Hva med å fulgt opp tema om kollekt, at vi hadde dratt en innsamlingsaksjon for Fosse!
En hundrelapp eller to inn på kontoen til Fosse har vi jo alle råd til å ofre.
Hva synes dere?
Huff det var virkelig et slag under beltestedet den der gitt. Du har min dypeste medfølelse. Må si du later til å ta det hele utrolig bra, jeg hadde vært helt knekt selv hadde det vært meg.Jeg har nok vært så dum at jeg har betalt med kontanter Berg. Tok ut pengene i posthuset, på vei til Western Union... Var det greieste siden dette oversteg 10 000 som er maksgrense i minibank og jeg bruker postbanken.
Det ser ut som jeg har gjort alle de tabber det er mulig å gjøre Berg, men takker så mye godt tips, jeg skal ta lærdom av dette, og det håper jeg inderlig dere andre gjør også.
Jeg synes dette er et glimrende forslag. Et lite håndslag med f.eks en hundrelapp fra hver av de som synes dette var for jævlig, kunne blitt et plaster på såret som virkelig monnet.Hva med å fulgt opp tema om kollekt, at vi hadde dratt en innsamlingsaksjon for Fosse!
En hundrelapp eller to inn på kontoen til Fosse har vi jo alle råd til å ofre.
Hva synes dere?
Jeg synes dette er et glimrende forslag. Et lite håndslag med f.eks en hundrelapp fra hver av de som synes dette var for jævlig, kunne blitt et plaster på såret som virkelig monnet.
Fosse, alle forstår at du ikke er avhengig av "kollekt" for å overleve denne hendelsen, men hvis dine "hifi-venner" ønsker å gi et lite bidrag og dermed ta brodden av ditt tap, synes jeg ikke du bør avslå. Jeg oppfordrer deg derfor til å komme opp med et kontonummer pengene kan settes inn på.
Mvh.
Ketil
Din historia får meg å huske hva jeg opplevde i juletider i 2005. Vant en budrunde på ebay og gikk rett i samme fella og tapte faktisk mer penger enn det du nå har gjort. Fikk mine misstanker om selger underveis (fordi det ble opplyst om at selger hadde skiftet e-postadresse) og bad ebay sjekke opp om selger og om han faktisk hadde de varene han prøvde å selge... Fikk da trusselmail i retur fra det jeg trudde var ebay, der jeg ble fortalt at om jeg ikke betalte ville jeg ble saksøkt for at jeg ikke oppfylte mine forpliktelser som vinner av budrunden. Det endet opp med at jeg betalte via... Western Union ... og borte var pengene, og rørmonoblokkene fra Jadis har jeg aldri sett noe til. Meldte saken inn for eBay Trust and Safety og noen byrå som bevaker kjøp på nettet, men til liten nytte.Jeg har nok vært så dum at jeg har betalt med kontanter Berg. Tok ut pengene i posthuset, på vei til Western Union... Var det greieste siden dette oversteg 10 000 som er maksgrense i minibank og jeg bruker postbanken.
Det ser ut som jeg har gjort alle de tabber det er mulig å gjøre Berg, men takker så mye godt tips, jeg skal ta lærdom av dette, og det håper jeg inderlig dere andre gjør også.
Trist å høre Berka, trist å høre. Jeg er ferdig med dette nå. Jeg sendte en mail til svindleren idag og fortalte ham at om han kom på bedre tanker så visste han hvor han fant meg... Så, en vakker dag har jeg både en SME V og en Dynavector - kan jo være kjekt å ha litt å bytte på ;DDin historia får meg å huske hva jeg opplevde i juletider i 2005. Vant en budrunde på ebay og gikk rett i samme fella og tapte faktisk mer penger enn det du nå har gjort. Fikk mine misstanker om selger underveis (fordi det ble opplyst om at selger hadde skiftet e-postadresse) og bad ebay sjekke opp om selger og om han faktisk hadde de varene han prøvde å selge... Fikk da trusselmail i retur fra det jeg trudde var ebay, der jeg ble fortalt at om jeg ikke betalte ville jeg ble saksøkt for at jeg ikke oppfylte mine forpliktelser som vinner av budrunden. Det endet opp med at jeg betalte via... Western Union ... og borte var pengene, og rørmonoblokkene fra Jadis har jeg aldri sett noe til. Meldte saken inn for eBay Trust and Safety og noen byrå som bevaker kjøp på nettet, men til liten nytte.
Jeg vet sannsynligvis hvordan du har det akkurat nå men du skal bare prøve å legge dette bak deg så fort som mulig, og heller glede deg over at du etterhvert vil få din drømmerigg komplett... Den som venter på noe godt venter aldri for lenge...
Anders
Du får helse ;DNå har jeg forresten en tulling på mailen som påstår at det er han som er selger av SMEV, han ønsker detaljer for transaksjonen så han kan sende armen, mailen hans ble hacket.... Jeg driver å tester hifi-interessen hans litt...
Har han bekreftet mottak av penger, eller vil han ha de en gang til?Det er knall-trøft Valentino!!!!
Nå har jeg forresten en tulling på mailen som påstår at det er han som er selger av SMEV, han ønsker detaljer for transaksjonen så han kan sende armen, mailen hans ble hacket.... Jeg driver å tester hifi-interessen hans litt... Og underretter ebay.
Nei, dette er en fyr på en annen adresse som påstår at han er selger og venter på penger for å selge varen. Påstår at mailen hans ble hacket.Har han bekreftet mottak av penger, eller vil han ha de en gang til?
HeisannTakker for hyggelige ord. Jeg så og hørte denne spilleren hos Planetsnapa for halv-annet år siden, den har vel ligget i bakhode siden....
Ja, nå må nok lytteinntrykkene vente litt på seg. Jeg har altså ikke bestilt armboard til Mørchen (hvordan i alle dager skulle jeg kunne leve med en gullarm på dette chromverket?) Så, hvis alt går etter planen kvitter jeg meg med arm og pickup, kjøper en Dynavector eller SMEV og kobler opp med en Denon DL103 (som jeg kjøpte ny fra USA i forrige uke). Da har jeg i tilfelle prioritert drivverk og arm, så får en skikkelig pickup komme etterhvert.
Ja, det ante meg at den kunne gli pent inn sammen med Hovland og Graaf Impulse, men det gjør seg bedre i virkeligheten enn i forestillingen (skjønt den evnen er ikke min dårligste). Hovlanden så plutselig så liten ut!
Men, ett sølvmerke på Audio Magic-hyllen skal jeg unne meg. Ja, dere får unnskylde entusiasmen, men dette er moro - dere skjønner sikkert hva jeg mener...
oh yes, der var den - tror likevel den var planlagt til forrige nummer...Den ble ikke utsatt