C
Cappuccino
Gjest
Nå har jeg fått litt ekstra kronasjer og har da vurdert å selge "hele dritten" ala Roysen samt bygge på huset og kline til skikkelig. Det siste er allerede påbegynt. Jeg må fremdeles ta stilling til om jeg skal rive det lytterommet jeg har i dag (24 kvm) og la arealet smelte sammen med tilbygget eller ei. Om jeg lar det hele bli ett stort rom vil jeg få en temmelig bra størrelse, anslagsvis ca 8 x 8 meter. Om jeg lar det nye rommet komme som et tillegg til det eksisterende. vil det blir på ca 5 x 8 meter, men det skal vel kanskje holde?
Jeg er litt rastløs om dagen, føler at jeg ikke har fått det helt maksimale ut av anlegget, så jeg vurderer derfor også å selge all elektronikken (Burmester reference og Jeff Rowland monoblokker) og begynne forfra. Nå som jeg også straks får lettdrevne line source høyttalere vurderer jeg å vende tilbake til rør og lukter litt på de øvre modellene til Wavac, Lamm eller Audio Note. Å bytte elektronikk er noe jeg tenker på å gjøre med en gang, før det nye rommet er klart. Noen som vil bidre med noen ideer/forslag her?
Jeg er litt rastløs om dagen, føler at jeg ikke har fått det helt maksimale ut av anlegget, så jeg vurderer derfor også å selge all elektronikken (Burmester reference og Jeff Rowland monoblokker) og begynne forfra. Nå som jeg også straks får lettdrevne line source høyttalere vurderer jeg å vende tilbake til rør og lukter litt på de øvre modellene til Wavac, Lamm eller Audio Note. Å bytte elektronikk er noe jeg tenker på å gjøre med en gang, før det nye rommet er klart. Noen som vil bidre med noen ideer/forslag her?