvsagt være behjelpelig med å få fjernet den spilleren hurtig og effektivt fra heimen din ;D ;D
    mvh
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    he, he, blir neppe noen aktuell problemstilling.

    Ja, jeg vet du har rett Rudi, SME V er ikke uten grunn monterbar uten armboard, eller avbildet med denne armen på produsentens hjemmeside. Men, jeg har hørt den med Dynavector og det var som nevnt til det kjedsommelige alt annet enn kjedelig. Tror synergien du nevner Rudi kommer til å bli funnet. Og skullle det som du også nevner dukke opp noe jeg ikke liker i lydbildet så er det kanskje verdt å lete andre steder i kjeden...
     
    O

    om.s

    Gjest
    Selv finner jeg det som lykkelig SME V eier, uten allverdens erfaring riktignok, feil å si den er "kjedelig" selv i kombinasjon med SME drivverk, men som Vidar P og Fosse allerede har påpekt, kanskje "annerledes" er ett mer passende ord enn kjedelig, bare en tanke fra min side....

    mvh
     

    Zerostat

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2003
    Innlegg
    4.568
    Antall liker
    1.476
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    72
    Det var kanskje litt hurtig av meg å trekke en konklusjon av spiller/arm sånn direkte. Det må legges til at jeg hadde denne kombinasjonen sammen med VDH GLA III og Cary 301 MKII. Disse komponentene sammen låt kjedelig i mine ører. Manglet liv og dramatikk. Tynt og uten kropp!

    Ja, jeg har solgt denne SME’en og andre spiller etter denne, fordi jeg rett og slett har bedre lyd via min digitalløsning. Tror ikke dette er et ukjent fenomen for tiden.

    Sorry, "off topics".

    Gratulerer Fosse! Din kombo blir sikkert super.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Ja, dette kan ta tid virker det som....

    La dette være en lærepenge, jeg har sakten fått min....

    Jeg la inn bud på ebay på en SME V-D, helt ny. Vant auksjonen. Når jeg skulle betale fikk jeg en mail fra ebay om at dette var en verifisert ebay-bruker som hadde £2480 i depositum og at jeg ville få hele mitt beløp (£840) utbetalt om ikke selger gav meg et trackingnummer innen tre dager, eller, siden varen var av denne karakter, jeg ikke fant den iht beskrivelsen etter fem dager.

    Jeg er grønn på ebay, men dette så skikkelig profft ut (tre siders mail fra ebay, med detaljert beskrivelse av handel, betalingsmåte, sikkerhet osv). Siden paypal-kontoen til selger var nede skulle jeg betale via Western Union, ebay ville stille garanti.

    Dette er mitt første kjøp på nettstedet, så det blinket ikke noen varsellamper for meg her. Dette var da også så utrolig godt gjennomført at jeg følte meg trygg.

    Men, så ble jeg da tatt så skikkelig bakfra..... 11 lapper rett i dass.  

    PS. Jeg trenger IKKE å bli fortalt hvor dum jeg er.....
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Fy pokker, Fosse....Det var en utrolig kjip historie! Så eBay-garantiene er ikke verd noen ting, eller?
    Du har min dypeste medfølelse.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Fy pokker, Fosse....Det var en utrolig kjip historie! Så eBay-garantiene er ikke verd noen ting, eller?
    Du har min dypeste medfølelse.
    Takker for det impulse. Nei, den garantien er nok fake, dessverre.... Det tok litt tid (dvs noen dager) før jeg skjønte det....
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.684
    Antall liker
    8.069
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    Ja, dette kan ta tid virker det som....

    La dette være en lærepenge, jeg har sakten fått min....

    Jeg la inn bud på ebay på en SME V-D, helt ny. Vant auksjonen. Når jeg skulle betale fikk jeg en mail fra ebay om at dette var en verifisert ebay-bruker som hadde £2480 i depositum og at jeg ville få hele mitt beløp (£840) utbetalt om ikke selger gav meg et trackingnummer innen tre dager, eller, siden varen var av denne karakter, jeg ikke fant den iht beskrivelsen etter fem dager.

    Jeg er grønn på ebay, men dette så skikkelig profft ut (tre siders mail fra ebay, med detaljert beskrivelse av handel, betalingsmåte, sikkerhet osv). Siden paypal-kontoen til selger var nede skulle jeg betale via Western Union, ebay ville stille garanti.

    Dette er mitt første kjøp på nettstedet, så det blinket ikke noen varsellamper for meg her. Dette var da også så utrolig godt gjennomført at jeg følte meg trygg.

    Men, så ble jeg da tatt så skikkelig bakfra..... 11 lapper rett i dass.  

    PS. Jeg trenger IKKE å bli fortalt hvor dum jeg er.....


    HVA SIER DU ?? Er du blitt lurt ? Hvordan har du blitt lurt ? Betalt inn til Western Union uten og ha fått armen ? Ingen tilbakemelding fra selger heller ?
    Hva sier Ebay, går utifra at du har konfrontert dem med hele hendelses forløpet ?
     
    P

    Parelius

    Gjest
    Det er bare helt for jæ.... Du har min medfølelse, Fosse.

    Mest sannsynlig er den mailen du fikk ikke fra eBay i det hele tatt. Og en av de betalingsmåtene som eBay advarer mot er nettopp Western Union (om jeg ikke husker feil). Så jeg tviler på at det fins noen eBaygaranti her overhodet.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Jeg er vel blitt rundlurt Rudi. Jeg har tidligere handlet på f.eks audiogon med godt hell. Uten sikkerhet, kun basert på tillitt og feedbackhistorien til selger. I dette tilfellet derimot, på ebay, så fikk jeg det som tilsynelatende var en veldig god sikkerhet fra ebay. De hadde som nevnt et depositum som ble låst til varen var godkjent av meg. Som nevnt så dette bare så utrolig profft ut, og det kommer som en mail direkte fra ebay. Rettere sagt av-confirm@ebay.com. Nå har jeg snoket litt på ebay sine sider og jeg kan ikke forstå det anderledes enn at jeg er blitt lurt. Selger har jeg ikke hørt noe fra etter at pengene ble hevet, ebay lar vente på seg, jeg har selvsagt informert dem. Men, jeg har liten tro på at jeg kommer noen vei her. Dette er så profft gjort, vi snakker sikkert falsk identitet, eller som noen har nevnt, det er benyttet andres kontoer til å lure noen...

    Akkurat nå jobber jeg med tanken "det er bare penger..." men det er ikke så lett... men, det kunne jo vært høyrearmen  ;D

    Du har helt klart rett Parelius, denne mailen er fake, men jeg bet på...
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.684
    Antall liker
    8.069
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    Vet du at dette kjenner jeg igjen, jeg bød på en Pioneer reciver og fikk tilslaget, selger befant seg i England, men var på ferie i Grekenland og tiltross for at hans paypal konto hadde over 2000 pund så ville han at det skulle overføres via Western Union til ham i Grekenland og hans bror skulle pakke og sende reciveren, han sendte veldig bra papirer som tilsynelatende var fra Ebay og Paypal........... jeg holdt på og sende pengene, men tenkte at jeg forsøker meg på en fransk en, så jeg sa at jeg skal på en englandstur om 2 uker så da stikker jeg innom og betaler broren din kontant............ hørte aldrig et kvitter etterpå, jeg sendte hele saken til Ebay og de sa bare at det ikke var noe de kunne gjøre, etter dette har jeg kuttet ut Ebay.

    Jeg laget en tråd om dette her på HFS i fjor vår/sommer, JÆVELIG synd at du ikke fikk lest den tråden først, kanskje kunne den hjulpet deg............ men det er lett og være etterpåklok................... dette her er bare for jævelig.
     

    Cobra2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2003
    Innlegg
    4.981
    Antall liker
    1.055
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    75
    Ouch...surt å bli snytt.
    Gutta med sorte jakker og merke på ryggen har avdelinger i flere land...og gjør gjerne inkasso-oppdrag...

    Arne K
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Kan vel si det sånn Rudi, at hadde jeg lest LITT mer, omtrent det jeg har gjort nå, før jeg bydde og betalte, så burde jeg ha luktet lunta. Men, jeg har som nevnt NULL erfaring med ebay, og siden alt så så inni h..*... profft ut så enset jeg det ikke en tanke.... før kommunikasjonen uteble. Selv da svarte jeg opp forholdet slik det stod i den fake mailen. Men, jeg sendte parallellt en mail fra min ebay side. Dette lar nok vente på seg. Men ut i fra hva jeg leste på ebayforumet så er ikke jeg den første. Det jeg sliter litt med nå er den siste nullen i betalingen. Hadde vi snakket 1100 så hadde det vært surt, men 11 000 begynner jo å bli litt penger, i hvert fall når vi snakker om å kaste dem bort....
     
    T

    tjn

    Gjest
    Finnes mye snadder på nettet som er veldig fristene, jeg har imiddlertid aldri blitt fristet nok til å handle, ser ut til å være det sikreste....Kjipt Fosse, 11K er tross alt en del penger.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Ouch...surt å bli snytt.
    Gutta med sorte jakker og merke på ryggen har avdelinger i flere land...og gjør gjerne inkasso-oppdrag...

    Arne K
    Ja, det er bare det at adressen kanskje er til en telefonkiosk. Navnet er trolig fake, eller feil person.... Tror det er bedre å tenke på å ta lærdom og hva hvilken arm man da skal kjøpe...

    Men, skal ikke påstå at tanken ikke er fristende om muligheten bare hadde vært der... hadde gjort seg med et balltre, men jeg tror ikke jeg ville satt bort jobben ;D
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Fy F*** :mad:

    Ikke bra i det hele tatt!!
    Men som Cobra2 nevner finnes det folk som tar inkassojobber på tvers av landegrensene.

    Har forresten sendt deg en PM!
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.802
    Antall liker
    28.832
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Dette var virkelig ille, Fosse! 11 K er ikke å kimse av, og på toppen av det er du fremdeles uten arm. Skuffet og lei på dine vegne.
    mvh
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Ja, dette startet som en gladtråd, nå er vi inne i en bølgedal, men herfra kan det bare gå oppover. Armeres skal spilleren, uansett, og jeg har ikke særlig mye tolmodighet igjen.
     

    sclalars

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    2.397
    Antall liker
    1.719
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    1
    Hei Andrè!
    Vil bare benytte anledningen til å gratulere deg med en fantastisk vakker spiller! Hvis den spiller like godt som den ser ut, har du mye å glede deg til.
    Vil også samtidig gratulere med det nye vervet ditt i OAS.

    Mvh
    Lars
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    1.138
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Ja, dette startet som en gladtråd, nå er vi inne i en bølgedal, men herfra kan det bare gå oppover. Armeres skal spilleren, uansett, og jeg har ikke særlig mye tolmodighet igjen.
    Jeg blir forbannet av å lese om slike hendelser.
    At enkelte kan få seg til å gjøre sånn.
    11000 er veldig mye penger å miste, blir trist på din vegne. :( :(
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Hei Andrè!
    Vil bare benytte anledningen til å gratulere deg med en fantastisk vakker spiller! Hvis den spiller like godt som den ser ut, har du mye å glede deg til.
    Vil også samtidig gratulere med det nye vervet ditt i OAS.

    Mvh
    Lars
    Takker for det Lars, og i like måte.
     
    O

    om.s

    Gjest
    Ayy ayy, kjiipe saker Fosse!, sorry på dine vegner......

    mvh
     

    topspin

    Medlem
    Ble medlem
    31.10.2004
    Innlegg
    44
    Antall liker
    0
    NÅ BLE JEG TRIST NÅ!! :-[ :-[ :-[ :-[

    Du har min dypeste medfølelse, sender ved dette innl. en trøstende klapp på skulderen.

    Mvh.
     

    Audiomix

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.07.2004
    Innlegg
    13.131
    Antall liker
    5.023
    Sted
    Kongsberg
    Torget vurderinger
    28
    Tenk å lure fosse da!
    Han er uten tvil den mest reale fyren jeg har gjort "business" med :)
    Kan vi håpe på en happy ending?
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Tenk å lure fosse da!
    Han er uten tvil den mest reale fyren jeg har gjort "business" med :)
    Kan vi håpe på en happy ending?
    Takker for tilliten Audiomix... og i like måte.

    Det ordner seg alltid for snille gutter og pene jenter... ja i hvert fall for siste kategori.

    Jeg ligger vel nede et par dager og så er jeg opp og spretter igjen tenker jeg.

    Den lyse side er jo all omsorgen jeg møter her på sentralen, blir jo rent rørt.
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.279
    Antall liker
    914
    Stiller meg også i rekken av de med medfølese. Får meg til å minnes egen liknende opplevelse (med større tap en deg, til fattig trøst selvfølgelig). Dette sagt så har dette skjedd meg kun ved en av alle handler jeg har gjort. De aller fleste er ærlige og takk for det.
    Kanskje noen kunne orientere oss naive om sikre transaksjonemetoder. Er feks. paypal "sikkert"?

    mvh.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Stiller meg også i rekken av de med medfølese. Får meg til å minnes egen liknende opplevelse (med større tap en deg, til fattig trøst selvfølgelig). Dette sagt så har dette skjedd meg kun ved en av alle handler jeg har gjort. De aller fleste er ærlige og takk for det.
    Kanskje noen kunne orientere oss naive om sikre transaksjonemetoder. Er feks. paypal "sikkert"?

    mvh.
    Jeg vet ikke om Paypal er sikkert, det vet sikkert andre bedre. Men, at det jeg har brukt er bortimot det dummeste du kan bruke, det har jeg skjønt (ikke kontonr, og derfor bortimot usporlig). Nei, det er ikke særlig trøst at du har opplevd det samme kwil, medfølelsen er gjennsidig.
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Huff, kjip historie! Har handlet endel på nettet, og flere ganger vært forberedt på å bli svindlet, men har hatt flax og ungått det til nå! Du har min fulle sympati Fosse! Hadde du bodd i en liten bygd på vestlandet skulle jeg f... men bedt den lokale sognepresten donere morgendagens kollekt til et bedre formål enn han sannsynligvis hadde tenkt :-/ Det hadde du ærlig talt fortjent!!
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Stiller meg også i rekken av de med medfølese. Får meg til å minnes egen liknende opplevelse (med større tap en deg, til fattig trøst selvfølgelig). Dette sagt så har dette skjedd meg kun ved en av alle handler jeg har gjort. De aller fleste er ærlige og takk for det.
    Kanskje noen kunne orientere oss naive om sikre transaksjonemetoder. Er feks. paypal "sikkert"?

    mvh.
    PayPal står mer på kjøperens side ja. Problemet nå er at "omvendt" svindel brer om seg. I den siste tiden er det fler og fler amerikanske selgere som kvier seg for å selge til Europa. Varen blir betalt, så sendt ut. Kjøper mottar pakken, og etter en stund, sender vedkommende inn en klage til PayPal om at varen ikke er mottatt. PayPal/eBay er da altfor raske til å gi kjøper medhold og trekker innbetalingen tilbake fra selger. Ergo sitter kjøper igjen med både pengene og varen. Kjipt!
     
    K

    kbwh

    Gjest
    Dette var kjedelig, Fosse.
    Jeg setter pris på at du deler erfaringen med oss andre.
     

    Cobra2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2003
    Innlegg
    4.981
    Antall liker
    1.055
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    75
    Jeg kan låne deg en arm...en stund...om du er interesert...(Ikke SME)

    Arne K
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Tusen hjertelig takk for tilbudet Cobera2. Til deg også FallenA, som kom med tilsvarende.
    Det er utrolig mange flotte mennesker på dette forumet, går ebay en høy gang, he, he... (jeg kan begynne å spøke med det nå, så det kommer seg).

    Jeg tror vel egentlig jeg bare får kjøpe meg en annen arm, ikke noe mer å furte over dette. Men, skulle det vise seg å ta litt tid (vet ikke om butikkene sitter med sånt på lager) så kan det hende jeg tar kontakt med en av dere. Får heller lage meg et midlertidig armboard i tilfelle.

    Flotte folk her!!!
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Dette var kjedelig, Fosse.
    Jeg setter pris på at du deler erfaringen med oss andre.
    Ja, jeg har laget en tråd under off-topic om dette. Jeg har lest litt på ebay sitt forum, og til de av dere som bruker, eller har tenkt på bruke dette nettstedet, vær forsiktig. Supporten fra ebay er da også elendig, standard svar, mangelfull mulighet til reply på svar osv.

    Vær varsom.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    1.138
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Huff, kjip historie! Har handlet endel på nettet, og flere ganger vært forberedt på å bli svindlet, men har hatt flax og ungått det til nå! Du har min fulle sympati Fosse! Hadde du bodd i en liten bygd på vestlandet skulle jeg f... men bedt den lokale sognepresten donere morgendagens kollekt til et bedre formål enn han sannsynligvis hadde tenkt :-/ Det hadde du ærlig talt fortjent!!

    Hva med å fulgt opp tema om kollekt, at vi hadde dratt en innsamlingsaksjon for Fosse!
    En hundrelapp eller to inn på kontoen til Fosse har vi jo alle råd til å ofre.
    Hva synes dere?
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.442
    Antall liker
    26.313
    Torget vurderinger
    24
    Det var en pen tanke Continuo, satt pris på den.
    Men helt ærlig så tipper jeg folk synes det er bedre anvendte penger å støtte noen som virkelig, virkelig trenger dem (les: Afrika eller krigsherjede). Men, den varmet.
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Tenk å lure fosse da!
    Han er uten tvil den mest reale fyren jeg har gjort "business" med :)
    Tenkte det samme :-[

    Fosse, du er ein kjernekar i særklasse! Blei faktisk nesten fysisk dårleg då eg høyrde om dette.. Også du av alle (ikkje det at eg unnar nokon som helst dette altså, men)....

    Mvh. Karl
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn