Gjestemedlem skrev:Hildrande du. Dette var et ordentlig øl. En beksvart og smaksrik stout med rolig humle, sterk som dunderhonning og et måltid i se selv. Steike god! Får en taddyporter til å ligne på clausthaler.
De har den i Walkendorfsgate
Gjestemedlem skrev:Hildrande du. Dette var et ordentlig øl. En beksvart og smaksrik stout med rolig humle, sterk som dunderhonning og et måltid i se selv. Steike god! Får en taddyporter til å ligne på clausthaler.
De har den i Walkendorfsgate
Har de hatt Costa Rica inne i Valkendorfsgate?Gjestemedlem skrev:Haandbryggeriet Costa Rica, noe klissete søl som de har helt kaffe i. Sutlevann.
For å slippe å helle resten ut prøvde jeg å blande 50/50 med varm melk og litt sukker. Det ble om mulig enda særere.
Nei, huff dette var nedtur.
Hadeland Augustin? Flotte glass! Sånne kjøpte jeg også nettopp en eske av.C. Alshus skrev:
Kjøre til Arendal for å kjøpe glass? Langt a gitt og sjelden jeg er i den teigen. Kjekt om de solgte og sendte, men det tror jeg dessverre ikke at de gjør.Roberten skrev:Må du mase på NØ ? Jeg kjøpte en drøss glass derfra sist jeg var i teigen. Dette var riktignok i fjor vår.
Ja kjøpte et par flasker Costa Rica i Walkendorfsgate, og det er ikke så mange dager siden så de har sikkert noen igjen.Wergeland skrev:Har de hatt Costa Rica inne i Valkendorfsgate?Gjestemedlem skrev:Haandbryggeriet Costa Rica, noe klissete søl som de har helt kaffe i. Sutlevann.
For å slippe å helle resten ut prøvde jeg å blande 50/50 med varm melk og litt sukker. Det ble om mulig enda særere.
Ikke sett noe til det i Vika. Og jeg klarte å gå glipp av det lille partiet Vika hadde av Haandbryggeriet Krekling.
Haandbryggeriet Fyr og Flamme kommer forresten i standardsortimentet f.o.m. lørdag.
Takk for tilbudet, men det ordnet seg fra annet hold her.Roberten skrev:Her kan det finnes en løsning i form av en pendler jeg kjenner. Om du er interessert kan jeg sjekke om han har mulighet til å ta med seg noen.
Kanskje jeg må ta en telefon. Bra score (95) på Ratebeer og jeg forsøker å prøve det meste som brygges av Haandbryggeriet, NØ, Kinn og Ægir.Gjestemedlem skrev:Ja kjøpte et par flasker Costa Rica i Walkendorfsgate, og det er ikke så mange dager siden så de har sikkert noen igjen.Wergeland skrev:Har de hatt Costa Rica inne i Valkendorfsgate?Gjestemedlem skrev:Haandbryggeriet Costa Rica, noe klissete søl som de har helt kaffe i. Sutlevann.
Ikke sett noe til det i Vika. Og jeg klarte å gå glipp av det lille partiet Vika hadde av Haandbryggeriet Krekling.
Haandbryggeriet Fyr og Flamme kommer forresten i standardsortimentet f.o.m. lørdag.
Hvor?Dazed skrev:Fant et par flasker av denne i går:
![]()
Å, du hildrande du! ;D
Helt enig. Hadde 6 stk av den på bordet julaften. Øl i verdensklasse.Dazed skrev:Fant et par flasker av denne i går:
![]()
Å, du hildrande du! ;D
ANBEFALES!
http://beeradvocate.com/beer/profile/216/673
0.5 er for mye i et glass. 0.2-0.25 er tingenC. Alshus skrev:Glasset stemmer, Stein.
De er fine. Sluker lett en halvliter.
Det sto to ensomme flasker i hylla på polet i Sarpsborg. Selvsagt fikk de bli med hjem.Dr Dong skrev:Hvor?Dazed skrev:Fant et par flasker av denne i går:
![]()
Å, du hildrande du! ;D
Du tar fullstendig feil. Bare se her:65finger skrev:0.5 er for mye i et glass. 0.2-0.25 er tingenC. Alshus skrev:Glasset stemmer, Stein.
Fine mugger.C. Alshus skrev:Du tar fullstendig feil. Bare se her:65finger skrev:0.5 er for mye i et glass. 0.2-0.25 er tingenC. Alshus skrev:Glasset stemmer, Stein.
![]()
![]()
huh?65finger skrev:0.5 er for mye i et glass. 0.2-0.25 er tingenC. Alshus skrev:Glasset stemmer, Stein.
Han er ei pingle ¿slowmotion skrev:huh?65finger skrev:0.5 er for mye i et glass. 0.2-0.25 er tingenC. Alshus skrev:Glasset stemmer, Stein.
JanR skrev:Han er ei pingle.slowmotion skrev:huh?65finger skrev:0.5 er for mye i et glass. 0.2-0.25 er tingenC. Alshus skrev:Glasset stemmer, Stein.
/jan
;D65finger skrev:JanR skrev:Han er ei pingle ¿slowmotion skrev:huh?65finger skrev:0.5 er for mye i et glass. 0.2-0.25 er tingenC. Alshus skrev:Glasset stemmer, Stein.
/jan![]()
det går an å fylle glasset flere ganger. sitte å løfte vaser er en straff
Dang big picture....Imperial skrev:Dang good beer!!! ;D
Gutten sin det.65finger skrev:AAss Bayer, det beste butikkøllet
beste bryggeriet uten tvil. drakk en boks bayer til middag. suverentBHO skrev:Gutten sin det.65finger skrev:AAss Bayer, det beste butikkøllet
Aass for oss.......alltid.
+1slowmotion skrev:Jeg bruker det samme glasset hele kvelden.
Men jeg tilhører nok ikke eliten!
![]()
Uff da! ;D65finger skrev:JanR skrev:Han er ei pingle.slowmotion skrev:huh?65finger skrev:0.5 er for mye i et glass. 0.2-0.25 er tingenC. Alshus skrev:Glasset stemmer, Stein.
/jan![]()
det går an å fylle glasset flere ganger. sitte å løfte vaser er en straff
Uten tvil en av bergens beste puber!A Boy Named Sue skrev:Bor du i Bergen kan du jo prøve
http://www.google.no/url?sa=t&rct=j...sg=AFQjCNHzi8YmOq4ss-WQ8ZN8t4N9l7EyLg&cad=rja
De hadde jammen 5 stk stående på polet i Arendal da jeg var innom i dag, de ble med hjem.Dazed skrev:Fant et par flasker av denne i går:
![]()
Å, du hildrande du! ;D
ANBEFALES!
http://beeradvocate.com/beer/profile/216/673