Da kan det jo ikke låte noe godt...!?!Takker for det SOEDAL! Skapet ja. Det er faktisk et helt vanlig IKEA skap, men ikke si det til noen Skikkelig haifai!
Mvh
Noe bra ble enda bedre
Jeg kan hjelpe å bære?Var å hørte på Piega Coax 30.2 i romjulen og de er nå på shortlisten over nye høyttalere sammen med Adyton Imagic 1.5. Sliter litt med å få Imagic inn i stua for si det sånn
Way to goI dag kom det en liten kabelstomp på 85 cm fra Hedemarken. Takk for god handel gismo! Da er alle signalkabeler av type Whistler Coanda. Til uka kommer det et par kabler som er litt lengre...
Mvh
En forbedret versjon av standard AU 24. Andre produsenter ville vel kalt det MK II eller III..Special Edition ???
gismo
Litt tidlig, men førsteinntrykket er at den rydder opp, gir dypere og bredere lydbilde. Skal prøve med en mer utfyllende beskrivelse etterhvert.Førsteinntrykk så langt???
Da har jeg fått sammenlignet høyttalerkabelene AU24 standard mot SE i nesten en uke. For at ta det som er enklest først så hører jeg litt bedre oppløsning i toppen og litt mer driv/snert i mellomtonen.Førsteinntrykk så langt???
Ja den går ultradyptPent! (ikke minst "subben" helt til høyre )
Godkjent!!!
Litt mye kabler o.l. i tråden den siste tiden og lite musikk. Får prøve å gjøre noe med det! Begynner med gårsdagens konsert på Victoria Scene med Helge Lien Trio. Første gang jeg ser det live, men har hørt de mang engang på anlegget. En god konsert der siste halvdel var den beste med litt mer tempo og driv.
Det kan hende det nærmer seg! Må bare se om det passer for de involverte. Uansett så blir det test av begge om ikke på samme tid.Lenge til A-B test? =)
Det kan hende det nærmer seg! Må bare se om det passer for de involverte. Uansett så blir det test av begge om ikke på samme tid.Lenge til A-B test? =)
Mvh
PS! Var å hørte på Tempo 25 i kveld med Burmester elektronikk
Mvh
Du sier noe sandeckerDet må ha vært et bra oppsett
Mvh
Da blir det hjemlån av disse til helgen
Ser spennende ut!Da blir det hjemlån av disse til helgen