Når du går til frisøren klipper vedkommende deg for pengenes skyld, ikke som følge av en genuin interesse for at du skal bli fin på håret. En fysioterapaut driter i om du blir i god form, så lenge du betaler. Slik er det uansett hvilke tjenester man kjøper.
Jeg klipper meg der jeg klipper meg, fordi de har en geniun interesse av at jeg skal bli fin på håret, og av å gjøre meg fornøyd, de kan komme med faglige anbefalinger, tilpasse frisyren til hodeform osv, jeg kjenner dem, og slik jeg sier er det.
En fysioterapaut, driter ikke om du blir i god form tror jeg ikke du finner mange av, jeg tror du finner mange som gjør sitt beste for at du skal ha en best mulig fremgang, fordi de vil deg vel, det er nok få som bestemmer seg for å bli frisør eller fysioterapaut fordi de skal tjene en masse penger på det.
Det er ikke bare god butikk å gjøre folk fornøyd for noen som driver som frisør, men det er også en tilfredstillelse i seg selv og gjøre godt arbeid.
Om du ønsket å lage cd spillere, ga du blaffen i om produktet ditt var bra, sålenge du klarte å lure folk til å tro det var bra?
Slik du beskriver, så taler du som om ingen har noen yrkes stolthet. Du stiller også spørsmålstegn ved om det er noe smart å kjøpe noe som helst av deg.
Jeg mener prostitusjon i seg selv, er en nedverdigene ting å gjøre, derfor ingen stolthet, det kan ikke sammenlignes med det over. Jeg tror det ville føles nedverdigene, uansett hvor mye rammene rundt, ble slik du ville, da det er handlingen i seg selv, uavhengig av tid, sted og omstendigheter, som er nedverdigene.