Hvorfor ikke? Vil bare minne om at tallet seks er involvert. To ganger.ottone skrev:Får ikke den familien til å stemme. Kanskje jeg forvirrer. Eller forvirres.
Det får meg i alle fall til å lese litt om dem, det er alltid givende.
Oppgave 1, ja, men 2-ern er fortsatt like vrang. Naxos ML har'n heller ikke, hvis jeg har regnet rett, og det er slett ikke sikkert.erato skrev:Hvorfor ikke? Vil bare minne om at tallet seks er involvert. To ganger.ottone skrev:Får ikke den familien til å stemme. Kanskje jeg forvirrer. Eller forvirres.
Det får meg i alle fall til å lese litt om dem, det er alltid givende.
Så spørs det om vi skal til far eller sønn.......otare skrev:Og der fant jeg det på nettet. Så jeg hadde rett! Hintene over stemmer altså - far/sønn - ikke samme etternavn - krigsproblematikk - noe skandinvisk over det - hva mer kan man si uten å røpe for mye?
Men hvorfor i all videste lå lydkuttet på det stedet jeg fant det?![]()
Det trenger jeg heller ikkeotare skrev:Mer hjelp får du ikke (før i morgen når det er for sent å sende inn svar)![]()
Det var det jeg tenkte også, uten at jeg vet sikkert.Supertramp skrev:Dere er nok på villspor ang. oppgave 2 med de dere har nevnt....
Det er bra at det er noen faste holdepunkter i tilværelsen.ottone skrev:Det jeg vet er at jeg må kjøpe stadig mer plater...
Ja, mer enn gjerne.otare skrev:Så det er du som skal hjelpe oss nå!![]()
Jaså?ottone skrev:Det tror jeg ikke kan ha vært en av de aller største, i så fall må det være noe obskure greier.
Hmmmm - jo, det var både stort, men også lite.....ottone skrev:Fint fiolinspill der i 2, ja![]()
Jeg syns i grunnen det er verre å komme igang på 3eren. Det tror jeg ikke kan ha vært en av de aller største, i så fall må det være noe obskure greier.
Eksempel 3 var nydelig. Når innleveringsfristen er over, håper jeg noen kan fortelle meg hva det er for en komponist som har skrevet det der, og helst hvilket stykke det er også. Og gjerne et forslag om en god innspilling. Jeg vil handle!Supertramp skrev:Da var dagens oppgaver løst og sendt. Morsom sak det eksempel 3.
Det var raskt. Så fort går det ikke her. Eneren tok to sekunder, toeren står åpen, treeren har jeg laget meg et forslag på men det er bare tipping. Veldig populær da den var ny, det ga meg et par raske innskytelser som jeg kan sjekke.Supertramp skrev:Da var dagens oppgaver løst og sendt. Morsom sak det eksempel 3.
Ja, den var litt rask i dag. Måtte forte meg avgårde til oppussingsobjektetottone skrev:Det var raskt. Så fort går det ikke her. Eneren tok to sekunder, toeren står åpen, treeren har jeg laget meg et forslag på men det er bare tipping. Veldig populær da den var ny, det ga meg et par raske innskytelser som jeg kan sjekke.Supertramp skrev:Da var dagens oppgaver løst og sendt. Morsom sak det eksempel 3.
Men forrige uke var det altså Grumiaux som spilte Haydn så fint, den likte jeg. Schubert sjette hadde jeg ikke identifisert, den går vel ikke gjennom som direkte obskur nei :-[ Jeg var ikke helt våken gjennom hele, hvem var det som spilte Schubert?
Håkon, det er bare å sette klokken på vekking kommende søndag kl 09:03 så får du svaretHaakon_Rognlien skrev:Eksempel 3 var nydelig. Når innleveringsfristen er over, håper jeg noen kan fortelle meg hva det er for en komponist som har skrevet det der, og helst hvilket stykke det er også. Og gjerne et forslag om en god innspilling. Jeg vil handle!Supertramp skrev:Da var dagens oppgaver løst og sendt. Morsom sak det eksempel 3.
Mvh
Håkon Rognlien