Hei Espen, kan bare si Yepp, jeg har anskaffet meg Tyr2 og en test mot mine valhalla var førstnevnte overlegne, spesielt ift romfølelse og nærvær. Så nå har jeg Tyr2 i signalkjeden og så valhalla fra processor til 911, siden det der er mer om å slippe all godlyden igjennom...Har fått testet den nye Tyr2 opp mot Valhalla (xlr) og ble litt overrasket da jeg syntes at Tyr kabelen hadde mer fylde i mellomtonen og bassen. Likte lydsignaturen totalt sett bedre på Tyr2 en Valhalla! Husker jeg testet dette også for noen år tilbake men da med Tyr1 og da husker jeg at Valhalla var en klart bedre kabel.
Er det noen andre som har testet dette?
mvh: Espen
Kun testet mot Frey2 i Nordost sortimentet , og ble overrasket over hvor stor forskjell det var ,Har fått testet den nye Tyr2 opp mot Valhalla (xlr) og ble litt overrasket da jeg syntes at Tyr kabelen hadde mer fylde i mellomtonen og bassen. Likte lydsignaturen totalt sett bedre på Tyr2 en Valhalla! Husker jeg testet dette også for noen år tilbake men da med Tyr1 og da husker jeg at Valhalla var en klart bedre kabel.
Er det noen andre som har testet dette?
mvh: Espen
Lekkert Cardas!
Ryddig bak forsterkeren din, flotte bilder
Ryddig bak forsterkeren din, flotte bilder
Ja, ODIN 1,25 m, som gjør susen. Skjønner ikke hvordan jeg tidligere kunne leve uten. Min anbefaling er at en ikke bør prøve ODIN i eget oppsett hvis en ikke har råd til kabelenOj-där var det godsaker ja
Å odin och grejer också
Vis vedlegget 190732
Her i gården er det kun Nordost som gjelder, og det virker. Investeringene er selvsagt gjort i forståelse med banken
Vil det ha noe for seg å spandere på seg en purple flare nettkabel til min Mac mini? Vil jeg kunne få noen lydforbedringer med en slik kabel?
Alle uttakene, bortsett fra det midterste, har koplet en motstand mellom jord og jordterminalen i kontakten. Dette øker resistansen i jordsløyfen som oppstår når man kopler to komponenter sammen via samme padde og med signalkabel mellom dem. Da blir støyen som plukkes opp fra jord effektivt mindre. Støyen finnes i hele spektret fra 50 hz og oppover og er systemavhengig. Jeg vil anta at forskjellen på ulike nettkabler blir mindre med en slik padde.Nettopp fått strømpadden Qb8 i hus. Den skal ikke gjøre noe stort.....
Stemmer detCardas: var det du som var med Vidar på messa?
Flotte bilder! Har samme kabel selv og er meget fornøyd