Cash 63
Æresmedlem
Man må drekke minst en 6-pakk ellers får man ikke bli med på sykkel tur imorrn
Rädd att bli frånåkt.Man må drekke minst en 6-pakk ellers får man ikke bli med på sykkel tur imorrn
Vi er glade inni oss! Menn i lycra smiler ikke for mye, da kommer stilpolitietEn "glad" gjeng
Vis vedlegget 718802
Gir deg karakter RogerDu Ronny! den der siste biten fra Torshov opp til Stovner var orntlig seig idag
Går nok lettere med riktig utstyrDu Ronny! den der siste biten fra Torshov opp til Stovner var orntlig seig idag
Ja og i den jersey'n er det nok ikke bare tung oppkjøring
Tøffe tak! Når man har hatt en Deliverance tur vet man i hvert fall at det ikke er sykkelsetet som gjør at man er to meter mellom anklene etterpåKnall fin tur med Ronny og samboer idag eneste og utsette på var att Ronny ledde oss inn på en vei uten fortsettelse, og verre var att blant de få husene der kunne det godt sittet noen og spillt Banjo
Vi snudde og kjørte full fart tilbake til sivilisasjonen.
Takk for turen.
Vis vedlegget 720491
Samboere til Ronny var ikke enig om fortsette inn på den veien skall sies! mulig dette blir tatt opp i familie rådet ikveldTøffe tak! Når man har hatt en Deliverance tur vet man i hvert fall at det ikke er sykkelsetet som gjør at man er to meter mellom anklene etterpå
Takk det samme og ja det var en blanding av Deliverance og Strade Bianche Satser på at teksten ”Omertà" på buksa skremmer bort det meste, hvis ikke så håper jeg paden gjør en dobbel jobbKnall fin tur med Ronny og samboer idag eneste og utsette på var att Ronny ledde oss inn på en vei uten fortsettelse, og verre var att blant de få husene der kunne det godt sittet noen og spillt Banjo
Vi snudde og kjørte full fart tilbake til sivilisasjonen.
Takk for turen.
Aha kanskje det er det jeg må bruke paden til! Bite the padJeg er dessverre litt redd for at teksten på buksen virker motsatt. Etter hva jeg forstår kan det bety, silence. Da er det jo lett å tenke at de byr seg frem, uten at det blir noe etterspill
Ja uff, du må tvinges til detJøss! Visste jeg ikke. Må vel da tvinge i meg en klunk Jura
Ble litt satt ut av den opplysningen jeg også, men må man så må manJøss! Visste jeg ikke. Må vel da tvinge i meg en klunk Jura
Den er grei RogerBlack Sea er nok min favoritt XTC. Lytt på spor 1/2 Respectable Street General's and Majors