Cash 63
Æresmedlem
Lytter nå selv på Two against N, herlig sug I bassen på What a shame about me
Meget bra pressinger på de to SD skiveneLytter nå selv på Two against N, herlig sug I bassen på What a shame about me
Jepp! og forholdvis rimelige ogsåMeget bra pressinger på de to SD skivene
Tar en tur innom om noen dager og henter den siste kabelstumpenRock on
Hvordan låter Meshell Ndgeocello?Tidlig opp i dag også Får prøve å våkne med Meshell og få i meg en kaffekopp Ut på sykkeltur med bl.a @Cash 63 og @bjarnetv
Vis vedlegget 728839
Lydmessig er den veldig god, men på mitt eksemplar er det litt rillestøy mellom noen av sporene. Jeg kan ikke høre noe støy i selve sporene!Hvordan låter Meshell Ndgeocello?
Tenkte å kjøpe den jeg også.
Mvh
Takk. Da er den bestilt.Lydmessig er den veldig god, men på mitt eksemplar er det litt rillestøy mellom noen av sporene. Jeg kan ikke høre noe støy i selve sporene!
Takk for en hyggelig kveld Var skikkelig skuffende den siste ølen vi testet, phøy Imperial stout fra hælvete!Ble fanget i et konsentrert øyeblikk ja . Det spiller veldig bra hos deg, og den nye Gryphonen gir et oppløst lydbilde med kontroll og autoritet.
Gratulerer igjen og takk for en hyggelig lyttekveld @ou812rh
Vis vedlegget 730110
Takk for det og flasken overlevde kveldenOverlevde flasken lytteøkten (rød sirkel på bilde)?
Ser meget hyggelig ut det rommet der gitt
Vis vedlegget 730121
Takk for en hyggelig kveld Var skikkelig skuffende den siste ølen vi testet, phøy Imperial stout fra hælvete!
Ja den siste var litt spesiell
Vis vedlegget 730147
Der er vi ganske like Ronny! Innversterer pengene etter forstand
Alt til sin tid og det er viktig å gjøre det i riktig rekkefølgeNam nam! Høres mye bedre ut enn en sykkeltur
He he, nei har ikke hatt motivasjon til å krype bak racket Kan ta tid frykter jegKopplat in Tyr2 ännu?
Kvaliteten på pressingen av Block to block er meget bra! D.v.s brukbart trøkk, men lydbildet er ikke verdens største Nå hadde jeg ikke de helt store forventingene til lydkvaliteten og det var ikke et kriterie når jeg bestilte skivaDepress er så vanvittig bra. Har originalen av den du kjøpte, men har bestilt meg den nye pressingen av Product LPen, spent på kvaliteten