ou812rh
HiFi, humle, malt & sykkel
Da er du velkommen til en musikkveld i slutten av denne mnd.Skink_123 skrev:Herlig!
Da er du velkommen til en musikkveld i slutten av denne mnd.Skink_123 skrev:Herlig!
Det må bli før den 30!ou812rh skrev:Da er du velkommen til en musikkveld i slutten av denne mnd.Skink_123 skrev:Herlig!
Hmmm....du har vel ikke....V25 :ou812rh skrev:OHC har pakke til meg ;D Kan det være.......
Hm, I wish, men det er nok en betydelig mindre pakkegismo skrev:Hmmm....du har vel ikke....V25 :ou812rh skrev:OHC har pakke til meg ;D Kan det være.......
;D gismo
gratulere!ou812rh skrev:Hm, I wish, men det er nok en betydelig mindre pakkegismo skrev:Hmmm....du har vel ikke....V25 :ou812rh skrev:OHC har pakke til meg ;D Kan det være.......
;D gismo
Mvh
Skink_123 skrev:Takker 8)ou812rh skrev:gratulere!
Litt mindre pakke enn jeg trodde, men grattis ;Dou812rh skrev:....ja det er det Endelig PSU fra Michell ankommet, yehaa. Da er det bare å koble opp og bruke ørene!
Mvh
Takker for det gismo Ikke store boksen, men kompakt og fin!gismo skrev:Litt mindre pakke enn jeg trodde, men grattis ;D
gismo
Takker for sandecker! Du får ta en tur nedom en dag så kan vi prate og høre litt Densensandecker skrev:Heldig du som har fått nytt utstyr, stilig var den også 8)
Takk for det Marcus Bryston gir mye forfinet kraft for pengene og passer godt til AP - en bra match etter min mening!.Marcus skrev:Flott anlegg! Har sansen for utseendet til Audio Physic, aldri hørt dem selv
Bryston ser ut som en skikkelig kraftplugg 8)
Gratulerer med PSU til gyroen. Det tok sin tid fra bestilling til mottak synes jeg...ou812rh skrev:Da har HR PSUen stått på et par dager og begynner å føle seg hjemme! Den har brukbar ladebank da jeg kan slå den av og så starte motoren på Gyroen Har så vidt a/b testet mot standard PSUen, men skal teste litt mer.....
Mvh
Takker for det SOA! Med kvaliteten i oppsettet ditt så hadde nok en PSU til Gyroen sett bra ut Jeg fikk min til UK pris så da synes jeg det var en ok oppgradering kontra kostnad!SOA skrev:Gratulerer med PSU til gyroen. Det tok sin tid fra bestilling til mottak synes jeg...
Flott du er tilfreds, men jeg registrerer at du ikke går helt i peak. Det er vel også dette som er kommentert tidligere. Utfra dine beskrivelser er likevel ikke fremmed for å prøve HR PSU'en til min Gyrodec skulle jeg komme over et godt tilbud...
mvh
De så freshe ut de skivene der da! Er du tilbake i byen nå?ou812rh skrev:Det å gå rundt i London Soho og ikke dumpe borti vinylbutikker skal godt gjøres! Fikk desverre bare en kort stund til å utforske et par av sjappene denne gangen, men et par skiver ble det
Mvh
Ser vanskelig ut for min del, kanskje jeg rekker en time i morgen!ou812rh skrev:Yepp, er tilbake i by'n Skink. Kan ta en kveld med platesnurring i løpet av helgen hvis det passer? CD-spilleren er til service, men det er vel ikke den du vil høre Pling på!
Mvh
Det ble flere kvelder med den skiva ser jegou812rh skrev:I dag så chiller`n vi med Chet
Mvh
Skink_123 skrev:Takk for sist Øystein! Ja den skiva ble liksom bare liggende fremme og så tok jeg også frem den andre i samme serie. Mangler desverre den tredje "My Foolish Heart". Snakkesou812rh skrev:Det ble flere kvelder med den skiva ser jeg
Mvh
Herligou812rh skrev:Vintage Densen (DM-20). En gjest så lenge min egen pre er på oppgradering og service. Tøft med to store knobs å skru på
Mvh
Me too DM-20 gjør ok jobb, men kan høre at utviklingen har gått fremover. Har ikke samme oppløsning og luftighet i lydbilde. Har heller ikke den samme snerten i bassen. Litt som å høre med loudness funksjon på.Skink_123 skrev:Herligou812rh skrev:Vintage Densen (DM-20). En gjest så lenge min egen pre er på oppgradering og service. Tøft med to store knobs å skru på
Mvh
Jeg er spent på oppgraderingen!