Finner ikke albumet på Tidal så får ikke hørt i gjennomBlues tips som jeg fikk fra Bartesam, dette lugger som han pleier og si
Vis vedlegget 723978
Du får låne plata av meg og ta opp på kassetband som i gamle dagerFinner ikke albumet på Tidal så får ikke hørt i gjennom
Hører på remaster utgaven av denne nå. Herlig hammond orgel basert jazz som groover og med en skikkelig sløy cover versjon av Mercy Mercy Me
Vis vedlegget 723990
Han bringer ikke så mye nytt til sjangeren, men det er noe med gamlegutta og damene når de først får snekret sammen et bra album så klarer de å kommunisere og fremføre på en troverdig og rå måte som mange av de yngre ikke klarer! Artister som Sweet Pea Atkinson, Mighty Sam McClain, Don Bryant, Bettye LaVette, Mavis Staples m.fl er gode eksempler på dette i mine ører De har alle liksom fått en ny vår i de siste årene!^^Synes liksom jeg har hørt det før, men det gjør absolutt ingen ting!
Takk for tipset.
Byr seg flere muligheter Laddar beina til i morgenHade vært fint og tatt turen til deg ikveld når tilbudet var der men som sagt fikk vi begge jentene hit på samme kveld så da blev det pizzakveld her Vi får ha det tilgode.
Ride safe imorgen
Den amerikaneren så spennende ut. Vi tok en hvit kveld her. Og husk, jeg er klar for langdrag i motbakker anytime. Brattest mulig. Stiller med batteri og remdriftLaddar beina til i morgen
Den skal sjekkes ut Roger, mye bra musikere derSvensk Jazz anbefaling finnes på platebaren
Vis vedlegget 727117
Trimme batteriene Jon!Vi fykte forbi en batterisykkel oppover på torsdagen så den nesten stod stillDen amerikaneren så spennende ut. Vi tok en hvit kveld her. Og husk, jeg er klar for langdrag i motbakker anytime. Brattest mulig. Stiller med batteri og remdrift
Ha en super sykkeltur i morgen.
Vis vedlegget 727124
Bra Jon, da kan du sykle motorpes opp bakkene Nå har jeg sjekket ut rye og bourbon i 2 år og det er mye godt, men det er mye av det samme som går igjen. Har funnet et par favoritter. Michters er god kvalitet og velig smooth med smak av karamell, eik, krydder og pepperDen amerikaneren så spennende ut. Vi tok en hvit kveld her. Og husk, jeg er klar for langdrag i motbakker anytime. Brattest mulig. Stiller med batteri og remdrift
Ha en super sykkeltur i morgen.
Vis vedlegget 727124
Har ikke kommet så langt enda, men jeg hørte raskt igjennom på Tidal før jeg bestilte og etter det jeg kan huske så er den melodiøs og småleken. Prøver kun å høre gjennom album jeg bestiller på vinyl en gang før jeg mottar de så det skal være ferskvare! Noen ganger så husker jeg jo knapt hvordan det hørtesHvordan var plata? Ligger i handlekurven for neste bestillingen fra dipper n..
Etter første gjennomgang så er inntrykket energisk og lekent med fokus på rytme og driv. Ikke så melodiøst som jeg trodde, men det er egentlig braHøres kjent ut