Synes ikke jeg kler klokker selv, men jeg har veldig sans for denne:
http://www.thinkgeek.com/gadgets/watches/7a91/
http://www.thinkgeek.com/gadgets/watches/7a91/
Kanskje ikke så lurt å kjøpe klokke på impuls... doh.tore. skrev:Kjøpte denne på impuls på auksjon i dag:
Kanskje litt jålete med alt krimskarmset, men fin lell. Den enkle kassen balanserer det litt. Den er nok ikke så dyr som jeg trodde, men uansett et godt kjøp til 2/5 av nypris for en to mnd gammel klokke. Den får duge mens jeg sparer til drømmeklokke.
Noen som vet noe om Calvaneo? Jeg kjenner ikke til merket.
Tør jeg spør hva du måtte gi?Multikanal skrev:Kjøpte denne fra en selger på QXL.Sender fra Hong Kong:
HeiSupertramp skrev:Tør jeg spør hva du måtte gi?Multikanal skrev:Kjøpte denne fra en selger på QXL.Sender fra Hong Kong:
Minnet meg om denne:Tuxflux skrev:Synes ikke jeg kler klokker selv, men jeg har veldig sans for denne:
Finn.no, ebay eller Blocket.se er greie muligheter.musicus skrev:Noen som har noen tips på hvor man skal/kan selge klokker i Norge? vurderer å selge min knapt 1 år gamle Longines Legend Diver, både klokken og jeg bor i Gøteborg .
mvh
Blocket.se er opplagt for salg i Sverige, men tenkte evnt forsøke selge den i Norge, tror det er litt mer fart i markedet i gamlelandet.Spiralis skrev:Finn.no, ebay eller Blocket.se er greie muligheter.musicus skrev:Noen som har noen tips på hvor man skal/kan selge klokker i Norge? vurderer å selge min knapt 1 år gamle Longines Legend Diver, både klokken og jeg bor i Gøteborg .
mvh
Du kan også kontakte denne:
http://www.briljantwatches.com/no/default.asp
Hør om han kan være interessert i klokka evt ta den i kommisjon eller som bytte/delbetaling i en annen som han har.
Takker!C. Alshus skrev:
Fosse skrev:Om man skulle få det for seg at man trenger en påskjønnelse i form av en IWC Portuguese er det da noe man må ta særlig hensyn til?
Chronograph har et modifisert standardur mens Automatic har verk som er fremstilt av IWC.
Jeg er litt usikker på hvilken jeg foretrekker, men sistnevnte koster omtrentlig 50% ekstra og ut fra utseendet synes jeg ikke den er verd merkostnaden (slik jeg husker det, uten å ha sett dem side om side).
Bjerke er da rimelige???Spiralis skrev:Var litt uforsiktig/glemsk og hadde Rolexen på armen da jeg vasket/spylte båten. Gammel klokke med dårlig pakning så selvføgelig kom det vann inn i den. Nå må den sendes inn og overhales, pokker så irriterende for Bjerke vet å ta seg betalt !
Gratulerer så mye - flotte saker, og stilrent tidløst design!!Fosse skrev:Takker for hyggelige kommentarer gutter. Har ønsket meg en Portuguese siden jeg så den første gang. Var i Paris og Amsterdam nylig og hadde for første gang anledning til å sammenligne begge modeller i ønsket fargekombinasjon side om side. Valget falt på Chronograph-varianten av Portuguese.
Strålende! Slik skal det gjøres! Enkelt, elegant og funksjonelt! Ikke masse knapper, viser og skalaer som ingen bruker.pengesluk skrev:VENTURA er back in business!!
Dette kompromissløse merket er tilbake i produksjon etter noen års opphold. Mange av modellene (inkl. den første COSC-sertifiserte kronometermodellen som ble et ikon) er designet av den sveitsiske designeren Hannes Wettstein, som gikk bort så altfor tidlig.
Her er en modell som ikke er så vanlig, en MyEGO i polert stål, med stål lenke. Fantastisk minimalistisk lettlest design, 43 mm. diameter, visere og timemarkeringene er i "blånert" stål, og viserne er gjennombrutte for enda tydeligere avlesning. Denne modellen er også COSC-sertifisert. En fin sommerklokke som endelig kan benyttes etter at jeg fikk tak i ekstra lenker.
Et øyeblikk, la meg se i skuffen hva som kan ligge der.... hmmm....Trondmeg skrev:Finnes den uten sekundviser og overflødig tekst også? Og med lærreim?
pengesluk skrev:Et øyeblikk, la meg se i skuffen hva som kan ligge der.... hmmm....Trondmeg skrev:Finnes den uten sekundviser og overflødig tekst også? Og med lærreim?
Man må jo på en måte prøve å kompensere.................. hehepengesluk skrev:Takk, Fosse, takk! I grell kontrast til eieren ;D ;D
Mitt første digitalur var et Timex, og det var før de fikk noen som helst funksjoner utover å vise tid og dato med samme tekstlinje, og lurer på om ikke dette kan ha vært den riktige modellen. Den forsvant nemlig i en svømmehall rundt 1980, så mine minner er litt uklare.vredensgnag skrev:Mye fin Timex gjennom årene:
http://www.google.no/images?q=vinta...&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1541&bih=923