som er noe dritt i forhold!aair skrev:Nei, de har kun islagsmuttere![]()
mvh
Leif
som er noe dritt i forhold!aair skrev:Nei, de har kun islagsmuttere![]()
Må få det "allianse"-bildet ut av hodet....pengesluk skrev:Kuk-ringer for Hornalliansen 8) 8)
nei det må være OWK= Oslo Wanker Klubb;pengesluk skrev:Kuk-ringer for Hornalliansen 8) 8)
Kjør nå de late svina på ræva og bli ferdig med det!LMC skrev:passer på
børsen er opp 3 % på forventninger om Euro løsning med Hellas
mvh
Leif
Kloke mennesker driver ikke bra å gyver på vettu. Tar seg god tid slik at det blir sm det skal. Dette kunne jeg virkelig likt å hørt med tid og stunder. En høyttaler som jeg vil tro spiller fletta av det meste!pengesluk skrev:Ble vel greit nok det der. Tok jaggu nok tid til å være så enkle greier, og uten finish også. Er det noe å somle så jævlig etter da?
Sluket har seff helt rett ;D Kassene hadde vært ferdig på én helg om jeg hadde fått alle materialer på en gang. HR, du bor vel 10 minutter unna så lytting kan vi sikkert få til.H.R skrev:Kloke mennesker driver ikke bra å gyver på vettu. Tar seg god tid slik at det blir sm det skal. Dette kunne jeg virkelig likt å hørt med tid og stunder. En høyttaler som jeg vil tro spiller fletta av det meste!pengesluk skrev:Ble vel greit nok det der. Tok jaggu nok tid til å være så enkle greier, og uten finish også. Er det noe å somle så jævlig etter da?
Grattis!
Fortvil ikke. Når du først har fått materialene i hus så går det kjapt å montere kassene om man er to. Bare å ta kontakt om det er noe du lurer på.Milenko skrev:Grattis, rått
Bra noen er raskere enn meg![]()
10 minutter - såpass ja. Det burde vel selv jeg klare å få til ;Daair skrev:Sluket har seff helt rett ;D Kassene hadde vært ferdig på én helg om jeg hadde fått alle materialer på en gang. HR, du bor vel 10 minutter unna så lytting kan vi sikkert få til.H.R skrev:Kloke mennesker driver ikke bra å gyver på vettu. Tar seg god tid slik at det blir sm det skal. Dette kunne jeg virkelig likt å hørt med tid og stunder. En høyttaler som jeg vil tro spiller fletta av det meste!pengesluk skrev:Ble vel greit nok det der. Tok jaggu nok tid til å være så enkle greier, og uten finish også. Er det noe å somle så jævlig etter da?
Grattis!
Takker, skal hente materialene i morgenaair skrev:Fortvil ikke. Når du først har fått materialene i hus så går det kjapt å montere kassene om man er to. Bare å ta kontakt om det er noe du lurer på.Milenko skrev:Grattis, rått
Bra noen er raskere enn meg![]()