Hei!
Dette spiller veldig godt - lyden er luftig, tonalt riktig (det er den jo for så vidt alltid med Audiolense) og bassen puster veldig godt!
Nesten litt merkelig - til å begynne med så var det litt sånn "ja ja...." med anlegget, men etter hvert som jeg har fått litt mer lyttetid - så koser jeg meg mer og mer, holografien, tilstedeværelsen og "gleden" av å komme tettere på øker hver dag....så nå tenker jeg allerede på oppgradering - og da er det i grunn tre ting som vurderes:
1) Jeg har en del sus, har også gainproblemer som jeg tror skyldes overgang fra balansert il ubalansert inn på Lexicon. En oppgradering på forsterkersiden til noe som var balansert hadde åpenbart hjulpet. 120W er også for lite til å se hva som bor i bassen på disse høyttalerne.
2)Jeg synes bassen er for lett - og selv om det sikkert er noe å hente med mer krefter på forsterkersiden - så tviler jeg veldig sterkt på at jeg blir helt fornøyd med denne bassen. Sort bakgrunn og holografi setter seg først skikkelig når bassen er dyp, definert og knusk tørr...men å oppgradere på bassisten er et langt prosjekt!
3) Sikkert litt lite politisk korrekt her på siden, men med mørke vinterkvelder, 136 tommers lerret - så frister det med en oppgradering på projektor siden også. Er man heldig og finner en brukt Sony VPL-HW55 så vil jo det gi en vanvittig løft på bildesiden også......
Mvh
OMF