|
Vi får håpe han fant riktig "kallesignal"otare skrev:Nå, ottone. Fikk du tak i alle arbeiderne? ;D
Har ikke tid, og alle arbeiderne her er meg selv. Vasker og rydder kåk før overtakelse, og spiller ellers juleblåsemusikk for almuen. Bare såvidt innom her for å trekke pusten. Håper på KeK og tid til denslags i juleferien kanskje.otare skrev:Nå, ottone. Fikk du tak i alle arbeiderne? ;D
Jeg glemte helt at det var søndag jeg og, til tross for at jeg var våken.ottone skrev:Oj. Jeg glemte helt at det faktisk er søndag idag. Var våken og tenkte på det, men kom i ørska til at nei, de sender ikke bare fordi det er juledag.
Synd at muligheten for å høre opptak forsvinner. Plateselskapene bidrar til sin egen død.
Hvæt?! Du store allverden; vi får håpe at dette kun er midlertidig.erato skrev:og nå er det tydeligvis slutt på muligheten for å høre musikkprogrammer i opptak på nettradio...:
Nettradio og podkast med redusert tilbud
Vi beklager at NRKs radioprogrammer for tiden ikke er tilgjengelig i opptak på nett.
IFPI og NRK har ikke kommet til enighet om bruk av deres repertoar i nett-radio i opptak og podkast. Uenigheten handler om konsekvensene av NRKs digitale satsing, og man er uenige om verdien i kroner og øre av musikk i NRKs ulike tilbud.
IFPI er foreningen for de internasjonale plateselskapene. De viktigste selskapene i IFPI er Universal, EMI, Warner, Sony, Cosmos (tidligere Bonnier) og VME. Så godt som alle de største norske og internasjonale artistene tilhører et IFPI-selskap.
Inntil vi har en ny avtale betyr dette at nettradioarkivet og podkast får et sterkt redusert innhold, fordi det eneste vi kan tilby er program og podkaster helt fri for musikk.
Jøje meg, her tråkker vi visst uti igjen. Jeg har spilt highlights-utgaver av den du tenker på. Tviler faktisk på om jeg har hørt hele. Må bestille komplette innspillinger, fortere enn svint. Tror jeg tar flere utgaver i samme slengen.otare skrev:Trodde du tok den på strak arm ut fra det du har postet i "Hva hører du på nå"-tråden![]()
OK, greit å vite, for oss som forsov oss til nyttårskonserten.Ole I skrev:Og tonearten? Ikke mange fortegn for å si det slik....
Det må det være, ja. Og med få fortegn så har du snevret det inn ganske bra.otare skrev:Tror ikke jeg orker lete lenger. Det var vel en konsert for 2 oboer, og da går mistankene i en bestemt retning.
Ja, det er en god ting nå.otare skrev:Og nå som de har sluttet å legge ut KEK på nettet er det jeg virkelig får bruk for min gamle MiniDisc-opptaker. ;D
Fine, men ikke så altfor greie.Ole I skrev:Ja, det er en god ting nå.otare skrev:Og nå som de har sluttet å legge ut KEK på nettet er det jeg virkelig får bruk for min gamle MiniDisc-opptaker. ;D
Men oppgavene i går var vel ganske greie?
å, jada: Choral musicotare skrev:Har ikke orket å lete. Komponisten var jo ganske åpenbar. Har han mer enn ett korverk? Operaene hans har jeg alle sammen (tror jeg), så det er jo bare å sette av en times tid for å scanne gjennom.